بازدید 3295

مزه آب‌های لوله‌کشی تغییر کرده است!

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: مخاطرات قدیمی مثل زلزله و سیل همچنان سرجایشان هستند اما امروزه مخاطرات جدیدی مانند کم‌آبی و بی‌آبی‌های اخیر را تجربه می‌کنیم که هنوز مسئولین آن را به رسمیت نمی‌شناسند.
کد خبر: ۱۲۱۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲ 29 December 2023

به گزارش تابناک، دومین همایش دانشجویی مدیریت خطر حوادث و بلایا در نظام سلامت در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با حضور علی نصیری؛ رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، سید علی حسینی؛ رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، وحید دلشاد؛ دبیر این همایش برگزار شد.

علی نصیری در این همایش با طرح این پرسش که چگونه می‌شود که آب سد به این زودی تمام شود؟ اظهارکرد: از دو سال پیش تاکنون مزه آب‌های لوله‌کشی تغییر کرده است وهر روز چاه‌های جدیدی حفر می‌شود که من به این اقدام می‌گویم، برداشت غیرمجاز از چاه‌های مجاز.

او درباره آلودگی هوای شهر تهران گفت: در چندسال گذشته شاهد بودیم که شن‌های عراق، اردن و... و در ریه‌های مردم تهران تنفس می‌شود و شاهد طوفان‌های شدید بودیم.

نصیری با بیان اینکه بیمارستان‌های تهران وضع خوبی ندارند، گفت: در انواع و اقسام حوزه سلامت سهم نگهداشت زیرساخت‌ها را نمی‌پردازیم. یک روز شاهد نشت لوله آب بیمارستان و روز دیگر شاهد نشت لوله نیروگاه هستیم‌ و متأسفانه به زیرساخت‌ها توجه نمی‌کنیم. تهران اوضاع خوبی در حوزه بیمارستان داری ندارد. در نظام سلامت وضع بیمارستان‌ها خراب است. نیمی از بیمارستان‌ها شهر تهران در ۵ منطقه شهرداری قرار گرفته و سایر ساختمان‌ها در وضعیت A. B. C. D قرار گرفته‌اند.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در خصوص این ساختمان‌ها توضیح داد: ساختمان‌های A و B جزو ساختمان‌های مقاوم هستند، ساختمان‌های C نیاز به رسیدگی دارند و ساختمان‌های D حکم متروپل را دارند و باید درشان بسته شود. متاسفانه اکثر بیمارستان‌های شهر تهران جزو ساختمان‌های گروه D هستند.

 

تسنیم

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار