بازدید 1848

بارگذاری و مشاهده الکترونیکی تسهیلات بانک ایران زمین فراهم شد

بانک ایران زمین به منظور ارائه خدمات با کیفیت و افزایش رضایت مشتریان، مدتی است اقدام به راه اندازی سامانه بارگذاری و مشاهده الکترونیکی قرارداد‌های تسهیلات بانکی مشتریان خود نموده است.
کد خبر: ۱۲۱۱۴۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴ 21 December 2023

بارگذاری و مشاهده الکترونیکی تسهیلات بانک ایران زمین فراهم شد

به گزارش خبرنگار «تابناک» امروزه اکثر بانک‌ها با بکارگیری فناوری‌های نوین و به روز در تلاش هستند که خدمات شایسته‌ای را برای مشتریان خود ارائه دهند تا جاییکه مدام سعی برآن دارند که در خدمات بکر از همدیگر سبقت بگیرند. 

می‌توان گفت یکی از مهمترین درس‌های حوزه کسب وکار و توسعه اقتصادی کشور‌ها در دو دهه اخیر نقش حیاتی نوآوری و کارآفرینی است. با توجه به اهمیت این مساله و همچنین نقش محوری بانک‌ها در اقتصاد کشور، این موضوع مورد توجه مدیران بانک ایران زمین قرار گرفت و در این راستا اقدامات حمایتی در دستور کار قرار گرفت.

 بانک ایران زمین با ایجاد مرکز نوآوری و استفاده از ظرفیت‌های زیرساخت‌های موجود در این مرکز، در کنار امکان دسترسی به زیرساخت بانکداری باز، شرایط بسیار مناسبی برای حضور کسب‌وکار‌های نوپا، صاحبان ایده و طرح‌های نوآورانه در قالب برنامه‌های شتاب‌دهی و سرمایه‌گذاری کسب‌وکار فراهم کرده است. در کنار موارد فوق "بانک ایران زمین" که همواره در ارائه خدمات و سرویس‌های دیجیتالی به مشتریان خود پیشرو بوده بار دیگر با نیازسنجی درست و دقیق توانسته سامانه مناسب و کاربردی را برای قرارداد‌های تسهیـلات بانکی طراحی کند.

اهمیت و جایگاه تکنولوژی و بستر‌های نوین برای ارائه خدمات مطلوب‌تر بانکی همواره در صحبت‌های مدیران ارشد بانک ایران زمین بخصوص عبدالمجید پورسعید مدیرعامل این بانک مورد تاکید قرار گرفته است که سامانه بارگذاری و مشاهده الکترونیکی تسهیلات با آدرس https://otc.izbank.ir/loan/contracts هم می‌توان از جمله برنامه‌های دیجیتالی بانک و تدابیر مناسب مدیریتی آن نام برد.

از این پس تسهیلات گیرندگان این بانک ایران می‌توانند اطلاعات مربوط (وارد کردن کد ملی و شماره قرارداد تسهیلات و قرارداد وابسته خود) را در سامانه OTC این بانک باگذاری و مشاهده کنند و نیازی به مراجعه حضوری و صرف زمان برای این امر ندارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست