تاکید اعضای خبرگان بر الزامات حکمرانی فضای مجازی

اعضای خبرگان رهبری در جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی این نهاد بر ساماندهی و توجه به الزامات حکمرانی فضای مجازی تاکید کردند.
کد خبر: ۱۲۰۸۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶ 07 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (16 آذر) برگزار شد.

در این جلسه موضوع «فضای مجازی و مسائل پیرامون آن» با حضور سید محمدامین آقامیری، دبیر شورای عالی فضای مجازی مورد بررسی و گفت‌وگو قرار گرفت.

خاطر نشان می‌شود؛ کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم این مجلس، با توجه به اهمیت موضوع فضای مجازی چندین جلسه را به این مسأله اختصاص داده و با طرح دیدگاه‌ها و انتقال دغدغه های اعضای مجلس خبرگان، مطالبات خود را از مسؤولین این حوزه مطرح کرده است.

در جلسه صبح امروزِ کمیسیون، اعضاء بار دیگر بر ساماندهی و توجه به الزامات حکمرانی فضای مجازی، توجه به تأمین محتوای فاخر همزمان با توسعه فنی زیرساخت‌ها، برقراری تعامل هر چه بیشتر در عرصه بین الملل و استفاده از تجارب سایر کشورها در موضوع فضای مجازی، اقناع افکار عمومی در خصوص طرح‌های مرتبط با این حوزه و حمایت زیرساختی و توسعه پیام‌رسان‌های بومی برای ارائه خدمت در عرصه داخلی و بین المللی تأکید کردند.

در ادامه نیز دبیر شورای عالی فضای مجازی با قدردانی از اهتمام نمایندگان مجلس خبرگان نسبت به موضوع فضای مجازی، ضمن تشریح برنامه ها و اقدامات این شورا و مرکز ملی فضای مجازی به سؤالات اعضای کمیسیون پاسخ داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست