بازدید 6915

انصارالله یمن تهدید به قطع اینترنت جهانی کرد

برخی منابع امروز از هشدار جنبش انصارالله یمن مبنی بر قطع کابل‌های اینترنت جهانی در تنگه استراتژیک باب‌المندب خبر دادند.
کد خبر: ۱۲۱۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰ 26 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گروه انصارالله یمن اخیرا در حمایت از مردم غزه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی مانع از تردد کشتی‌های اسرائیلی از تنگه باب‌المندب شد و نشان داد که با بستن این آبراه حیاتی می‌تواند امنیت اقتصادی رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن را به خطر بیندازد.

توقیف کشتی‌های مرتبط با اسرائیل در حین عبور از تنگه باب‌المندب یا حمله پهپادی به آن‌ها در آب‌های دریای عرب برای اولین بار نشان داد که یمنی‌ها با توجه به توان نظامی و اشرافی که بر تنگه باب‌المندب دارند می‌توانند ضرباتی سنگین‌تر از آنچه تصور می‌شد را به منافع رژیم صهیونیستی وارد کنند تا جاییکه آمریکا پس از این حملات به فکر تشکیل یک ائتلاف بین‌المللی برای حفظ امنیت کشتیرانی در این تنگه افتاد؛ ائتلافی که البته تشکیل آن با شکست مواجه شد.
 
اما اهمیت راهبردی تنگه باب‌المندب تنها به کارکرد اقتصادی آن محدود نمی‌شود. امروز برخی منابع به نقل از جنبش انصارالله اعلام کردند که این جنبش کشور‌های غربی را تهدید کرده که در صورت پایان نیافتن جنگ در غزه، کابل‌های اینترنت جهانی که از زیر دریای سرخ در باب‌المندب عبور می‌کنند را قطع می‌کند.
 
این تهدید انصارالله بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته و کاربران بسیاری از کشور‌های مختلف در واکنش به آن نوشته‌اند که اگر یمنی‌ها تهدیدشان را عملی کنند، اتصال اینترنت شرق و غرب جهان قطع خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۳
بهتر ، در این صورت دیگه غربی ها از توانمندیهای روز افزون ما در همه ی جهات مطلع نخواهند شد ، دیگه نمی تونن از طریق ارتباط اینترنتی ، سامانه های ما رو هک کنن یا دانشمند های ما رو ترور کنن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
با نمک
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
کاملا متوجه شدم اگه اینترنت قطع بشه دانشمندان ما از دانشمندان اونها علمشون بیشتر میشه چیزهای که ..دانشمندان ما اختراع میکنن او نها دیگه نمیتونن بدزدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
احسنت، سالیان بسیار است که دانشمندان غربی از طریق همین اینترنت نتایج تحقیقات ما را به صورت مجانی استفاده می کنند و در بعضی مواقع حتی نامی از دانشمندان ما نمی برند.
دلیل اینکه پاچه شلوار هاشون همیشه بالاست چیه الان فصل گرما نیست چرا پوتین کفش نمیپوشن
ما که اینترنت نیم بند داریم ، بزار قطع کنن تا بقیه دنیا هم لذت نداشتن اینترنت رو تجربه کنن.
آخ جون دعوا داره بالا میگیره
چرت میگه
اتفاقا کار خوبی است همه دنیا اینترنت شان مانند ما ایرانی ها می شود که دائم قطع یا فیلتر است
غلط کرده
انصارالله یمن یه چیزی گفت دنیا در سکوت معنی دار مطلق فرو رفت .یعنی با این بیانیه موضع گیری در ابتدایی ترین روزهای سال میلادی رویداد های انتهای سال کاملا میشه پیش بینی کرد چه اتفاقی قراره بیافته
این ائتلاف کجا ثبت نام می کنه منم برم؟
اینترنت هم شده حمایت از غزه!
بهتر ما که مشکل داریم با اینترنت حداقل یمن مشکل مارو رفع کنن خارجی ها هم مشکل بدون اینترنتی بکشن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست