بازدید 2387

جنایت ۷۰۰ میلیون تومانی متهمان فراری

کد خبر: ۱۲۰۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰ 03 December 2023

دو پسر جوان که به اتهام قتل مردی در خانه‌اش دستگیر شده‌اند، مدعی شدند وی 700 میلیون تومان بابت فراری دادن آنها از کشور گرفته اما به قولش عمل نکرده بود.

به گزارش ایران، چند روز قبل کارآگاهان پلیس آگاهی تهران از قتل مردی 30 ساله در خانه‌اش با خبر شده و بلافاصله راهی محل شدند. در نخستین بررسی‌ها مشخص شد وی با چهار ضربه چاقو به ناحیه کمر به قتل رسیده است.

با توجه به اینکه نحوه قتل نشان از یک انتقامجویی داشت بررسی‌ها برای افشای راز این جنایت ادامه یافت تا اینکه در ادامه کارآگاهان دریافتند 2 پسر جوان ساعتی قبل از قتل به خانه این مرد وارد شده بودند که با شناسایی هویت آنها، این دو جوان 20 ساله در یک عملیات غافلگیرانه در یک مخفیگاه دستگیر و به اداره دهم منتقل شدند.

سردار علی ولی‌پورگودرزی رئیس‌پلیس پایتخت در تشریح این خبر گفت: متهمان در بازجویی اظهار داشتند مدتی قبل به دلیل ارتکاب جرمی از سوی پلیس تحت تعقیب بودند و به همین دلیل تصمیم داشتند مخفیانه از کشور خارج شوند که با مقتول آشنا می‌شوند؛ مقتول ادعا کرده بود در قبال دریافت 700 میلیون تومان به صورت قاچاقی آنها را به کشور ترکیه می‌فرستد، این دو نفر نیز پول را به وی می‌دهند اما با گذشت حدود دو ماه این فرد نه تنها کاری برای آنان انجام نمی‌دهد، حتی حاضر به پس دادن پول‌شان هم نمی‌شود، به همین دلیل این دو نفر به منزل وی رفته و از او می‌خواهند پول‌شان را پس بدهد اما وقتی وی با پرخاشگری و قلدربازی می‌گوید که پول‌شان را نمی‌دهد با او درگیر می‌شوند که در جریان این درگیری آنها با ضربات چاقو، او را به قتل می‌رسانند.

ولی‌پورگودرزی با اشاره به تشکیل پرونده برای دو متهم دستگیر شده، گفت: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، با توجه به ارتکاب قتل عمد به همراه پرونده و مستندات جمع‌آوری شده به دادسرا و از آنجا به زندان منتقل شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست