بازدید 9043

مراکز خرید روفرشی کشدار؛ روفرشی از کجا بخرم؟

روفرشی کشدار محصولی کاربردی و موردنیاز هر خانه ایرانی است اما به دلیل سو استفاده برخی فروشندگان در ارائه محصولی نامرغوب، یافتن مراکز معتبر خرید روفرشی کشدار برای دریافت یک محصول پرکاربرد و با کیفیت بالا بسیار مهم است.
کد خبر: ۱۲۰۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵ 10 December 2023

مراکز خرید روفرشی کشدار؛ روفرشی از کجا بخرم؟

روفرشی یکی از لوازم پر استفاده در خانه هر ایرانی است و از فرش گرانبها و با ارزش شما در برابر کثیفی و آلودگی محافظت می کند. روفرشی‌ها علاوه بر نقش محافظت از فرش، زیبایی را نیز برای دکوراسیون منزل شما به ارمغان می آورد و بدون نیاز به خرید فرش جدید می توانید ظاهر مدرنی را به فرش خود دهید. روفرشی های کشدار که نسل جدید روفرشی ها هستند و به طور کامل جای روفرشی های قدیمی و منسوخ شده را گرفته اند، از انواع محبوب روفرشی هستند که به دلیل دوخت کشدار خود، به راحتی روی فرش قرار می‌گیرند.

در این مقاله، به بررسی مراکز خرید روفرشی کشدار در تهران به صورت حضوری یا آنلاین می‌پردازیم و این مراکز را به شما معرفی می‌کنیم.

مراکز خرید روفرشی کشدار در تهران

در تهران، مراکز خرید مختلفی برای خرید روفرشی کشدار وجود دارد. از جمله مراکز مهم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بازار مولوی

بازار مولوی از بازارهای قدیمی و بزرگ تهران است که انواع مختلفی از روفرشی کشدار را با قیمت‌های متنوع عرضه می‌کند. در این بازار، می‌توانید روفرشی‌های کشدار را با قیمت مناسب پیدا کنید اما کیفیت مناسب؟ بعید میدانیم! در بازار مولوی از انواع محصولات بی کیفیت تا محصولات با کیفیت تر وجود دارد و تشخیص محصول خوب از بد در میان فروشندگان حرفه ای و کاربلد تقریبا غیر ممکن است.

از جمله مزایای خرید روفرشی از بازار مولوی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع بالای محصولات: بازار مولوی انواع مختلفی از روفرشی را با تنوع بالایی در طرح و رنگ عرضه می‌کند. بنابراین، می‌توانید روفرشی مورد نظر خود را با هر سلیقه‌ای پیدا کنید.
  • قیمت مناسب: قیمت‌های روفرشی در بازار مولوی نسبت به سایر مراکز خرید، مناسب‌تر است. بنابراین، می‌توانید روفرشی با بودجه خود خریداری کنید.
  • امکان چانه‌زنی: در بازار مولوی، امکان چانه‌زنی وجود دارد. بنابراین، می‌توانید قیمت روفرشی را تا حدی کاهش دهید.

با وجود مزایای ذکر شده، خرید روفرشی از بازار مولوی معایبی نیز دارد که عبارتند از:

  • دسترسی دشوار: بازار مولوی در مرکز شهر تهران قرار دارد و دسترسی به آن دشوار است. بنابراین، اگر ماشین ندارید، ممکن است خرید از بازار مولوی برای شما مشکل باشد.
  • ازدحام جمعیت: بازار مولوی همیشه شلوغ است و ممکن است خرید از آن دشوار باشد.
  • عدم امکان بازگشت کالا: در بازار مولوی، امکان بازگشت کالا وجود ندارد. بنابراین، قبل از خرید روفرشی، حتماً آن را بررسی کنید تا از کیفیت آن مطمئن شوید.
  • عدم تضمین کیفیت: هیچ کیفیتی در بازار مولوی، حتی کیفیت پایین، تضمین نمی شود!

بازار بزرگ تهران

بازار بزرگ تهران نیز یکی دیگر از مراکز خرید روفرشی کشدار در تهران است. در این بازار، می‌توانید روفرشی‌های کشدار باکیفیت پیدا کنید اما در سال های اخیر قیمت خرید روفرشی کشدار در بازار تهران افزایش پیدا کرده و دیگر به مانند سابق نمی توانید محصولات مقرون به صرفه را از بازار بزرگ تهران خریداری نمایید.

از جمله مزایای خرید روفرشی کشدار از بازار بزرگ تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع بالای محصولات: وقتی صحبت از بازار می شود، فروشندگان زیادی در کنار هم وجود دارند که عملا برای شما تنوع را به ارمغان می آورند. از روفرشی های کشدار ساده تا روفرشی کشدار ضد آب در بازار تهران وجود دارند اما باید جنس شناس باشید تا جنس بی کیفیت را به جای جنس با کیفیت به شما قالب نکنند.
  • امکان خرید عمده: در بازار بزرگ تهران، امکان خرید عمده روفرشی کشدار وجود دارد. بنابراین، اگر به دنبال خرید روفرشی کشدار برای منزل یا محل کار خود هستید، می‌توانید از این طریق خرید کنید.

تمامی معایب بازار مولوی برای بازار تهران نیز صدق می کند با این تفاوت که قیمت در بازار تهران کمی از بازار مولوی بالاتر است.

بازار هفت تیر

بازار هفت تیر نیز یکی از مراکز خرید روفرشی کشدار در تهران است. در این بازار، می‌توانید روفرشی‌های کشدار با طرح‌های مدرن و جدید پیدا کنید ولی وسعت آنها به اندازه وسعت محصولات متمرکز در بازار نیست و فروشندگان محدوده هفت تیر قیمت بالایی نیز بر روی محصولات خود می گذارند. بعضا فروشندگان هفت تیر همان محصولات موجود در بازار را با قیمتی بالاتر به مشتریان عرضه می کنند.

بازار مبل ایران

بازار مبل ایران نیز یکی از مراکز خرید روفرشی کشدار در تهران است. در این بازار، می‌توانید روفرشی‌های کشدار با تنوع بالایی در طرح و رنگ پیدا کنید. روفرشی کشدار در بازار مبل ایران یک محصول جانبی است و نه یک محصول اصلی؛ بنابراین شاید نتوانید محصول موردنظر خود را از این بازار پیدا کنید.

بازار صالح آباد

بازار صالح آباد یکی از مراکز خرید عمده روفرشی کشدار در تهران است و معمولا فروشندگان به این بازار مراجعه می کنند نه خریداران به این علت که عموما محصولات در بازار صالح آباد به صورت عمده عرضه می شود و تک فروشی به سختی پیدا می شود.

بازار صالح آباد یکی از مراکز خرید عمده روفرشی در تهران است که در منطقه 19 شهرداری تهران واقع شده است. این بازار از بازارهای بزرگ عمده فروشی لوازم منزل در تهران است. بازار صالح آباد دارای تنوع بالایی از روفرشی کشدار است و روفرشی های کشدار با کیفیت بالا و قیمت مناسب را عرضه می کند. در این بازار می توانید روفرشی کشدار با طرح های مختلف و رنگ های متنوع پیدا کنید.

یکی از مزایای خرید روفرشی کشدار از بازار صالح آباد، قیمت مناسب آن است. قیمت روفرشی کشدار در بازار صالح آباد نسبت به سایر مراکز خرید، مناسب تر است. همچنین، در بازار صالح آباد امکان خرید عمده روفرشی کشدار وجود دارد. از دیگر مزایای خرید روفرشی کشدار از بازار صالح آباد، می توان به تنوع بالای محصولات اشاره کرد. در این بازار می توانید روفرشی کشدار با طرح های مختلف و رنگ های متنوع پیدا کنید.

مراکز بالا متاسفانه تنها امکان خرید حضوری دارند و برای مشتریان سایر استانها عملا امکان حضور در فضای شلوغ تهران با هزینه های گراف وجود دارد. ما به شما فروشگاهی غیر حضوری و آنلاین را نیز برای خرید روفرشی کشدار پیشنهاد می کنیم.

النافرش مرکز تخصصی خرید روفرشی کشدار به صورت حضوری یا آنلاین

مراکز خرید روفرشی کشدار؛ روفرشی از کجا بخرم؟

النافرش اولین مرکز تخصصی فروش روفرشی کشدار در تهران است که برخلاف بسیاری از فروشندگان خود تولید کننده است و محصولات خود را از حیث کیفیت و قیمت تضمین می کند. النافرش در کنار مرکز فروش خود در استان تهران، دارای فروشگاهی اینترنتی است که امکان خرید روفرشی کشدار را به صورت آنلاین نیز فراهم می‌کند و این فروشگاه در وزارت صنعت، معدن و تجارت به ثبت رسیده است.

خرید روفرشی کشدار از النافرش مزایای زیادی دارد که عبارتند از:

  • تنوع بالای محصولات: النافرش انواع مختلفی از روفرشی‌های کشدار را با تنوع بالایی در طرح و رنگ عرضه می‌کند. بنابراین، می‌توانید روفرشی کشداری را که متناسب با دکوراسیون منزل شما است پیدا کنید. بیش از 100 طرح مختلف، از روفرشی کشدار ایرانی و طرح سنتی گرفته تا طرح مدرن و اسپورت، در النافرش وجود دارد.
  • کیفیت بالای محصولات: روفرشی‌های کشدار النافرش از پارچه مخمل شانل و با دوخت و چاپ درجه یک تولید می‌شوند. بنابراین، می‌توانید از کیفیت بالای آنها اطمینان داشته باشید.
  • قیمت مناسب: النافرش محصولات خود را با قیمت مناسب عرضه می‌کند. بنابراین، می‌توانید روفرشی کشداری را با بودجه خود خریداری کنید.
  • امکان خرید آنلاین: النافرش دارای فروشگاه اینترنتی است که امکان خرید روفرشی کشدار را به صورت آنلاین نیز فراهم می‌کند. بنابراین، می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه، روفرشی مورد نظر خود را خریداری کنید.
  • تضمین بازگشت وجه و کالا: بی قید و شرط، تکرار می کنیم بی قید و شرط می توانید محصول خریداری شده از این فروشگاه را در صورت پشیمان شدن یا نارضایتی از خرید پس بدهید و وجه خود را دریافت کنید یا محصول دیگری انتخاب نمایید.
  • سایزها و ابعادهای استاندارد و غیر استاندارد: در النافرش از ابعاد استاندارد روفرشی کشدار 12 متری گرفته تا 9 متری، 6 متری و 4 متری و همچنین سایر ابعادهای غیر استاندارد، محصولی دقیقا مطابق با ابعاد فرش شما و به صورت اختصاصی ارائه خواهد شد.

جهت بهره مندی از مشاوره رایگان پیش از خرید و یا طراحی رایگان منزل شما برای انتخاب مناسب ترین محصولی که به دکوراسیون منزل شما می خورد، می توانید با شماره های تماس فروشگاه مرکزی النافرش تماس حاصل نمایید و یا به فروشگاه اینترنتی النافرش(سرچ در گوگل) مراجعه نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم