بازدید 9624
نشست خبری وزرای خارجه ایران و عمان

امیرعبداللهیان: با صدای بلند می‌گوییم با ادامه این وضعیت در غزه جنگ گسترش می‌یابد/ بدر البوسعیدی: تهاجم نظامی وحشیانه اسرائیل به غزه را محکوم می‌کنیم

بدر البوسعیدی وزیر خارجه سلطنت عمان، شامگاه یکشنبه ۱۲ آذرماه ۱۴۰۲ با حضور در وزارت امور خارجه با حسین امیرعبداللهیان دیدار کرد و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به رایزنی پرداخت و در نشست خبری مشترک در جمع خبرنگاران حضور یافت.
کد خبر: ۱۲۰۸۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶ 03 December 2023

 

بین الملل تابناک: بدر البوسعیدی وزیر خارجه سلطنت عمان، شامگاه یکشنبه ۱۲ آذرماه ۱۴۰۲ با حضور در وزارت امور خارجه با حسین امیرعبداللهیان دیدار کرد و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به رایزنی پرداخت و در نشست خبری مشترک در جمع خبرنگاران حضور یافت.

حسین امیرعبداللهیان یکشنبه شب در نشست مشترک خبری با بدر البوسعیدی، وزیر امور خارجه عمان گفت: در بیش از ۵۰ روز گذشته، مشغول پیگیری تحولات فلسطین برای بازگشت ثبات و امنیت در منطقه و توقف کشتار و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه هستیم.

وی گفت: امشب فرصتی شد تا با وزیر امور خارجه عمان درخصوص موضوعات دوجانبه مذاکره کنیم و بخشی از گفت وگوی ما پس از این نشست انجام خواهد شد.

امیرعبداللهیان: با صدای بلند می گوییم با ادامه این وضعیت در غزه جنگ گسترش می یابد/ بدر البوسعیدی: تهاجم نظامی وحشیانه اسرائیل به غزه را محکوم می کنیم

وزیر امور خارجه افزود: فردا (دوشنبه) بیستمین کمیسیون مشترک اقتصادی تهران و مسقط را با میزبانی وزیر صمت خواهیم داشت. اسناد مهمی در جریان دیدار روسای جمهور ایران و سلطان عمان به امضا رسیده بود و این کمیسیون فرصت مناسبی برای پیگیری نیات و دستورهای روسای دو کشور است.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: وزیر اقتصاد جمهوری اسلامی ایران به زودی برای امضای توافقات گمرکی و اقتصادی به مسقط سفر می‌کند.

وی ادامه داد:‌ امشب مروری بر توسعه روابط فرهنگی، اقتصادی، فناوری و ورزشی بین دو کشور داشتیم و خرسندیم، ارزیابی این است که پیشرفت خوبی پیش روی مناسبات ماست و همه بخش‌ها در دو دولت ایران و عمان به خوبی توافقات به عمل آمده در دیدارهای مقامات دو طرف را پیگیری می‌کنند.

آمریکا باید تبعات حمایت از اسراییل برای نسل کشی در غزه را تحمل کند 

وزیر امور خارجه تصریح کرد: یکی از دستورکارهای مهم گفت‌وگوهای ما تحولات غزه است. همواره عمان نقش فعال منطقه‌ای برای حل و فصل مناقشات داشته و امشب هم‌ گفت وگوهای مهمی را در ادامه و در خصوص این موضوع خواهیم داشت.

وی ادامه‌ داد: دور جدید حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه و کرانه باختری با حضور وزیر دفاع آمریکا در کابینه جنگی رژیم صهیونیستی آغاز شد. آمریکا از یک طرف در رسانه‌ها به اسراییل توصیه می‌کند کشتار زنان، کودکان و غیرنظامیان را متوقف کند، اما در عمل با چراغ سبز از نسل کشی در غزه حمایت می‌کند. با صدای بلند اعلام می‌کنم که آمریکا باید تبعات این حمایت خود از نسل کشی و جنایات در غزه و کرانه باختری را تحمل کند.

امیرعبداللهیان افزود: روز گذشته (شنبه) ما از رهبران مقاومت شنیدیم که در صورت ادامه این وضعیت منطقه وارد مرحله جدیدی خواهد شد، توسعه عمیق جنگ در منطقه کاملا متصور است و به همه طرف‌هایی که دنبال جنگ آوری هستند هشدار می‌دهیم تا دیر نشده این کشتار را متوقف کنند.

وزیر امور خارجه گفت: از همه دولت‌های جهان می خواهیم برای توقف این جنگ و بازگشایی مرز رفح برای ارسال سوخت‌ و سایر کمک‌های انسان‌دوستانه اقدامات مناسبی انجام دهند. 

وی ادامه داد: در بخشی از لپ تاپ‌هایی که در اختیار نیروهای مقاومت فلسطینی هست، این فرضیه ثابت شده که رژیم صهیونیستی به دنبال انتقال همه ساکنان غزه به بخشی از مصر و انتقال همه ساکنین کرانه باختری به اردن است و امیدواریم برادران ما در مصر نسبت به بازگشایی مرز رفح اقدام کنند و مانع از تحقق این توطئه اسراییلی علیه مصر و اردن شوند.

امیرعبداللهیان گفت: تشکیل دادگاه بین المللی علیه مسئولان رژیم صهیونیستی، خواستی عمومی است و شکایاتی از سوی برخی دولت ها از جمله ایران در همکاری با چند کشور دیگر آغاز شده و امیدواریم شاهد محاکمه جنایتکاران جنگی که در دو ماه اخیر بیش از ۱۶ هزار تن را به شهادت رساندند، باشیم.

وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: ایران هیچ گاه خواهان توسعه ناامنی و جنگ در منطقه نبوده، اما به جنگ افروزانی که به دنبال گسترش جنگ در غزه و کرانه باختری هستند، هشدار می‌دهیم تا دیر نشده آمریکا حمایت خود را از جنایتکاران اسراییلی فورا متوقف کند.

بدر البوسعیدی: تهاجم نظامی وحشیانه اسرائیل به غزه را محکوم می کنیم

بدر البوسعیدی نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در تهران گفت که روابط دو کشور ایران و عمان رو به گسترش است و با روند خوبی روبه روست و بر پایه‌های مستحکمی چون حسن همجواری و ارزش‌های برادرانه و دینی استوار است که قطعا منافع متقابلی برای دو کشور و دو ملت دوست و برادر به همراه دارد.

وزیر خارجه عمان بیان کرد: بیستمین نشست کمیسیون مشترک بین دو کشور قرار است در تهران برگزار شود و طی مدت اخیر شاهد بودیم که تحولات مثبتی در خصوص همکاری دوجانبه در مسائل مختلف از جمله تجاری، اقتصادی، گردشگری و... رخ داده است.

امیرعبداللهیان: با صدای بلند می گوییم با ادامه این وضعیت در غزه جنگ گسترش می یابد/ بدر البوسعیدی: تهاجم نظامی وحشیانه اسرائیل به غزه را محکوم می کنیم

وی گفت: امیدواریم آینده شکوفاتری را در روابط دو کشور شاهد باشیم. خیلی خوشبین هستیم به لطف رهنمودهای رهبری دو کشور این پرونده‌ها پیگیری شود و شاهد گسترش هر چه بیشتر روابط اقتصادی و تجاری و ... دو کشور باشیم.

البوسعیدی گفت: ایمان و باور داریم که رایزنی‌ها و مشورت‌های سازنده و مستمر بین دو کشور مهم است و می‌تواند تفاهم متقابل را برای مقابله با چالش‌هایی که در منطقه و در جهان به صورت کلی وجود دارد، افزایش دهد.

وزیر خارجه عمان بیان کرد: در گفت‌وگویم با وزیر خارجه ایران درباره آخرین تحولات اسفبار در فلسطین و غزه و ادامه حملات نظامی رژیم صهیونیستی که غیرنظامیان و همچنین اماکن عمومی، مدارس و بیمارستان‌ها را آماج قرار می‌دهد، گفت‌وگو کردیم و به شدت این تهاجم نظامی وحشیانه این رژیم را محکوم می‌‌کنیم. با توجه به اینکه شاهد ازسرگیری دوباره جنگ هستیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای غزه گفت:‌ از این فرصت استفاده می‌کنم و به ملت فلسطین و جانفشانی‌های آنها اشاره می کنم و اینکه شهدا نزد خدا زنده هستند.

بدر البوسعیدی ادامه داد: در گفت‌وگوهای امروز بر ادامه تلاش‌های سیاسی و دیپلماتیک دو کشور تأکید کردیم و اینکه خواسته‌های خود را از جامعه جهانی برای عمل به مسئولیت‌هایش به منظور توقف این جنگ و اینکه امنیت و صلح به منطقه بازگردد، مطرح کردیم؛ اینکه محاصره ظالمانه از غزه برداشته شود و کمک‌های انسان دوستانه به ساکنان غزه و فلسطین برسد.

به گفته این دیپلمات عالی رتبه عمانی، این موضوع نیازمند تلاش‌های مستمر است.

وزیر خارجه عمان ادامه داد: در سلطنت عمان بر اهمیت تلاش‌ها برای تحقق صلح و ثبات در منطقه تأکید می‌کنیم و در این چارچوب به دنبال این هستیم که اقدامات را از نزدیک با جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای دوست و برادر و طرف‌های منطقه‌ای ادامه دهیم. برای اینکه این بحران را حل کنیم و به جهانیان بگوییم باید هر چه سریع‌تر برای پایان دادن به تجاوزات رژیم صهیونیستی اقدام کنند.

وی گفت: به هیچ وجه امنیت و استقرار در منطقه محقق نمی‌شود، مگر با پایان اشغالگری و تشکیل دولت مستقل فلسطین بر اساس قانون و حقوق بین‌الملل. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۴
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۸۷
بنظر من ایران با توجه به اینکه قبلاً اعلام کرده است که اگر نیروی ایرانی در سوریه کشته شود پاسخ خواهد داد، با توجه شهید شدن دو نیروی ایرانی بهترین موقعیت را برای هدف قرار دادن مواضع نظامی اسرائیل را دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
من با چشم خودم دیدم بوش و بلر با صدای آرام به عراق حمله کردند.همین که با صدای بلند میگی یعنی پروپاگاندا
دوستدار تابناک از قزوین کشور آلبانی
علی
| Canada |
۰۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
اره بزنید بذارید کار یکسره بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
اره . بسه دیگه همش وعده همش حرف.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
این چه نسخه ای است که شما می پیچید. ملت کم گرفتاری دارد؟ ضمن اینکه مگر این اولین مورد است که اسراییل می زند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
آنوقت نیروهای ایرانی رفته بودند پیک نیک؟!! رفته بودند تا به مقاومت کمک کنند!! اسرائیل هم مقابله کرد
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
صداش خیلی بلند بود گوشم کر شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
فکر کنم الان اگر من که یک بازنشسته در منزل هستم هشدار بدم جامعه جهانی بیشتر جدی بگیره تا هشدار ایشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
بابا دیگه چه انتظاری داری این دفعه با صدای بلند گفت!!! الان صهیونیستها و آمریکا مردند از ترس!!!!
ناشنتس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
امیر عبدالله فقط فرکانس رو بالا پایین میکنه و الا خبری نیست نگران نباشید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
خوب امیر عبدل میتونست بره در مرزهای جنوبی ایران جای بلندی بایسته و همینو با صدای خیلی بلند فریاد بزنه
دیگه چرا هرروز یک طیاره ورمیداره میره خلیج همیشه فارس ؟
خوشش اومده هروز هرروز پیک نیک و طیاره سواری؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
از جوابهای طنز دوستان خیلی خندان میشم مرسی ذ:)))
جنگ غزه به پیش می رود و وضعیت حماس وخیم تر می شود.

از دست هیچکس هم کاری بر نمی آید. اگر بر می آمد تا به حال برای حماس انجام می دادند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
این بار با صدای بلندی که امیر عبدل استفاده کرد

اسراییل بشدت وحش کرد و اتش بس دادند و تسلیم

شدند و غرامت جنگی را هم تا ریال اخرش پرداختند!؟
جنگ غزه گسترش نمی یابد.

ناوهای هواپیمابر آمریکا و سایر نیروهای این کشور در منطقه مراقب اوضاع هستند تا دیگران در این جنگ دخالت نکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
مرحبا به این کامنت کاملا درسته
شاه سابق افغانستان به نام شاه امان‌الله گفته بود افغان غیرت داره زیر بار زور نمیره مگر اینکه زور خیلی پر زور باشه
هدف امیر عبدالهیان از تکرار چند باره این حرف ها چیست؟
هیچکس حاظر نیست حودش را در آتشی که حماس به پا کرده وارد کند.
امیر عبدالهیان بهتر است فکرش را مشغول گرفتاریهای متعدد بین المللی کشور خودش بکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
امیر عبداالهیان می خواهد از مسابقه دیپلماسی کشورهای منطقه عقب نماند. یکی کنفرانس بین المللی در کشورش برگزار می کند و 127 رهبر دنیا را جمع می کند و یکی مانند عبداالهیان فقط مابین رفت و آمد به لبنان و سوریه و عراق گیر کرده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
فقط شعارهای کلیشه ای را تکرار میکند و این را خارجیها هم فهمیده اند و اعتنا نمی کنند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
درود به شرفت ۸:۱۳
ناشناس
| Germany |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
زدن چندتا راکت به پایگاه ها و کشتی ها که خیلی هایشان خسارتی هم ندارند به معنی گستردگی جنگ نیست . اسرائیل هم خیالش راحت شده که هیچ کس از جامعه‌ی عرب به کمک حماس نمی‌آید و تا الان فقط طبل تو خالی بوده‌اند
باید به اسراییل حمله کنیم چندتا هایپر سونیک اسرائیل رو میترسونه. اوضاع که یکم متشنج بشه بهتره چون با جنبش فواحش هم میتونیم تسویه حساب کنیم پاکسازی کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
خب شما برو اونجا زمینه رو آماده کن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
مردش نیستی حمله نکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
حسین شریعتمداری که از شما انقلابی تر و داغ تر است و هر روز نسخه بستن تنگه هرمز و حمله به ناوهای امریکایی را داشت آلان سکوت کرده اون وقت شما دقت نمی کنید و دستور حمله می دهید. خودت به غزه برو ما هم برایت دعا می کنیم
ناشناس
| Germany |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
پاکسازی نشی
کشتن زن و کودک بیگناه دستاورد نظامی محسوب نمیشود.بمباران بیمارستان و مدارس و منازل مسکونی خوی وحشی گری اسراییل را نشان میدهد...هر روز موشکها به اسراییل شلیک میشود و تانکهای اسراییلی و نظامیان اسراییل کشته میشوند .یحیی سنوار و محمد ضیف هم در غزه عملیات ها را رهبری میکنند و اسراییل نتوانسته آنها را ترور کند....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
پس دنبال اتش بس نباشيد پيروزي با شماس
ناشناس
| Germany |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
روز اول حمله حماس را هم دیدیم . همه‌ی کشته شده ها غیر نظامی و بیگناه بودند
این دفعه با صدای بلند هشدار داده.
پاسخ ها
علی
| Canada |
۰۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
خط قرمز ها یکی پس از دیگری در حال شکسته شدن هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
الان دیگه نوبت نرمش قهرمانانه و جام زهر رسیده!
وااییی ترسیدم. خدا رحم کنه. عمیر عبدولاهیان با صداااای خیییلللییی بلند هشدار داد. مرد رحم کن. به جوونیشون رحم نکن. لااقل فقط گوش هاشون رو ببر خون بپا نکن پهلوووون
به جای با صدای بلند حرف زدن البته تو خونه تون برو غزه بجنگ
کاش آقای وزیر امور خارجه همینقدر که دلش نگران جنگ غزه هست نگران وضعیت مردم و تحریم‌ها بود
دلار تا پایان سال صد هزار تومان
حالا صدات بلند میکنی برای ما!!!!
پاسخ ها
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
یه جوک قدیمی بود میگفت طرف تو تهران با یکی دعواش شد رفت شهرش رفت رو پشت بوم فریاد زا ممدی ایندفه ببینمت خون به پا میکنم
حماس مرده محسوب میشه . سر قبر مرده گریه نمی کنند . در ضمن صحنه سازی بسه . اینها خوراک داخلیه. پیگیر پرونده اختلاس باشید
صد در صد با این وضع جنگ پای ان به ایران کشیده می شود و غزه دیگر مطرح نمی شود مسو لین باید هشیار باشند و تمام کردن ان مشکل می شود همانطوری که غزه را فکر کردند مانند قبل سه روزه یک هفته تمام می شود و یک ساختمان هم خراب نمی شود دیدید که غزه با خاک یکسان شد کدام کشور قدرتی اقتصادی می تواند بار دیگر ان را اباد کند یمنی ها ای چند کشور را باز نی کنند به کشورشان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
عمرا ما وارد جنگ بشیم .
جنگ غزه دستور ارباب پوتین بود برای انحراف افکار عمومی از جنایات در اکراین
مردم با صدای بلند به مشکلات اقتصادی و کاهش قدرت خرید خودشان اعتراض کردند، شما شنیدید که انتظار دارید صدای بلند شما را دیگران بشنوند.
امیر عبداللهیان در مورد غزه
بلند میگوییم
قویا میگوییم
شدیدا اخطار میدهیم
فریاد میزنیم
محکوم میکنیم
ارجاع میدهیم
انتقام خواهند گرفت
، و ، و
آخرش کخ تو این اسرائیلو میکشی که با این حرفات ناقلا .
نابودش کردی رفت !!خخخ
امیر عبداللهیان در این دو ماه در باره گسترش جنگ هشدار می داد. ظاهراً قرار است بعد از این دو سه ماه هم در باره «توسعه عمیق جنگ» هشدار بدهد.
الان اسرائیل و آمریکا ترسیدن
آهای آمریکا و اسرائیل! امیرعبداللهیان اول با صدای عادی گفت. این دفعه با صدای بلند گفت. هر چه زودتر هشدارهای او را جدی بگیرید و گرنه دفعه بعد با بلندگو و آمپلی فایر خواهد گفت، ها.
می گم حالا که جناب امیر عبداللهیان با این تعداد زیاد هشدار می دهد روی هر کدامش یک برچسب تاریخ تولید و تاریخ انقضاء هم بزند تا کشورهای دیگر اشتباهاً به خاطر مصرف هشدارهای تاریخ گذشته اش دچار مشکل نشوند.
آقای عبداللهیان اول با صدای کم و حالا بلند می گوید که جنگ زیاد می شود این یعنی خودشون و اقوامشون و مسئولان آماده رفتن به جبهه باشند چون ما نون شب که نداریم جون جنگ کردن هم نداریم
امیر عبدلاییان بلندگو بگیر دستت تا بلندتر تر بگی.
بجای شیرین کردن آب دریا برای مردم .به دنبال آتش افروزی باشید.
دولت کشور را به حال خود رها کرده است.
شما که ادعای قدرت دارید چرا جلو مواد مخدر را نمی گیرد.
اول غزه دوم غزه و سوم هم غزه .پس حق مردم ایران کجاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
مردم ایران خودشون بدبختی رو انتخاب کردن و حق دیگیری ندارند
عمان و عربستان و کویت و امارات دولت دارند ما هم دولت داریم.
الگوی دولت افغانستان و بنگلادش است .
قطر به ان کوچکی از ایران خوب عمل کرده
پاسخ ها
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
قطر با عقل عمل میکنه با هم دنیا دوست هست بقیه هم بهش احترام می گذارند البته پول داشتن هم بی اثر نیست. ایران چی؟ کدام کشور حاضر حرف اینها گوش کنه یا به احترام اینها کاری انجام بده
چرا اعزام نمیکنید...
پاسخ ها
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
به نظرت کی میخواد برای غزه بجنگه؟ اینهایی میایند توی تلویزیون و نماز جمعه داد و قال می کنند حتی یک روز هم توی جنگ ایران و عراق نرفتند حالا انتظار داری برن غزه
دیگه از بس در این دو ماه هشدار دادی و از گسترش جنگ حرف زدی و هیچ کاری نکردید هشدارها خنده دار شده و کسی جدی نمی گیرد.
اونی که بخواد بزنه عربده نمیکشه ماشه رو میکشه
پاسخ ها
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
دمت گرم یک جمله گفتی همشون نابود کردی
الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم

*****

یا الله به حق محمد و آل محمد از دست جنایتکارای جنگی غاصب قصاب صهیونست، مردم مظلوم فلسطین رو نجات بده.

*****

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
مگه اینجا مسجد امامزاده است که هی صلوات می فذستی . حالا چه ناثیری داشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
کجایی نوشتی؟
آقای امیرعبدالهیان با صدای بلند حرف زدن چه نفعی برای غزه دارد. حماس و هم فکرهایشان پاس گل به اسراییل داده اند و متاسفانه بهانه برای آنها شده است که غزه را به خاک و خون بکشند.حالا شما اسم این را هرچه می خواهید بگذارید: پیروزی حماس، جنایت اسراییل و یا ....
متاسفم برای چنین انسانیت ما ، یهودیان مسلمانان را می کشند و مسیحیان حمایت می کنند. ننگ بر این سکوت مسلمانان. دیر یا زود می میریم. فردا پیش پیامبر و امامان علیهم السلام باید از شرم و خجالت ذوب شویم و عذاب بکشیم. آبروی هر چی اسلام را برده ایم.
علی الحساب یه دونه از اون 10 میلیون ثبت نامی بره غزه
در تاریخ ۱۵ آبان ، یعنی ۲۸ روز پیش ، ۱۴۲ نماینده مجلس ، برای اعزام به غزه ثبت نام کردند .
چی شد پس !؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
انتخابات نزدیک بکد
ناشناس
| - |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
زیر اون برگه ثبت نام نوشته به شرط رای دوباره مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
از اون روز خندیدیم تا الان
هه هه هه هه هه .....
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
یکبار به شکم های اینها نگاه کن ببین واقعن با این حجم از شکم میشه جنگید؟ به خدا نه . با این شکم فقط میشه دوباره رفت سر سفره فقط خورد فقط خورد
خب اگر اینقدر به فکر غزه هستید برای جنگ علیه اسرائیل به غزه بروید
آقايان وزير خارجه ايران يه دونه است
گل منو اذیت نکنین چشاشو تر نکنید
بعد من بگین کسی سمتش نیاد
ریشه شو خشک نکنید
اسرائيل خيلي ازش ميترسه
به ما چه مربوطه که جنگ در غزه ادامه پیدا کنه؟ مگه جنگ رو ما شروع کردیم؟ حماس شروع کرد خودش تموم کنه. حضرتعالی کاسه داغتر از آش نشو. اگه مثل ما کارگرها زندگی می کردی می فهمیدی که بدبخت ما هستیم نه فلسطینی ها.
همه ترسیدند اقای وزیر چون صدای شما خیلی بلنده
زمان حمله حماس به اسراییل بنده نظر دادم که تراکتور ها روشن شد برای شخم زدن غزه متاسفانه نظر اینجانب را تابناک منتشر نکرد که یک حسابی دستمان بیاید
دشمن را کشورهای عربی از هر نظر تامین میکنند.
از قدیم گفتن، به عمل کار برآید ، به سخندانی نیست و نیز فرموده اند که دوصد گفته چون نیم کردار نیست، اگه مردی پاشو برو اونجا بجنگ،
آقای عبدالهیان ۴۰ روزه داری همینو میگی اگه فکر میکنی با این ادبیات اسراییل عقب نشینی میکنه سخت در اشتباهی . اسراییل دنباله کسترشه جنگه اون وقت شما همون چیزی که اون میخوادو هی میگی . خوبه علوم سیاسی خوندی
بهترین موقعیت برای نابودی اسرائیل فرارسیده است پس چرا مسئولین عزیز تعلل مینمایند
دوتا بچه دعوا میکنن پدر مادر ا کمکشان که نمی کنن جداشان میکننجرعت دارن رو بچه ما دست بلند کنن
بخوانید
در ادامه لفاظی های مقامات...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم