بازدید 25743
یحیی تعارف آسیا را پس زد و به برانکو بفرما زد

پرسپولیس ۱. الدحیل ۲: فوتبال کثیف رویای سرخ را دزدید/ پنالتی گولسیانی، تبدیل به جام زهر شد

یحیی با دست بسته هر کاری لازم بود کرد اما تیم تا دندان ستاره قطری در تهران به ضدفوتبال و وقت کشی روی آورد و روی نیمکت پرسپولیس هم مهره ای به جز نبیل باهویی بیکاره، برای تعویض در دقایق خستگی تیم نبود. اختلاف درویش با سرمربی کار خود را کرد و قرمزها حذف شدند.
کد خبر: ۱۲۰۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴ 05 December 2023

پرسپولیس ۱ . الدحیل ۲ : فوتبال کثیف رویای سرخ را دزدید/ پنالتی گولسیانی، تبدیل به جام زهر شد/ شایعه جانشینی فوری برانکو با یحیی!

پرسپولیس با بدشانسی مقابل حریف قطری باخت و از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ حذف شد.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس که پنجره نقل‌وانتقالات بدی را داشت و سه نفر از بهترین بازیکنان خود را نیز به دلیل مصدومیت از دست داد، امشب از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف الدحیل رفت و با وجود نمایشی تهاجمی و خلق فرصت‌های زیاد، در نهایت با نتیجه ۲-۱ شکست خورد؛ شکست تلخی که باعث شد پرسپولیس مقابل دیدگان هوادارانش از صعود به دور دوم و حذفی مسابقات محروم شود.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی (۸۶ - محمد مهدی احمدی)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی (۸۶ - میلاد سورگی)، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی (۶۵ - محمد عمری) و شهاب زاهدی.

ترکیب الدحیل: صلاح ذکریا، محمد موسی، یوسف ایمن، اسماعیل محمد، المعز علی، سلطان البریک، ایساک لیحاجی (۷۵ - لوئیس سیارا)، لطفی ماجر، ابراهیما بامبا (۶۴ - کریم بوضیاف)، آسیمو مادیبو و محمد مونتاری (۶۴ - مایکل اولونگا (۸۵ - محمد النعیمی)).

 

داور: لیدا جامپی

پرسپولیس ۱ . الدحیل ۲ : فوتبال کثیف رویای سرخ را دزدید/ پنالتی گولسیانی، تبدیل به جام زهر شد/ شایعه جانشینی فوری برانکو با یحیی!

شهاب زاهدی در همان دقیقه هفتم روی فشار بی‌امان تیمی، روی ارسال تمرین شده دروازه الدحیل را گشود، اما گل جبرانی محمد مونتاری در دقیقه 9 روی ضد حمله و پاس توی در، سبب شد بازی دوباره با تساوی دنبال شود.

بهترین فرصت برای زدن گل برتری، در دقیقه ۸۰ با پنالتی پرسپولیس همراه بود که گولسیانی نتوانست توپ را تبدیل به گل کند. در ادامه کار، مایکل اولونگا کابوس همیشگی تیم‌های ایرانی، در دقیقه ۸۳ گل دوم الدحیل را به ثمر رساند تا سرخپوشان در شبی که هواداران استقبال گرمی از مسابقه داشتند، بازنده این بازی بزرگ باشند.

پرسپولیس با کسب هشت امتیاز در جایگاه دوم جدول گروه E ماند، اما در میان تیم‌های برتر رده دومی قرار نگرفت و از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بازماند. سرخپوشان برای ایستادن در میان برترین تیم‌های رده دومی،‌ چاره‌ای جز پیروزی در این بازی نداشتند که از رسیدن به این مهم بازماندند تا سپاهان، تنها نماینده ایران در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان باشد. الدحیل نیز با هفت امتیاز و کسب رده سوم جدول گروه حذف شد.

یحیی گل‌محمدی با وجود نیاز شدید به تعویض، مهره لازم را روی نیمکت نداشت و نتوانست شهاب زاهدی خسته را با بازیکن بی کیفیت و بنجلی بنام نبیل باهویی عوض کند. حتی امید عالیشاه پا به سن گذاشته هم نتوانست با مصدومیت به زمین بیاید.

پرسپولیس ۱ . الدحیل ۲ : فوتبال کثیف رویای سرخ را دزدید/ پنالتی گولسیانی، تبدیل به جام زهر شد

خراب کردن پنالتی دقیقه ۸۰ توسط گولسیانی پنالتی‌زن، تمام رویاهای شاگردان یحیی گل‌محمدی را نقش برآب کرد. مدافع محبوب گرجی که گل‌های حساسی برای پرسپولیس زده، این بار یکی از حساس‌ترین پنالتی‌های دوران فوتبالش را به تیر افقی کوبید تا آب سردی بر پیکر هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی بپاشد.

پرسپولیس می توانست با برتری یک گله هم در این مسابقه به مرحله حذفی برسد، ولی در شبی که ورزشگاه آزادی جای سوزن انداختن نداشت، پرسپولیس بعد از شروعی توفانی، شکست تلخی خورد تا حریف وقت‌کشی حریف متمول عربی نشود و در همان مرحله گروهی حذف شود.

یحیی در این بازی ترکیب درستی را به کار گرفته بود و در نیمه دوم هم بموقع محمد عمری را وارد ترکیب کرد اما در پیشانی خط حمله، شهاب زاهدی به یک کمک نیاز داشت.

شکست در این مسابقه و حذف از آسیا با اعتراض شدید هواداران پرسپولیس همراه شد؛ اما سرخ ها امشب خوب بازی کردند و این اتفاقات فوتبال است که تیمی تدافعی با چند ده برابر بودجه پرسپولیس، روی ضد حملات و بازی روانی برنده از زمین خارج می‌شود. الدحیل که شانسی برای صعود نداشت، با این برد تنها انتقام باخت مسابقه رفت را گرفت.

از روی سکوهای ورزشگاه آزادی شنیده می‌شود که برانکو ایوانکوویچ به زودی جای یحیی را روی نیمکت پرسپولیس خواهد گرفت.

پرسپولیس ۱ . الدحیل ۲ : فوتبال کثیف رویای سرخ را دزدید/ پنالتی گولسیانی، تبدیل به جام زهر شد/ شایعه جانشینی فوری برانکو با یحیی!

 تیم‌های راه‌ یافته به دور حذفی؛ پرسپولیس جا ماند، سپاهان تنها نماینده ایران

العین امارات، نسف قارشی ازبکستان، الاتحاد عربستان، الهلال عربستان و النصر عربستان به عنوان صدرنشین گروه‌های پنجگانه صعود کردند و سپاهان ایران، الفیحا عربستان و نوبهار ازبکستان به عنوان سه تیم برتر تیم‌های دوم، جواز حضور در مرحله بعد را بدست آوردند.

 طبق برنامه از قبل اعلام شده، قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی ۳۰ آذرماه برگزار می‌شود. مسابقات رفت این مرحله در تاریخ ۲۳ تا ۲۵ بهمن و و دیدار‌های برگشت ۳۰ بهمن تا دوم اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۰۹
فقط و فقط اخراج یحیی
مربی ترسو نمیخواهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
بازیکنان پرسپولیس فکر می کردند که داور ایرانیه و خودشون را که بکوبند به بازیکن حریف داور پنالتی میگیره!!! نه داداش وی ای آر دیگه رسوا میکنه!!
رضا اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
خدا جای حق نشسته
استقلال رو از آسیا محروم کردین،اون از فاجعه تراکتور ادن از نساجی اینم از خرگوش سرخ
ناشناس
| Canada |
۰۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
علت باخت این بود که درویش از دخترش بعنوان مترجم استفاده نکرده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
سیب زمینی و تخم مرغ و صعود در آسیا!!!!@
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
واقعا عدالت انجام شد . ۱۳دقیقه وقت اضافی و پنالتی هم کارساز نبود
اینم یه باخت حیثیتی دیگه. قبول کنید فوتبال ما افت شدید کرده مانند همه زمینه ها
پاسخ ها
ورزشکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
سلام بر ورزش دوستان اتفاقا افت نکردیم امسال همه تیم ها خوب بازی میکنن مشکل تیم یحیی هستش تیم رو به حاشیه و لج و لجبازی کشنده رامین ،آل کثیر، نعمتی و نیمکت نشینی فرشاد فرجی اینها همه بخاطر یحیی تیم رو ترک یا نابود شدن تو تیم
پرسپولیس سالهاست با کثافت کاری قهرمان میشه. تابی جون انگار خیلی ناراحتی شدی؟
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
با دست می زنه توی صورت بازیکن حریف بعد میگن کثیف، اگر پنالتی را نمی تونند گل کنند چه ربطی به فوتبال کثیف داره ضمن اینکه 13 دقیقه وقت تلف شده گرفت، داور هم ژاپنی بود دیگر نمی تونید بگید داور
عرب بود و هوای عربها را داشت بجای این حرفها زیر ساختها را درست کنند و پول بیجا به بازیکنان ندهند و اگر بازیکنی بیشتر می تونه از خارج بگیره خوب بره بگیره، اول باید زیرساخت ها و تیم های پایه را درست کرد و مثل تمام دنیا از فوتبال درآمد زایی کرد نه هزینه افزایی
استقلالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
وقتی قهرمان بدون باخت فصل گذشته رو بخاطر پرسپولیس وارد بحران میکنند تا اسیا نره چون فقط یه تیم از وزارت ورزش میاونه تو مسابقات باشه در حالی که هر دو تیم برای یک وزارت خونس باید همین جوری بشه تا دل ما خنک بشه
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
هیییییسسسس
پرسپوليس حذف شد و آنهايى كه در يكسال اخير مى خواستند يحيى را از پرسپوليس بيرون بياندازند و نمى توانستند مستقيما اين كار را كنند حالا با اين باخت و قرار دادن طرفداران مقابل يحيى غير مستقيم به خواسته شان مى رسند!
پاسخ ها
ورزشکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
نه دوست عزیز لجبازی ها خود یحیی و حاشیه درست کردن خود یحیی باعث از بین رفتن این تیم پرستاره شود رامین و آل کثیر نعمتی چرا رفتن بخاطر یحیی اسماعیلی و صادقی کی بودن چی شدن
بهتر
آب رو بریز اونجا که می سوزه! کدوم فوتبال کثیف؟! جنبه باخت داشته باش نویسنده پرسپولیسی! تا دیروز نساجی و تراکتور رو مسخره می کردی که حذف شدند! حالا نتایج بد تیم محبوب ات رو ربط میدی به بازی کثیف؟!!!
حیثیت برا ایران نذاشتن
با تفاضل صفر میخواستن برن بالا؟
فقط ادعا. تابناک شما هم کم تیتر الکی بزن. موقعیت خطرناک اونا بیشتر بود! ۱۵ دقیقه هم زمان اضافی گرفت آخر بازی
مگه برانکو هنوز زنده س؟!
معلومه نویسنده با چشمانی خیس متنو نوشته!
عیب نداره ، لباتو رو هم فشار بده
وقتی عادلانه باشه هیچ وقت پیروزی هیچ جام و ستاره ای رو نمی بره این آخر عاقبت حق خوری در لیگ ایران بود ????
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
حق تا ابد
حذف آبرومندانه و حیثیتی
. الان مالکیت مشترک حل شد؟؟وقتی جای تیم دیگه میری آسیا
پول بیت المال میدین تیمهای دولتی استقلال و پرسپولیس نتیجه اش اینه که آه مردم اینهارو‌میگیره
پاسخ ها
ساسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
آه کدومه ؟ ما در تمام زمینه ها در سطح بین الملل شکست خورده ایم، اقتصادی، سیاسی، ، اجتماعی ... و البته ورزشی
همه احتمالات صعود هم جواب نداد و نتیجه مدیریت ایرانی جواب داد
فوتبال کثیف موقعیت های بیشتر و خطرناک تری داشت. ولی مدیریت ایرانی جواب داد
آخ جون حذف شدیم
کدوم بازیکن احمقی برای پنالتی زدن فقط دو متر از توپ فاصله میگیره مشخص بود و سرمربی ب... شعور تر از بازیکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
بعضی بازیگمنا اصلا فاصله نمیگیرن و این مربوط میشه به تکنیک ضربه زدن. ایشون فقط استرس بالایی داشت و نباید این مسئولیت رو به عهده میگرفت
حق به مقدار رسید. حق پرسپولیس، صعود نبود.
خدا جای حق نشسته
حیثیت آبرو و همه چی به باد رفت
خدا جای حق نشسته
به بار هم پرسپولیس، مزه‌ی ناداوری و بی‌عدالتی رو بچشه
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
کدوم ناداوری و بی عدالتی، وقتی پنالتی را گل نمی کنه نه به داور مربوطه و نه به مربی
تمیزترین فوتبال را الدحیل ارائه کرد. با برنامه و موقعیت های گل خطرناک و به هدفش هم رسید. در حالی که میدونست صعود نمیکنه برد.
تیمی که ناحق بره به حق هم حذف میشه
تنها حسنی که این مسابقه داشت ندیدن ریخت ترابی و امیری تو مرحله بعدی بود
پاسخ ها
شعار برای مردم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
آره دیگه ریخت وریا رو هم نمیبینیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
گل گفتی امیرجون
این فوتبالیست‌های بی غیرت همانهایی هستند که علی دایی میگه باید از مالیات معاف بشن
زودتر چاپ کن تابناک
آخر بازی تمیز بود
عیبی یوخ هرسال که نبایدبره فینال اسیایه سال نره خیلی مهم نیست
سه گانه. میگیرتلافی میشه
برانکو یا علی دایی باید برگردن. دوباره تیم رابسازند.
نویسنده پرسپولیسی ، شما هم می خواستید سه میلیارد دلار پول رو بدید 10 تا رونالدو بیارید ، چرا به یک آدم توهین می کنی که بنجل است و فوتبال کثیف و ....
یک کشور داره پولشو خرج ورزشش و مردمش و رفاهش می کنه ، حقشونه ببرن
۱۴دقیقه وقت اضافه گرفت،اگر ۱۴۰دقیقه هم میگرفت هم اتفاقی نمی افتاد.
حب و بغض انسان را کور میکند . خودخواهی و منیت هم آنچه که منسوب به آدمی است را مبری از بدی میداند و نگارنده از آنجا که دل در گرو تیم پرسپولیس دارد و آن را منسوب به خود میداند دچار مهمل بافی و دروغگویی شده .
خجالت آوره که در‌موقع باخت، فوتبال کثیف میشه و موقع برد، فوتبال زیبا.

اگه واقعا کثیفه، چرا کلا ایران از فوتبال کنار نمیکشه؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
لونگی نویسا بیشتر از این نمی دونن
اگه می برد که دوست داشتیم ببره فوتبال تمیز بود؟

خحالت داره که یک سایت مثل نابناک ابن جور تبتر بزنه

ابراد از فوتبال اونا نیست که می برند ، ایراد از مدیران فوتبالی و سران ممبکت ماست
گل محمدی در حد پرسپولیس نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
دقیقا در همون حده. فوتبال ما حدش خیلی پایینه
این فوتبال کثیف که گفتی چی بود دقیقا؟ ایشالا که منظورت فوتبال تمیز خودمون نباشه... محض اطلاعتون همین تیم سوگلی رو دو هفته س که از تمام رقابت های داخلی معاف کردید... کاش خوانند هاتون رو با شعور فرض کنید
این همان تیمی بود که ادعا میکردن بااین هواداران تیم بارسلونا هم میشه برد
اگر دیدید کفتارها خوشحالی میکنن بدانید که شیری زمین خورده
پاسخ ها
F
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
????
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
نکشیمون شیر پاکتی
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
ما که شیر ندیدیم بجز شیر آب
ایراد از گل محمدی نیست. تیم ما عادت کرده مثل لیگ داخلی بهش لطف بشه. مثلا با دست توپ را گل کنیم یا برآمون پنالتی بگیرن و آب از آب تکون نخوره.

انصافا فقط دلم برای یحیی سوخت.
سرور پرسپولیسه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اولا آدحیل حذف شده بود و چندان اانگیزه ای نداشت ثانیا پرسپولیس در خانه و آن همه تماشاگر بلد نبود بازی کند ثانیا داور هم هوای پرسپولیس را داشت ۱۳دقیقه وقت اضافی کم نبود پس بی عرضگی خودتان را به دیگران نسبت ندهید وپول مملکت را هم حرام نکنید
وای چقدر خوشحالم از این همه تغییر نگاه مردم ایران آفرین به شما که اسیر فرار رو به جلو نویسنده نشدید جناب نویسنده ملت آگاه شدن دیگه دهه ۶۰ و ۷۰ نیست که بتونید با هوچی‌گری ملت را فریب بدین الدحیل یکی از پاکترین بازی های تاریخ خودش رو انجام داد
با سلام و احترام. به نظر من این تمام توان پرسپوبیس بود . بازیکنان الدحیل و سایر تیم هایی که بازیکنان خوب و به کارگیری میکنن اهمیت این بازیها رو درد کردند لذا بازیکنان خوب و با تجربه و اسم و رسم دار جذب میکنن پرسپولیس بهترین بازیکن ها رو از دست میده و جایگزینی نداره در متن خوب اشاره شده.بازیکنان این تیم با نام و لباس پرسپولیس جان فشانی کردند و گرنه اگر پیراهن تیم دیگری بود. چند گل خورده بودند .متعجم چرا برای یکی از تیم های پر طرفدار اسیا بازیکنان خوب جذب نمیشود .مربی پرتغالی و سبک بازی سپاهان و مهره های سپاهان را با پرسپولیس مقایسه کنید متوجه درک. اهمیت بازیهای قهرمانان اسیا از جانب مدیران تیم ها خواهید شد .مدیران پرسپولیس باید استعفا بدهند. و بروند و وزارت ورزش باید پاسخگو باشد
دوستان! چرا به حرف این استقلالی ها گوش میدید ؟ واقعا چرا؟ درسته پرسپولیس خراب کرد ولی الان دلیل نمیشه شما استقلالی ها سو استفاده کنید ! راست میگید تو دربی منتظریم!
پاسخ ها
F
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
اره دیگه اینجا یار دوازدهم دارین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
به این سوال جواب بده:
چرا دربی عقب افتاد؟
چرا بازی های لیگ پرسپولیس رو عقب انداختن؟
مگر نه اینکه همه بازی ها باید منظم انجام بشه تا مثلا عدالتی باشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
یا دوازده چیه با حمایت های کمیته انضباطی و کمیته داوران و صدا وسیما یار دوازدهم سیزدهم چهاردهم دارند
بازیکنان خروجی مرغوب و بازیکنان خریداری شده نامرغوب
باید سرمربی هم عوض شود تا برای آینده مشکل نداشته باشیم
مشکل این تیم پرستاره فقط و فقط مربی دنبال حاشیه هستش یحیی یکبار مرد باش و برو
زنده باد عربستان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
جناب بی وطن وطن فروش وهابی صهیونیستی

پاینده باد ایران
کثیف ترین فوتبال مال مکتب شماس اقای نویسنده
خودتونو ب خواب نزنید
تیمی ک چندساله تو فوتبال ما قهرمان میشه تو اسیا به مرحله حذفی هم نمیرسه پس ب سالم بودن فوتبالمون شک کن(بقول فرگوسن)
ینی تابناک هیچ نظارتی رو متنا نداره؟؟
چقدر غیر منطقی و بچه‌گانه نوشتی
این سورگی را هر وقت گذاشت بازی انگار تیم یک یار کمتر میشه قشنگ نفس تیم را میگیره
خسته شدیم از دست یحیی گل محمدی ، 3 ساله مهاجم بلد نیست بخره !!!! آخه کجای دنیال یه سرمربی از خرید یه مهاجم عاجزه !!!!
با این همه وقت کشی عربا و رو اعصاب بازیکن رفتن که همیشه تاکتیکشونه و اینهمه مصدوم بالا رفتن پرسپولیس معجزه بود حالام فدا سرشون اگه برانکو بیاد میتونه دوباره پرسپولیسو به اوج برگردونه
پرسپولیس همیشه ابرو ریزی میکنه عرضه بازیهای خارجی رو نداره حیف اون پولهایی که شما می کیرید از شکم یتیمان وبی سرپرستان وزنان بیوه می زنند تا یک عده با پول مردم حال کنند وبه ریش مردم بخندند وجدان ندارید والا فوتبال را تعطیل می کردید پولش را صرف مردم می کردید
مدیرعامل شخصیت پرسپولیس را زیر پا له کرد. آخه اینکه عاشق رونالدو بود می فرستادین اش همون تو خیابون دنیال اتوبوس رونالدو بدود نه اینکه مدیر عامل پرسپولیسش کنید
سوت پایان بازی زده میشه و حسرت پرسپولیس همچنان ادامه دارد
من خودم پرسپولیسی هستم.
تیمی که بردن و پنالتی زدن بلد نباشه محکوم به باخته.این درس فوتبال است.
گرجستانی دوست داشتنی?
ای تابناک لنگی
گریه کن گریه قشنگه :)
بنده به عنوان یک استقلالی بایدعرض کنم بع عیچ وجه ازحدف پرسپولیس دراین مرحله خوشحال نیستم ای کاش پرسپولیس می رفت فینال ودرمقابل طرفدارانش درفینال می باخت ودوم میشد شایداینجوری می گفتندچون تیم مادوباردرفینال باخته پس بایدیک ستاره روی پیراهنمان باید نصب کنیم واقعا حیف شددراین مرحله حذف شدند
چندین ساله تو لیگ فقط تیم پیروزی رو قهرمان میکنید که بتونه تو آسیا قهرمان بشه اما کور خوندید، با فوتبال های ناپاک در لیگ،تا عمر دارید این آرزو رو به گور خواهید برد.
چرا چرند می گی کجا پرسپولیس خوب بازی کرد چنتا تک به تک داد اگر تیم حریف. قدر فرصتهاش می دونست سه‌چهارتا گل دیگه می تونست بزنه وقتی مربی سالاری بشه همینه توی ایران هیچی یرجاش نیست این مربی فکر می کنه‌مالکه تیمه فقط اخراج یحیی
تیم لنگ روحذف نکنید نفسش روقطع نکنید بعدحذف اگه دلش تنگ میشه برای جام بابامسعودروصدابزنید
قهرمان کثیف فوتبال در فوتبال کثیف ایران ! تا کی میشه پشت پرده فوتبال بازی کرد؟؟؟
منظور از فوتبال کثیف خودمان است که دو تیم سوگلی هر طور شده باید با ناداوری و کمک بی حد و مرز باید برنده شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
یک تیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
دو تا تیم نیست ناشناس
یک تیم سوگلی هست
همه چیمون باید به همه چیمون بیاد .
چه قدر ما ملت ایران بدبختیم پول حقوق هر بازیکن مساوی با 700تا کارگر اینها پول بیت المال ماله خودتان قضاوت کنید کاش پول میکرفتن بازیکن بودن
فوتبال پاک بوددیشب فوتبال کثیف لیگ ایرانه که هرنوع کمکی به تیم لنگ دریغ ندارند
این لنگیها همیشه قهرمانی استقلال با حضور 21تیم قدرتمند از غرب و شرق آسیا را انکار می کردند و میگفتند چهارجانبه کوپا امجدیه!!!
حالا کار خدا را دیدید که چطور لالتون کرد؟ حالا دیدید که 4جانبه یه گوشه ازآسیا (کوپاآزادی) هم حرفی برای گفتن نداشتید و مفتضحانه شکست خوردید؟نوش جانتان
یحیی مشاوران خوبی ندارد. سال گذشته و به دنبال اتفاقات سیاسی و موضع گیریهایش باید می دانست بهتره با پای خودش از پرسپولیس برود وگرنه قطعا حذف زیرپوستی در انتظارش است.
حسرت،حسرت،و باز هم حسرت
این بدبختها کی از این حسرت در میان
بنده به عنوان یه پرسپولیسی عرض میکنم هر چقدر پول بدی همون قدر بت آش میدن.
پرسپولیس استقلال سپاهان و.. هم نداره.درست هزینه کن، برنامه ریزی کن نتیجه میگیری.
فوتبالمون شده شبیه خودرو سازیمون.
فوتبال کثیف از زمانی در لیگ ایران اغاز شد که هدف قهرمان سازی تیم پرسپولیس قرار گرفت شما بازهای این فصل پرسپولیس را به صورت منصفانه بررسی کنید اگر حمایت های داوران و کمیته انضباطی نبود مطمئن باشید تیم پرسپولیس در انتهای جدول دست و پا می زدو همان سه هفته اول گل محمدی تغییر می کرد سالهای با سربریدن تیم های شهرستانی و مهندسی نتایج قهرمان لیگ را تعیین کردید و هر جا کوچکترین تصمیم داور بر علیه پرسولیس را بزرگ کردید و در دهها برنامه صدا و سیما کوچکترین تصمیم داوری بر علیه پرسپولیس را بسیار بزرگ جلو دادید و داوران را تحت شدید ترین فشارها قرار دادید که هیچ داوری جرات داوری منصفانه در زمین چمن را ندارد و خاسته و ناخواسته تصمیم های خود را در جهت منافع پرسپولیس می گیرد چون از برخوردهای بعد از بازی از طرف هواداران کمیته داروان و انضباطی و صداو سیما با خود ترس دارد
جالبه هيچكي اشاره نكرده الدحيل چند تا بازيكن هاش قطري بودند
5 تا تعويض كرد يكيشون قطري نبودند . يا دست خالي رفتيد جنگ فوتبال پولي عربها
فعلا سقف قرار داد را بچسيبد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
چه ربطی داشت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
هنوز فکر میکنی خودتون برنده میشین
دوستان پرسپولیسی نوشتن یحیی در حد پرسپولیس نیست
نکنه باور کردین که پرسپولیس حد داره ؟؟
یه نگاه به سابقه تیمتون بندازین ،سال ۸۲ تا ۹۵ طی ۱۳ سال تیم سرخ فقط یه قهرمانی آورده اما از سال ۹۵ که پروژه قهرمان سازی تیم سرخ توسط یه عده خاص با کمک اصحاب رسانه و فدراسیون و کمیته داوران کلید خورد همه سه گانه ها هر سال فقط به یه تیم تعلق میگرفت
دوستان پرسپولیسی که حد تیمتون رو نمیدونین یه سرچ ساده تو گوگل به شما اعلام میکنه که حد تیم شما کجاس
ان شاءالله روزی بیاد که همه تیما نتیجه تلاششان رو داخل زمین فوتبال ببینن آمین
گلزن نداشتیم. بعد از ده بیست تا کرنر، دیگه خود الدحیلی ها هم دفاع نمیکردند. میگفتند اینا که گل بزن نیستند، بزار الکی کرنر بزنند.
خیلی عجیبه! انگار تعدادی هنوزم بسیجن برن تیم ژاپنی یا عربستانیو تو آزادی تشویق بکنن! خاءنها دم و شاخ ندارن، تا زمانی که عقدهای اندکی بر منافع عمومی پیشی گرفته نمیتوان انتظار پیشرفت داشت. برد وباخت 2رویه سکه رقابتن، کما اینکه دیدیم علارقم شایستگی پرسپولیس حداقل نسبت به الفیها و الدحیل،بازیو واگذار کردن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
حودتون برای تیمای دیگه یادتون رفته چه عشق و حالی می کردین.
خدا جای حق نشسته ایشالا هیچ وقت موفق نباشه و رنگ جام آسیایی رو تا ابد نبینه.
این ورزشی نویس را از کجا گیر اوردید خیلی تابلو قرمزه
بد شانسی گریبان فوتبال ما رو گرفته در عین برتری میبازیم این جز بدشانسی چیز دیگری نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار