بازدید 3583

درخواست فوری سرلشکر باقری از وزیر کشور عراق

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن قدردانی از دولت عراق برای دور کردن گروهک‌های ضد انقلاب از مرزهای اقلیم، گفت: هنوز شواهد و نگرانی‌هایی از حضور برخی عناصر تروریستی در مرزها وجود دارد و انتظار می‌رود دولت عراق تا خلع سلاح کامل این گروهک‌ها به اقدامات خود ادامه دهد.
کد خبر: ۱۲۰۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵ 03 December 2023

 به گزارش تابناک، سرلشکر محمد باقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح در دیدار با وزیر کشور عراق ضمن قدردانی از دولت و نیروهای مسلح عراق برای تأمین امنیت و آرامش سفر زائران اربعین حسینی و ابراز خرسندی در خصوص افزایش آرامش و ثبات در عراق، گفت: مرز مشترک طولانی ۱۵۰۰ کیلومتری ایران و عراق باید مرز دوستی، تجارت و گردشگری امن باشد.

فرمانده بلند نظامی ایران چه پیشنهادی به عراق داد؟ /جزئیات اولین سفر رسمی سرلشکر باقری به بغداد

وی ضمن قدردانی از دولت عراق در خصوص دور کردن گروهک‌های ضد انقلاب از مرزهای اقلیم تأکید کرد: هنوز شواهد و نگرانی‌هایی از حضور برخی عناصر تروریستی در مرزها وجود دارد و انتظار می‌رود دولت عراق تا خلع سلاح کامل این گروهک‌ها به اقدامات خود ادامه دهد.

سرلشکر باقری یکی از راه‌های حصول امنیت کامل مرزی را طرح‌ریزی و فعالیت مشترک نیروهای مرزبانی پیشنهاد کرد.

وزیر کشور عراق نیز ضمن تقدیر از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در همکاری شایسته با دولت و نیروهای مسلح عراق برای تامین امنیت مرزی، کنترل مرزها را از اولویت‌های وزارت کشور عراق قلمداد کرد.

سرلشکر باقری در پایان این دیدار از نمایشگاه تجهیزات دفاعی بازدید و دفتر یادبود وزارت کشور عراق را امضاء کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست