بازدید 2462
۴

پلیس فتا از آنتی‌ویروس موبایلی «فارز» رونمایی کرد

پلیس فتا از آنتی ویروس موبایلی بومی به نام «فارز» رونمایی کرده و از شورای عالی فضای مجازی خواسته است استفاده از آن را اجباری کند.
کد خبر: ۱۲۰۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ 11 December 2023

به گزارش تابناک، در همایش روسای پلیس فتا استان‌ها و حوزه‌های مرکزی سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، از چند محصول بومی جدید در پلیس فتا رونمایی کرد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها یک آنتی ویروس موبایلی بومی است.

این آنتی‌ویروس که جانشین فرمانده کل انتظامی کشور به آن «پویشگر امنیتی» می‌گوید «فارز» نام دارد. رضایی در معرفی این محصول گفت: سامانه فارز که امروز رونمایی شد آنتی ویروس ایرانی (پویشگر امنیتی) است که هر اپلیکیشن موبایلی را می‌تواند بررسی و مخرب بودن یا نبودن آن را اعلام کند در واقع این سامانه می‌تواند بیش از ۶۰ درصد از بدافزارها را در فضای مجازی شناسایی کند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور علاوه بر معرفی آنتی‌ویروس فارز، اعلام کرد که پلیس به دنبال الزامی کردن نصب و استفاده از این سامانه امنیتی روی تمام گوشی‌های موبایل فعال در کشور است.

رضایی در این خصوص گفت: «پیشنهاد استفاده از سامانه فارز از سوی پلیس به شورای عالی فضای مجازی داده شده است تا این شورا استفاده از آن را الزامی کند که به دنبال آن شاهد کاهش نصب بدافزارها بر روی تلفن‌های همراه باشیم.»

علاوه بر این، پایگاه خبری پلیس از آغاز چهارمین مرحله پویش کودکان سایبری و رونمایی از میز بومی‌سازی‌شده فارنزیک خبر داده که از دیگر موارد مطرح‌شده در همایش روز گذشته پلیس بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۴
مردم هیچی، ببین همون نمایندگان مجلس انقلابی نصبش می کنن
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
الزامی؟!
مگه داریم
کجای دنیا نصب نرم افزار الزامیه
باش تا نصبش کنیم
اجباری؟ حالشون خوبه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی