بازدید 2137

استقبال فعالان و علاقه‌مندان صنعت مخابرات از غرفه رایتل در تلکام ۲۰۲۳

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سومین روز بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام میزبان نمایندگانی از بنگاه‌های اقتصادی، فعالان و علاقه‌مندان بخش خصوصی و دولتی در صنعت مخابرات و فناوری اطلاعات بود. 
کد خبر: ۱۲۱۲۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵ 25 December 2023

استقبال فعالان و علاقه‌مندان صنعت مخابرات از غرفه رایتل در تلکام ۲۰۲۳

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط ‌عمومی رایتل، بازدیدکنندگان ضمن دیدار با مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد این اپراتور در جریان آخرین دستاوردهای اپراتور هوشمند تلفن همراه در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی و خدمات سازمانی و تجاری، قرار گرفتند.
رایتل با محوریت «خدمات سازمانی بر پایه هوشمندسازی صنعت» در راستای ارائه خدمات و رویکردهای هوشمندانه با اتکا به توان و دانش داخلی و ظرفیت‌سازی اقتصادی در تلکام ۲۰۲۳ حضور دارد.
بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال با شعار «تحول دیجیتال و اتصال‌پذیری» به منظور ایجاد فضایی مناسب جهت تبادل اطلاعات و انتقال تکنولوژیِ روز توسط کارشناسان، آشنایی هر چه بیشتر متخصصان، مدیران و دست‌اندرکاران بخش‌های خصوصی و دولتی، استادان و دانش پژوهان این رشته با آخرین دستاوردهای علمی، پژوهشی و صنعتی جهان در زمینه صنعت مخابرات و فناوری اطلاعات و از سوی دیگر ارائه و معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های کشور در حال برگزاری است.
علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه و آشنایی با محصولات و خدمات نوین رایتل می‌توانند تا پنجم دی‌ماه از ساعت ۸ الی ۱۶ به سالن‌های ۹-۸  نمایشگاه بین‌المللی تهران مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار