بازدید 5413
۱
معارفه وحید مرادی بعنوان سرپرست فدراسیون برگزار شد

طعنه پولادگر به وزیر در جلسه خداحافظی داورزنی؟!

پولادگر چندبار هم از کلمه عجیب "بین راهی" برای نامگذاری جدایی داورزنی از ریاست والیبال بهره برد که کارشناسان را به وجود نقشه‌ای دیگر در ذهن این زوج قدیمی مشکوک می‌کند. داورزنی بازنشسته است و دیگر طبق قوانین کشور اجازه شرکت در انتخابات والیبال را ندارد.
کد خبر: ۱۲۰۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱ 09 December 2023

جلسه تودیع محمدرضا داورزنی و معارفه وحید مرادی صبح امروز (شنبه 18 آذر) با حضور محمد پولادگر معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون والیبال برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در این جلسه پولادگر که خودش هم در آستانه جدایی و برکناری از معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش وجوانان قرار دارد، علت حضورش در این نشست را تجلیل از زحمات داورزنی عنوان کرد و مسئولیت مرادی را بسیار سنگین دانست. در ادامه داورزنی و مرادی نیز صحبت‌هایی انجام دادند.

پولادگر بارها در نطق خود از واژه "دوره بسیار کوتاه" برای توصیف سرپرستی موقت وحید مرادی استفاده کرد که نشان‌دهنده تاکید او بر عدم اجازه وی برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال است.

اما پولادگر چندبار هم از کلمه عجیب "بین راهی" برای نامگذاری جدایی داورزنی از ریاست والیبال بهره برد که کارشناسان را به وجود نقشه‌ای دیگر در ذهن این زوج قدیمی مشکوک می‌کند. داورزنی بازنشسته است و دیگر طبق قوانین کشور اجازه شرکت در انتخابات والیبال را ندارد.

پولادگر گفت: معمولا در این جلسات شرکت نمی‌کنم اما در این جلسه به حرمت داورزنی پیشکسوت من حضور پیدا کردم. به حکم قانون یک جابه جایی درون خانوادگی امروز صورت می‌گیرد و می‌خواهیم یک خداقوت بین راهی به داورزنی بگوییم که از قطار والیبال پیاده نخواهد شد!

وی افزود: امیدوارم با مدیریت و تدبیری که در حوزه داخلی انجام داده بیشتر وقت خود را در حوزه بین‌المللی بگذارد و بیشتر حضور وی را در آن حوزه شاهد باشیم. نمی‌خواهم به موفقیت‌های والیبال اشاره کنم چرا که خود شما شاهد این موفقیت‌ها بودید و می دانید چقدر افراد باید خون دل بخورند تا این موفقیت‌ها حاصل شود.

پولادگر با اشاره به این اصطلاح که شکست یتیم است و پیروزی هزاران پدر دارد، تصریح کرد: موقع شکست همه به دنبال مدیری هستند که همه چیز را به گردن او بیاندازند. همه می‌دانیم که برای هر کدام از این موفقیت‌ها چه تیم همدل و همراهی کار کرده‌اند که ثمره آن به این شکل شده است. گاهی این زحمات دیده نمی‌شود و کسی از آن‌ها تجلیل نمی‌کند. من سال‌ها این تجربه را در حوزه مدیریت داشتم. می‌خواهم به حرمت آن خون دل‌ها که ثمره آن این موفقیت‌ها بوده و همچنین به دلیل این که کمتر از مدیری تجلیل می‌شود امروز از داورزنی تجلیل کنم به ویژه در بخش‌هایی که به آن توجه نشده است و این که چقدر زحمت کشیدند که یک روندی به نتیجه برسد.

وی ضمن تشکر از داورزنی از طرف جامعه ورزش کشور افزود: امیدوارم در این دوره کوتاهی که مسوولیت بسیار سنگینی برعهده مرادی است و در ادامه شاهد شکوفایی والیبال کشور باشیم. همه کشورها دائم در حال سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش هستند و کمی غفلت باعث سبقت گرفتن دیگران از شما می‌شود.

پولادگر در بخشی از صحبت‌هایش طعنه‌ای را هم متوجه مسوولان بالادستی ورزش و کشور کرد که به نظر می‌رسد منظورش وزیر ورزش یا حتی فردی بالاتر از او بوده باشد: گاهی نگاه عامه به مدیران کشور هم سرایت می‌کند و همیشه از شما انتظار پیروزی دارند اما به این شکل نیست و زحماتی که در حوزه پایه کشیده می‌شود باید قدر دانسته شود که بی‌نتیجه نماند.

پولادگر در پایان خاطرنشان کرد: یک بار دیگر از داورزنی تشکر می کنم. این یک خداقوت بین راهی است(!) و امیدواریم حضور درخشان وی را در عرصه بین‌المللی و داخلی بیش از پیش شاهد باشیم و بدون ارزیابی‌های سلیقه‌ای همه کمک کنیم والیبال به سرقله‌های موفقیت دست یابد.

پولادگر با یک جمله کلیشه ای ، تعریف و تمجید از داورزنی را تمتم کرد: یادمان نمی رود آرزوی‌مان این بود که والیبال ما یک گیم از تیم‌های مطرح آسیا بگیرد اما امروز این اقتدار را داریم که مردم توقع دارند تیم ملی ما برزیل را شکست دهد(!) این یعنی موفقیت. برای برادرم داورزنی آرزوی سلامتی و موفقیت دارم و همچنین آرزوی موفقیت دارم برای مرادی که مسوولیت خطیری در این زمان کوتاه برعهده‌شان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
اگر بازنشسته شده پس فعالیت در حوزه بین المللی والیبال دیگه چیه و البته با این پست به خانواده خود نزدیکتر شده و بیشتر سر میزند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار