بازدید 8397
۸
انتصاب در انجمن پدل فدراسیون تنیس

محمدرضا گلزار بازیگر سینما در فدراسیون پست گرفت!

کد خبر: ۱۲۰۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹ 09 December 2023

بازیگر مطرح و پرطرفدار سینمای ایران، عضو جدید هیات‌رئیسه انجمن پدل شد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ از سوی فدراسیون تنیس؛ محمدرضا گلزار، بازیگر مطرح سینما و مجری سابق تلویزیون به‌عنوان عضو جدید هیات‌رئیسه انجمن پدل منصوب شد. تیم ملی پدل مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش خواهد داشت.

گلزار به همراه رئیس فدراسیون تنیس اکنون در نشست خبری خصوصی! پاسخگوی سوالات خبرنگاران هستند.

رشته‌ ورزشی پدل ترکیبی از چند ورزش راکتی مثل تنیس، بدمینتون و اسکواش است. اختراع این رشته‌ ورزشی به چند دهه قبل بر می‌گردد، اما در طول سال‌های گذشته دچار تغییراتی شده و به شکل امروزی خود رسیده است. این رشته را ورزش قرن جدید نامیده است.

 گلزار: عاشق پدل هستم؛ هفته‌ای ۶ روز تمرین می‌کنم!

 محمدرضا گلزار در نشست معارفه‌اش به عنوان عضو هیات‌رئیسه انجمن پدل ایران گفت: خیلی سعی کردم این مسئولیت عضویت در هیات رئیسه انجمن پدل را نپذیریم ولی عاشق ورزش و پدل هستم و به عهدم وفادارم. امیدوارم به افتخارات بین‌المللی برسیم و با موفقیت پیش برویم. شاید جزو معدود هنرمندانی هستم که ورزش با زندگی‌ام عجین شده است.

وی همچنین عنوان داشت: والیبال و اسکی را باشگاهی بازی کرده‌ام. پدل هم ورزش نوپایی است و در ۳ سال اخیر هفته‌ای ۶ روز آن را تمرین کردم. تا سال آتی سورپرایز‌هایی را در تیم ملی برای‌تان داریم. من هم دغدغه‌ها و گرفتاری‌های شخصی خودم را دارم ولی در کنار پدل خواهم ماند. من خیلی پدل را نمی‌شناختم و به توصیه دوستان آمدم. یک شبکه‌ای را در نظر داریم تا مردم هم ببینند، هم آموزش داشته باشیم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۸
در این فدراسیون رو گل بگیرید. از کی تا حالا به سلبریتی حکم مدیریتی میدهند؟
اینم سوراخ دعا رو خوب یاد گرفته!
عجب روزگاری شده !!!! متصدیان و مسئولین ، آیکیوی خودشون رو به کار میندازن و برای استحکام پست ریاست خودشون یه سری افراد رو که بعضا معلوم الحال و بی ظرفیت هستند رو با تلمبه باد میکنند و هی بهش پروبال میدن خوب که گنده شد میشه تف سربالا و برعلیه خود این مردم و مملکت رجزخوانی میکنه و خیانتهایش کم کم رو میشه . بعد همین مسئولین آشوبها و اغتشاشات رو به نظاره مینشینندو نظریه میدن.
پدل؟؟؟؟؟؟؟
حالا این بنده خدا احتمالا تنیس بازی کرده... چند سال پیش یکی بود اصلاً از لحاظ ابعاد نمیتونست دوچرخه سوار بشه ولی شده بود رئیس فدراسیون... به قول خودتون که آقای ح-الف
معمولا تو انتخاب اعضاء هیات ریسه از افراد مشهور یا کسانی که قدرت یا مقامی دارن استفاده میکنن که بتونن از نفوذ و قدرت افراد برای هیات استفاده کنن
ایران تنها کشور ثروتمندی است که هیچ کس سر جای تخصصی خودش نیست و به همین دلیل در عین ثروت فقیر است !
مگه مشه مگه داریم دوباره چه منبع پولسازی و کشف کردند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست