بازدید 1648
۴

تحویل ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان سال

از حدود ۸۴ هزار واحد مسکن مهر پردیس ۱۹ هزار واحد باقی‌مانده که قرار است تا پایان سال جاری ۱۰ هزار واحد از این تعداد تحویل شود و مابقی نیز تا قبل از پایان دولت سیزدهم تکمیل خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۰۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 11 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، از سال ۱۳۸۹ پروژه مسکن مهر شهر در شهر جدید پردیس آغاز شد که تاکنون ۸۴ هزار و ۱۷۲ هزار واحد در این شهر جانمایی شده است. از این تعداد تا سال جاری  ۲۹ هزار و ۱۸۲ واحد باقی مانده بود که در ماه‌های گذشته ۱۰ هزار واحد تکمیل و با اجرای تمامی زیرساخت‌ها به متقاضیان تحویل شد.

آن‌طور که خلیل محبت‌خواه ـ مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفته است: هم‌اکنون واحدهای باقیمانده مسکن مهر آن شهر به ۱۹ هزار و ۱۸۲ واحد کاهش یافته که این شرکت در نظر دارد ۷۰۰۰ واحد را در دهه فجر و ۳۰۰۰ واحد دیگر را قبل از اتمام سال جاری تحویل دهد.

وی اظهار امیدواری کرد تا با همکاری صندوق ملی مسکن و با تامین بخشی از منابع مالی صندوق و همچنین منابع شرکت عمران شهر پردیس بتوان واحدهای باقیمانده مسکن مهر را تکمیل کرد و قبل از اتمام این دولت تحویل متقاضیان داد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، تعطیلی کارگزاری‌ها در این شهر را اقدامی برای شفافیت و عدم خرید و فروش واحدهای غیرمجاز با هدف سوداگری عنوان کرد و گفت: مدت کوتاهی است که تمامی اقدامات شرکت عمران شهر پردیس به شکل آنلاین به متقاضیان ارائه می‌شود.

درخصوص نحوه تحویل واحدها نیز بنا به گفته محبت‌خواه، مدیران هر بلوک در مشارکت با مالکان تمامی واحدهای تحویل شده باید انشعابات برق و گاز خود را که تا محل ساختمان آمده است راه‌اندازی کنند.

بنابراین گزارش، طی یک سال گذشته چهار بار مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تغییر کرده است. محبت‌خواه مرداد امسال به ایسنا گفت: زمانی که ما به پردیس ورود کردیم پروژه‌ها کاملا متوقف بود. در فاز ۱۱ هیچ تحرکی در بلوک‌های مسکن مهر وجود نداشت. در فاز ۸ پروژه‌ها بسیار به کندی پیش می‌رفت و در فازهای ۵ و ۹ اوضاع بدتر از آن بود.

برخی از اقدامات انجام شده طی شش ماه اخیر در شهر جدید پردیس به تحرک درآوردن پروژه‌های مسکن مهر، خلع ید پیمانکاران بدقول، حذف بروکراسی اداری و تامین منابع مالی از طریق صندوق ملی مسکن بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
8 سال مموتی + 8 سال آشیخ حسن + 2 سال مش ابرام = 18 سالللللللللللللللللللللللللللللللللل!!!!!!!!!!!!!!!!
هنوز داستان مسکن مهر جمع نشده.
بقول فریدمن: بیابان رو بدی دست دولت شن کم میاره. تمام.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
عالی گفتی
از قولها زیاد دادن . کو عمل
فقط حرف و شعار بسه دیگه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی