بازدید 3495
۷

ماجرای درگیری در یک شعبه بانک چالوس

ماجرای درگیری در یکی از شعبه های بانکی شهر چالوس طی روزهای اخیر منجر به بروز شایعاتی شده اما واقعیت این ماجرا چیست.
کد خبر: ۱۲۱۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰ 13 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، طی روزهای گذشته ماجرای درگیری در یک شعبه بانکی در شهر چالوس در فضای مجازی بازنشر و منجر به بروز شایعاتی شده است و برخی رسانه‌های مجازی در این باره به تولید محتواهای نادرست و بازنشر آن پرداخته‌اند.

بررسی خبرنگار مهر از منابع آگاه نشان می هد که چند روز گذشته جوانی حدوداً ۲۵ ساله برای نقد کردن چک به یک شعبه بانک در چالوس مراجعه می‌کند اما چک دارای قلم خوردگی بوده و کارمند بانک قبول نمی‌کند تا چک را نقد کند و این مساله منجر به درگیری لطفی می‌شود.

این جوان در ادامه اسپری فلفل از جیبش در آورده و می‌زند اما کسی آسیبی ندید و این فرد توسط حراست بانک کنترل و با حضور مأموران کلانتری ۱۱ امام (ره) چالوس به کلانتری هدایت می‌شود.

بنا به اظهارات خانواده و مدارک پزشکی و داروهای مصرفی ارائه شده از سوی خانواده وی، جوان مورد نظر دارای بیماری اعصاب و روان است و پس از تشکیل پرونده و اعزام به دادگاه با اخذ جواز از سوی مرجع قضائی، آزاد شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
چنانچه بیماری این جوان صحت داشته باشه وقت آن نرسیده که مسئولی در کشور پیدا شود تا ضمن ریشه یابی بیماری اعصاب و روان که هر از چند گاهی در پی خودکشی جوانان و نوجوانان یا جنایت های اتفاق افتاده به این بیماری ربط پیدا میکنه ریشه کن کنه ؟
اون جوان اهل کلاردشت نبوده احتمالا ؟؟؟
وقتی چک ثبت شد توسط صاحب چک خط خوردگی و مطابقت نداشتن امضا بی معنی است گیرنده چک ، تنها اشکالی که بانو حق دارد جلوی نقد شدن چک بگیرند اختلاف تاریخ و مبلغ چک با ثبتش ، خانواده جوان مجبور شدن ادعا روانی بودن فرزندشان چاره ندارن باید حرف زور کارمند بانک بپذیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
متن چک شامل تاریخ و مبلغ حروف و عدد خط خوردگی داشته باشه باید پشت نویسی بشه تا با ثبت در سامانه صیاد یکی باشه.
جوان مشکل داشته بعد یک نفر بهش چک میده بعد میره بانک و چک رو بگیره که خط خوردگی داره ییهو اسپری فلفل در میاره
داستان خیلی بچه گانه نیست
بیمار روانی با اسپری فلفل ؟؟بنده خدا کارمند بانک شانس آورده ژ3 بدست این بیمار روانی نداده بودند؟ضمنا درین گونه مواقع روئسای شعب مگر نیستند که وارد ماجرا شده وقضییه را حل وفصل کنند
از دست همین مسئولین همه ما دچار مشکل شدیم این مملکت فقط برای مسئولین پولدار و دور بریاشون قابل سکونت هست وگرنه ما که بخور نمیر داریم پیش میریم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست