بازدید 3489
۱

روبیالس از «آزار جنسی» تا خرید غیرقانونی پنت هاوس!

نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا از «سوء استفاده مالی رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا لوئیس روبیالس» از جایگاهش پرده برداشت.
کد خبر: ۱۲۱۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸ 23 December 2023

به گزارش  تابناک به نقل از فارس، یک نشریه اسپانیایی امروز (شنبه) در گزارشی از «سوء استفاده مالی» رئیس سابق فدراسیون فوتبال این کشور پرده برداشت.

نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا از «سوء استفاده مالی رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا لوئیس روبیالس» از جایگاهش پرده برداشت.

 «پرداخت وام مسکن پنت هاوس با پول فوتبال!» این محتوای گزارش رسانه کاتالونیایی است.  این نشریه می نویسد که روبیالس در زمان ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا ماهیانه 3 هزار یورو(معادل 180 میلیون تومان) خارج از دستمزدش از بودجه فدراسیون برای پرداخت وام مسکن پنت هاوسی در مادرید دریافت می کرد.

با برکناری او از ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا و محرومیت 3 ساله اش از سوی فدراسیون جهانی(فیفا) پرداخت ماهیانه این مبلغ با رای مجمع قطع شد.

 

روبیالس سال گذشته در جشن قهرمانی تیم ملی بانوان اسپانیا در جام جهانی با اقدام غیراخلاقی خبرساز شد که در نهایت مجبور به استعفا شد. اما فیفا این اقدام رئیس فدراسیون اسپانیا را مصادق «آزار جنسی» دانست و او را 3 سال از هر گونه فعالیت ورزشی محروم کرد.

نشریه اسپانیایی گزارش می دهد که بعد از قطع شدن پرداخت این مبلغ به رئیس سابق فدراسیون اسپانیا، او «مجبور شده این خانه را برای فروش بگذارد».

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
یک پرسش:
اگه اون خانم ورزشکار ایشون یعنی رئیس فدراسیون رو بغل می کرد و می بوسید آیا این کار اون خانم باز هم آزار جنسی تلقی می شد و چند سال از فعالیت های ورزشی محروم می شد؟؟؟؟؟
اگه پاسخ آری هست که هیچ ولی اگه پاسخ منفی باشه یعنی جهان بدجور درگیر فمنیسم مردستیز هست.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی