بازدید 1378

سی‌امین همایش ملی روز بیمه آغاز شد

کد خبر: ۱۲۰۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹ 03 December 2023

سی امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه از صبح امروز یکشنبه دوازدهم آذر ماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های برج میلاد گشایش یافت.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از بیمه مرکزی؛ همایش بین‌المللی روز ملی بیمه در سال جاری با شعار "تکافل ، حکمرانی، فناوری های نوین" و رویکرد تکامل زیست بوم صنعت بیمه به مدت دو روز و با حضور گسترده فعالان و اساتید این حوزه و مهمانان خارجی آغاز شد.

 

مراسم افتتاحیه این همایش با حضور دکتر استادهاشمی رئیس بیمه مرکزی، دکتر زلفی‌گل وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری، اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، مدیرعامل سندیکای بیمه، رییس‌کل پژوهشکده صنعت بیمه و مدیران ارشد این عرصه به طور رسمی شروع به کار کرد.

همچنین سخنرانان و مهمانانی از کشورهای انگلیس، ترکیه ، مالزی ، پاکستان و اندونزی در این همایش به طرح نظرات و آخرین دستاوردهای خود خواهند پرداخت.

 

در حاشیه این همایش ملی ۱۰ پنل تخصصی با ارایه ۵۳۰ مقاله در حوزه های مختلف علوم بیمه و ۱۲ کارگاه بین‌المللی با اساتید خارجی بحث و بررسی جدیدترین یافته های صنعت بیمه ارایه خواهد شد.

همچنین معرفی برترین‌ مقالات، کتاب های برتر، پژوهشگر برتر، ایده برتر، رساله برتر دکتری، پایان نامه برتر کارشناسی و دانشجوی برتر همایش از دیگر برنامه های اصلی این همایش است.

تقدیر از کارمندان نمونه و پیشکسوتان منتخب صنعت بیمه کشور نیز در پایان این همایش برگزار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی