بازدید 15653

هشدار یمن به تل آویو درباره ادامه بمباران غزه

سخنگوی انصار الله یمن اعلام کرد که توقیف کشتی اسرائیلی در دریای سرخ، اقدامی عملی است که جدیت نیروهای یمنی برای ورود به نبرد دریایی را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۲۰۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۶ 20 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سخنگوی انصار الله یمن اعلام کرد که توقیف کشتی اسرائیلی در دریای سرخ، اقدامی عملی است که جدیت نیروهای یمنی برای ورود به نبرد دریایی به هر بهایی که شده را ثابت می‌کند.

«محمد البخیتی»، عضو دفتر سیاسی انصار الله یمن در گفتگو با الجزیره گفت که در صورتی که جنگ علیه غزه متوقف نشود، گزینه‌های زیادی پیش روی خود خواهیم داشت.

به گفته البخیتی، اگر درگیری در غزه گسترش یابد، بزرگترین بازنده مستقیماً دشمن اسرائیلی خواهد بود.

این مقام یمنی با اشاره به تصرف کشتی اسرائیلی در دریای سرخ توسط یمن، تاکید کرد که عملیات ما روحیه برادرانمان در غزه را تقویت می‌کند و همچنین آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها را از گسترش درگیری‌ها نگران خواهد ساخت.

البخیتی در ادامه گفت: «ما هنوز گزینه‌های دردناک زیادی داریم و در صورت ادامه تجاوز از آنها استفاده می‌شود و با تشدید تنش مواجه خواهیم شد. ما نمی‌توانیم و نمی‌پذیریم که همزمان با بمباران غزه کنار بایستیم و جنایات اشغالگران در غزه را تماشا کنیم.»

سخنگوی انصار الله یمن تاکید کرد: «به محض مداخله نیروهای مسلح ما در برابر اشغالگری، مردم یمن متحد شدند و این یک دستاورد بزرگ در یمن است. آنچه در جنگ‌های داخلی از دست دادیم بسیار بیشتر از جنگ مستقیم با دشمن است. در حال حاضر نیز عملیات ما در عمق سرزمین دشمن یا دریا تا پایان جنایات در غزه ادامه خواهد داشت. دشمن فکر می‌کرد که می‌تواند هر طور که می‌خواهد در غزه بمباران کند، بنابراین ما نبرد را به دریا منتقل کردیم و دشمن و آمریکایی‌ها باید در محاسبات خود تجدید نظر کنند. در واقع آمریکایی‌ها برای تجاوز به غزه چک سفید به دشمن اسرائیلی داده بودند. آقای الحوثی هم قبلاً تأیید کرده بود که در صورت عدم توقف تجاوز به غزه، کشتی‌های دشمن در دریای سرخ هدف قرار خواهند گرفت و این کار انجام شد.»

ساعاتی پیش از این، «یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در سخنانی اعلام کرد که نیروی دریایی ارتش یمن در راستای اجرای دستورات «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن اقدام به اجرای عملیات نظامی در دریای سرخ کرده که از نتایج این عملیات به دست‌گرفتن کنترل یک کشتی اسرائیلی بوده است.

سریع افزود: نیروهای دریایی یمن این کشتی اسرائیلی را به سوی سواحل یمن هدایت کردند. ما با کادر این کشتی بر اساس آموزه‌های دین اسلام برخورد می‌کنیم.

وی گفت: به تمامی کشتی‌های دشمن اسرائیلی یا کشتی‌هایی که با دشمن دادوستد دارند مجدداً هشدار می‌دهیم که این کشتی‌ها به اهداف مشروع نیروهای مسلح ما تبدیل خواهند شد.

سریع ادامه داد: به تمامی کشورهایی که اتباعشان در دریای سرخ مشغول فعالیت هستند اعلام می‌کنیم که از هرگونه فعالیت یا اشتغال در کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که تحت مالکیت اسرائیلی‌ها هستند دوری کنند.

وی تاکید کرد: عملیات‌های نظامی ما علیه دشمن اسرائیلی تا زمانی که حمله به غزه و جنایت در حق برادران فلسطینی ما متوقف نشود ادامه خواهد داشت.

سریع افزود: تاکید می‌کنیم که این رژیم صهیونیستی است که امنیت و ثبات منطقه و گذرگاه‌های بین‌المللی را تهدید می‌کند. جامعه بین‌الملل اگر به امنیت و ثبات منطقه و عدم گسترش درگیری اهتمام دارد باید حمله اسرائیل به غزه را متوقف کند. عملیات ما تنها متوجه کشتی‌های رژیم اسرائیل و کشتی‌های تحت مالکیت اسرائیلی‌ها خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۱۴
باید شریان های اقتصادی رژم سفاک غاصب صهیونیستی قطع شود . دورد بر انصارا...
خیلی جالبه که هنوز آمریکا که این همه ایران و حزب الله را تهدید می کرد، هنوز نه وارد این داستان شده و نه حتی یمن را تهدید نکرده
کشتی ژاپن گرفتین به جای اسرائیل
درود بر صوفیان انصارالله یمن که بدون هیچ هراسی، قدرت های پوشالی منطقه ای و فرامنطقه ای اعم از عرب و غیرعرب را به سخره گرفته اند.
یک هشدار فقط
ببین میتونی مردم یمن را بدبخت کنی
زنده باد حزب الله و نیروهای مقاومت در سراسر جهان اسلام بلاخص نیروهای جهادی یمن ! سلام خداوند بر مقاومت وهمه شهدای اسلامی ! سلام برغزه مقاوم !سلام بر مردم مجاهد یمن !لعنت ونفرین بر صهیونیست های جنایتکار وحامیان خونخوارشان !
خوب اسراییل می اید سراغ کشورد کاری که با غزه کرد با کشورد می کند و بعد رازنی با کشورهای دیگر برای اتش بست از این کشور به ان کشور
خدا قوت به نیروهای انصاراله یمن وبا توقیف کشتی اسراییل ،نتانیاهو بند شلوارش در رفت.
آفرین بر این شجاعت و دلیرمردی و مرحبا بر این همدلی،کشورهای مسلمان و اعراب باید یمنی‌ها را الگوی خود کنند،الله یارویاورتان باشد.
درد و بلاشون بخوره تو سر هرچی کشور عربی و ترکیه است.
پاسخ ها
صمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
وهمچنین غربگداهای داخلی که فقط حرف مفت میزنن که اززندگی توایران خسته شدیم وبمیریم بهتره اما حرف از جنگ که میشه غالب تهی میکنن
سلام بر مرد آن میدان احسنت به شما انشاالله حاجت روا بشید
گفته اگه به بمباران ادامه بدید جمبوانای اریتره را با خاک یکسان میکنیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست