بازدید 2896

تشدید برخورد با تیراندازی و قاچاق سلاح در کرمانشاه

رئیس کل دادگستری کرمانشاه از تشدید برخورد با عاملان تیراندازی و قاچاقچیان سلاح و مهمات در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵ 07 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، شهرام کرمی در گردهمایی فرماندهان انتظامی و دادستان‌های استان کرمانشاه که در قرارگاه انتظامی امام علی (ع) برگزار شد، اظهار کرد: امروز امنیت جامعه مهمتر از هر مسئله دیگری است و دستگاه قضائی و پلیس به عنوان حافظان نظم و امنیت جامعه باید بیش از پیش نسبت به آن توجه داشته باشند.

وی گفت: متأسفانه برخی جرایم و شرارت‌ها نظیر سرقت، تیراندازی و قاچاق سلاح و مهمات بیش‌تر از دیگر آسیب‌های اجتماعی امنیت جامعه را تهدید می‌کنند و لازم است حتماً برخورد جدی تری با این عوامل صورت گیرد.

کرمی با اشاره به اهتمام دستگاه قضائی برای برخورد با هر گونه ناامنی در کرمانشاه از تشدید برخورد با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی خبر داد و گفت: در این میان با عاملان تیراندازی و قاچاقچیان سلاح و مهمات برخوردهای شدیدتری صورت خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه پلیس را نماد اقتدار و امنیت جامعه معرفی کرد و افزود: هرکسی بخواهد این امنیت را خدشه دار کند در واقع به امنیت خود لطمه زده است.

وی با بیان اینکه پلیس در بطن جامعه و میان مردم حضور دارد و به خوبی مشکلات را درک می‌کند، گفت: تلاش و اهتمام فرمانده و مجموعه انتظامی استان برای حل این مشکلات و پیگیری مسائل مردم قابل ستایش است و حتماً دستگاه قضائی نیز حمایت خواهد کرد.

کرمی همچنین با قدردانی از حس مسئولیت پذیری فرمانده، مدیران و کارکنان انتظامی استان برای کمک به دستگاه قضائی از طرح سردار حاجیان برای تبدیل شدن پلیس به ضابط قانون و مطالبه گری از دستگاه‌های اجرایی برای اجرای درست و به موقع وظایفشان حمایت کرد و گفت: عملیاتی شدن این کار می‌تواند باعث کاهش آسیب‌ها در استان شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: نقش پررنگ پلیس در برقراری نظم و امنیت و کمک به مردم بر کسی پوشیده نیست و همه دستگاه‌ها نیز موظف هستند به مجموعه انتظامی کمک کنند تا مشکلات یکی پس از دیگری از سر راه برداشته شود و مردم از رفاه و آسایش بیشتری برخوردار گردند.

وی در پایان تصریح کرد: دستگاه قضائی و پلیس به عنوان ۲ نهاد امنیت آفرین در جامعه کاملاً با یکدیگر هماهنگ و تلاش می‌کنند تا ضمن ارائه خدمات لازم به عموم شهروندان فضا را بیش از گذشته برای مجرمان تنگ کرده و اجازه عرض اندام به آنها ندهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست