بازدید 6217
۱
بسته ویدیویی «تابناک»

آلمان پس از شکست در جنگ جهانی دوم / تصاویر نادر از آیت الله طالقانی / مسلح‌ترین مرد آمریکا / حال و هوای شانگ‌های از دهه ۳۰ تا ۸۰ میلادی

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۲۰۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹ 05 December 2023

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

آلمان پس از شکست در جنگ جهانی دوم

پس از گذشت چندین دهه از پایان جنگ جهانی دوم و کمرنگ شدن کدورت‌های این جنگ همچنین به دنیا آمدن نسل‌های جدیدی که تجربه سختی‌های آن را از نزدیک ندیده‌اند، فرصتی پیش آمده که نگاهی شفاف‌تر به رویدادهای حین و پس از آن انداخته شود و از این طریق جزئیات و رویدادهایی که زیر سایه هیتلر و ارتش نازی گم شده بودند بیشتر به چشم بیایند. در این ویدیو که حاوی تصاویری از آلمان اشغال شده توسط متفقین تهیه شده شرایط بد آلمان و آلمانی‌ها پس از جنگ نمایش داده می‌شود. این ویدیو با کلیپ پروپاگاندای متفقین شروع و با صحنه دادگاه‌های جنایات جنگی افسران و فرماندهان آلمانی پایان می‌‌یابد. آنچه بین این دو خواهید دید، روایتی است از آنچه در آلمان پس از جنگ گذشت. 

 

 

تصاویر نادر از آیت الله طالقانی

پس از بدرود حیات آیت الله طالقانی در سال ۱۳۵۸ یک مستند درباره این روحانی مبارز پخش شد. این مستند که حاوی تصاویری نادر است، در «تابناک» می‌بینید.  

 

 

مسلح‌ترین مرد آمریکا

مردی در کلرادو که مسلح‌ترین مرد آمریکا لقب گرفته است، در ملک شخصی خود در این ایالت، انباری از سلاح‌های مختلف، بازوکا، تانک، جیپ نظامی با سه میدان تیر دارد. او با داشتن ۴۰۰۰ هزار تفنگ مختلف، جزو ۳ درصدی است که صاحب بیش از ۵۰ درصد تفنگ‌های ایالات متحده آمریکا هستند. تصاویر جالب از انبار سلاح این شخص را در این ویدیو ببینید.  

 

 

حال و هوای شانگهای از دهه ۳۰ تا ۸۰ میلادی

«شانگ‌های / 上海/ Shanghai» در دلتای رود یانگ تسه در جنوب پای رود یانگ‌تسه در میانه انتهای شرقی خاک اصلی چین قرار دارد. شانگ‌های در طول تاریخ و به ویژه تاریخ معاصر، نقش کلیدی در تحولات چین داشت و حزب کمونیست چین نیز در آن پایه‌گذاری شد. از دهه ۱۹۳۰، شانگ‌های تبدیل به مهم‌ترین بندر آسیا شد و شعبی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تجاری و بانکی در جهان، در این دفتر مستقر شدند. حال و هوای شانگ‌های از دهه ۱۹۳۰ تا ۱۹۸۰ میلادی را در تابناک می‌بینید.  

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
اگه فرمانده های ارشد آلمان نازی به هیتلر خیانت نمی کردن چند ماه بعد هیتلر آمریکا و انگلیس کثیفو نابود می کرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست