بازدید 5931
بسته ویدیویی «تابناک»

پوپولیسم دیدنی صدام حسین در جلسات دادگاه / چهار اشتباه فاحش در شبکه‌های اجتماعی / ده درس یک کارآفرین / لندرور سری ۲ اِی مدل ۱۹۶۳، یک خودرو ۴ در ۴

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوهای عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۲۱۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱ 20 December 2023

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

پوپولیسم دیدنی صدام حسین در جلسات دادگاه

صدام حسین، دیکتاتور عراق که با کودتا بر سر کار آمد، از ۱۶ ژوئیه ۱۹۷۹ تا ۹ آوریل ۲۰۰۳ بر این کشور حکومت و هرگونه اعتراض در این دوران را با کشتار‌های وسیع چندصدهزار نفری سرکوب کرد. پس از سقوط حکومت صدام حسین با حمله آمریکا، او پنهان گشت و در ۱۳ دسامبر ۲۰۰۳ در یک چاله در خانه‌ای در روستای الدور (نزدیکی تکریت) دستگیر شد. روند قضایی رسیدگی به پرونده صدام به همراه یازده تن از سران حزب بعث از تاریخ ده تیر ۱۳۸۳ برگزار و به دلیل مجموعه جنایات‌ در ۲۷ تیر ۱۳۸۴ به اعدام محکوم شد؛ حکمی که با وجود مخالفت آمریکایی‌ها در نهایت در ۱۴ آبان ۱۳۸۵ برگزار شد. صدام که می‌دانست با توجه به حجم جنایت‌شان، به مرگ محکوم می‌شود، سعی کرد در آخرین نمایش خود، چهره‌ای محکم از خود نشان دهد و همچون اغلب دیکتاتور‌ها، حتی صحن دادگاه را محل رفتار‌های توده گرایانه عوام فریبانه کرد. برش‌هایی از دادگاه صدام حسین را با زیرنویس فارسی می‌بینید.  

 

 

چهار اشتباه فاحش در شبکه‌های اجتماعی

امروزه شبکه های اجتماعی، بخش زیادی از زندگی ما را به خود اختصاص داده اند. اگر شما هم اهل این شبکه ها هستید، این ویدئو کمک شایانی به شما در بالا بردن آمار صفحه تان خواهد کرد. 

 

 

ده درس یک کارآفرین

اگر به دنبال ایجاد کسب و کاری جدید و تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق هستید، نکاتی حیاتی وجود دارد که باید همواره در نظر داشته باشید. در این ویدیو ده نکته ای که به کسب و کار شما کمک خواهند کرد، از انتخاب شریک مناسب تا داشتن علاقه به کاری که شروع می کنید گفته می شود. شرح این جزییات را در ویدیو تابناک ببینید. 

 

 

لندرور سری 2 اِی مدل 1963، یک خودرو 4 در 4

«لندرور سری ۲ اِی / Land Rover Series IIA» یکی از خودرو‌های سری لند روور است که در جنگ جهانی و بعد از آن بسیار مورد استفاده قرار گرفته و به خودرویی برای رفت و آمد بسیاری از ارتش‌های جهان تبدیل شده است. این سری خودرو از سال ۱۹۴۸ تا ۱۹۸۵ در نسخه‌های مختلف توسط لندرور تولید و عرضه شده و در طول این مدت، تغییراتی که روی این خودرو صورت گرفته است، بسیار جزئی بوده‌اند. این ویدیو درباره فردی است که با شور و اشتیاق یکی از نسخه‌های سری ۲ اِی را که مدل ۱۹۶۳ می‌باشد، به دست آورده و درباره حس و حال این خودرو و رانندگی با آن داستان‌هایی را روایت می‌کند.  

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست