بازدید 3428
با ورود فوری حراست وزارت ورزش؛

شاکی و متهم جعل در استقلال روبرو می‌شوند

کد خبر: ۱۲۱۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷ 23 December 2023

حراست وزارت وزش و جوانان در نظر دارد امروز و فردا جلسه‌ای را با مسئولان فدراسیون فوتبال و استقلال درباره جعل امضا برگزار کند.

به گزارش تابناک ورزشی، روز گذشته روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد در پی انتشار اخباری در رسانه‌های رسمی کشور با موضوع جعل امضا در فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به حراست این وزارتخانه مأموریت داد تا با پیگیری این اخبار، نسبت به ارائه گزارش برای تصمیم‌گیری اقدام کند.

پیرو تماس با حراست وزارت ورزش درباره آخرین وضعیت پرونده جعل امضای هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال توسط باشگاه استقلال، قرار است کارگروهی که برای بررسی این پرونده تشکیل شده است امروز (شنبه) یا فردا جلسه‌ای با حضور علی خطیر مدیرعامل استقلال و ممبینی برگزار کند تا هر چه زودتر پس از بررسی صحت و سقم ادعای مطرح شده، نتیجه به وزیر ورزش و همچنین هواداران استقلال ارائه شود. حراست وزارت ورزش تأکید کرده است در صورت تخلف هر شخصی، برخورد جدی صورت می‌گیرد.

همچنین در مورد ادعای علیرضا خانی عضو هیات مدیره استقلال مبنی بر جعل امضای او نیز، حراست وزارت ورزش وارد عمل شده است و درباره موضوع داخلی این باشگاه هم به بررسی صحت و سقم این ادعا می‌پردازد و چه جعل اثبات شده یا مشخص شود که اتهام زده شده است، با فرد خاطی برخورد خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست