بازدید 2483
۹

زمان کاهش قیمت مرغ اعلام شد

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران گفت: با تدبیر انجام شده در وزارت صمت و تامین به موقع نهاده‌های دامی، از ۲ هفته دیگر شاهد آرامش در بازار مرغ و روند کاهشی قیمت‌ها خواهیم بود.
کد خبر: ۱۲۰۹۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱ 11 December 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، بهنام نیک‌منش افزود: مطابق رصد و پایش انجام شده درباره افزایش قیمت مرغ در بازار، مشخص شد مهمترین عامل گرانی عدم توزیع به‌موقع نهاده‌های دامی با قیمت مصوب توسط وزارت صمت است.

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران اظهار کرد: مرغداران برای تامین نهاده های دامی به بازار آزاد روی آوردند که این امر منجر به تاثیر زیادی در افزایش قیمت‌ها از زنجیره تولید تا توزیع شد.

وی با اشاره به تلاش دست اندرکاران برای کنترل قیمت مرغ در بازار، گفت: قیمت نهاده‌های تامین شده از بازار آزاد تاثیرات خود را بر روی محصول نهایی گذاشته است و تا ۲ هفته نمی‌توان قیمت ها را کاهش داد.

این مسئول خاطرنشان کرد: همه دست اندرکاران در تلاش هستند با تامین و توزیع به‌هنگام نهاده های دامی با قیمت مصوب و تعیین شده برای مصرف‌کننده، افزایش قیمت‌ها را مهار کرده و روند کاهشی را نیز اعمال کنند.

وی درباره استفاده از ابزارهای نظارتی برای کنترل بازار بیان‌ کرد: نظارت در سطح بازار و خرده فروشی توسط اتاق اصناف انجام می شود، اما با توجه به روند افزایشی قیمت نهاده ها و همه زنجیره این محصول نمی‌توان قیمت ها را کاهش داد.

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران، قیمت هر کیلو مرغ را در بازار بین ۹۰ تا ۹۸ هزار تومان اعلام کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
چنین زمانی وجود ندارد
بی خودی خودتونو خسته نکنین
مردم یک همتی کنند دوسال باقی مانده از دولت رو هیچی نخورن و برق و آب و گاز هم استفاده نکنند تا مشکل گرانی و کمبود حل بشه اشکنه و لنگ هم نخریم
تنها چارهاش ورود مرغ یخی هست
قیمت زرشک چطور ؟؟؟؟
ديروز ، توي اخبار عنوان كردند كه مرغ ارزان شد
امروز ، نوشته اند كه زمان كاهش قيمت مرغ اعلام شد

فردا ، هممون مي دونيم چي ميشه ، مرغ يا گرانتر ميشه و يا يك بهانه ميارند براي اينكه كاري نتونستند انجام بدهند

به اين مي گن : بازي با افكار عمومي
دورغ جدید شب یلدا....خواهشا هیچی نگین
نمیفهمم چرا هیچ وقت مسئولین نمیتوانند مشکلی را برای همیشه حل کنند . مهار تورمی که همه اختیارات دست دولت است به دست چه کسیست؟ اگر من به عنوان بزرگ خانواده پول ندهم و نتوانم مدیریت کنم طبیعی است که ان خانواده در فقر زندگی خواهد کرد در صورتیکه پول دارم اما خانواده ام فقیر زندگی می کنند چرا دولت نمی خواهد تورم را کنترل کند ما تا چند سال دیگر باید صبر کنیم و تورم تک نرخی در حد 2 درصد را ببینیم چرا هیچ دولتی نتوانسته این معضل را حل کند؟ چرا ما باید تحمل کنیم چرا ما باید تاوان سوئ مدیریت و عدم توانایی یک عده ای را بدهیم؟ چرا؟ دولت مردان اگر نمی توانید کنار بروید.
ممنون بخاطر اینکه برای هزار و دویست و سی و هفتمین بار ،علت گرانی مرغ را،توزیع نشدن بموقع نهاده ها توسط دولت اعلام کردید.
2 ساعته بالا میره
دو هفته طول میکشه بفهمن اونم با اعتراض مردم
2 سال طول میکشه که توجیه کنن چرا پایین نمیاد
هیچوقت هم ارزون نمیشه
کلا هم خدمتگزار مردم هستن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست