بازدید 8660
کیومرث هاشمی این بازی‌ها را خوب می‌شناسد

نمایش تازه؛ نجات سهمیه والیبال قهرمانی جهان برای فریب وزیر ورزش! / داورزنی با سناریوی رسانه‌ای در پی برگشت به قدرت

وزیر ورزش به زودی دست به قلم خواهد برد و طبق اختیارات قانونی خود در اساسنامه، سرپرست فدراسیون والیبال را برای برگزاری انتخابات منصوب خواهد کرد. به همین دلیل، تلاش باند حاکم برای فشار به کیومرث هاشمی شدت گرفته و هر روز نمایشی تازه برای جلب نظر او به نفع داورزنی اجرا می‌شود...
کد خبر: ۱۲۰۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲ 02 December 2023

نمایش تازه؛ نجات سهمیه قهرمانی والیبال جهان برای فریب وزیر ورزش! / داورزنی با سناریوی رسانه‌ای درپی برگشت به قدرت

سناریوی جدید محمدرضا داورزن، ملقب به داورزنی در رسانه‌ها به جریان افتاد تا بار دیگر وابستگی شدید والیبال ایران به نفوذ این رئیس بازنشسته پیش روی وزیر مستاصل و مردد ورزش به نمایش درآید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در حالی که والیبال ایران بیش از ده روز است که بدون رئیس اداره می‌شود و با پایان دوره چهار ساله داورزن، او قانونا هیچ شانسی برای نام نویسی در انتخابات بعدی یا حتی گرفتن حکم سرپرستی از کیومرث هاشمی ندارد، بازی رسانه‌ای سنگینی برای جلب نظر وزیر برای ابقای وی شروع شده است.

تیم ملی ایران در سه حالت ممکن برای راهیابی به مسابقات قهرمانی مردان جهان، یکی از نمایندگان قاره آسیاست و در این اتفاق بحث و اختلافی نیست؛ اما ناگهان امروز سایت رسمی فدراسیون والیبال داستان تازه‌ای روایت کرد تا از رییس این مجموعه چهره ای توانمند در دیپلماسی بین‌المللی نشان دهد که حق ورزش ایران را با روابط و برش مدیریتی خود از چنگ بدخواهان و رقبا درآورده است!

بازیگردانی تازه با ایده خنده‌دار و خبرسازی از هیچ، که امروز خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مکتوب‌ زیادی فریب آن را خوردند، موضوعی عجیب و هدایت شده به سود داورزن راه انداختند که تنها به قصد جلب نظر و متقاعد کردن وزیر ورزش برای امضای حکم سرپرستی داورزنی ساخته و پخش شده است.

در این خبر گفته شده؛ پس از اعتراض داورزنی در خصوص نحوه تعیین تیم‌های آسیایی در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان در سال ۲۰۲۵، فدراسیون جهانی والیبال با ارسال نامه‌ای مواضع ایران را تأیید کرد!

به نوشته سایت فدراسیون والیبال، شورای والیبال فدراسیون جهانی والیبال، سال گذشته روش حضور و انتخاب تیم‌های ملی کشور‌های مختلف در مسابقات قهرمانی جهان با توجه به افزایش تعداد تیم‌های این رقابت‌ها در هر دو گروه مرد و زن را تعیین کرد و در هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال نیز به تصویب رسید که تعداد تیم‌ها به ۳۲ کشور رسید؛ اما کیاتیپونگ، دبیرکل کنفدراسیون آسیا با آغاز مسابقات قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ارومیه (۲۷ مرداد تا ۴ شهریور ۱۴۰۲) در جلسه مشترک بین میزبان و اعضای کمیته کنترل به صراحت اعلام کرد که یکی از مهمترین مسابقات تقویم آسیا، مسابقات قهرمانی مردان آسیاست که در ارومیه برگزار می‌شود و دلیل اهمیت آن را نیز انتخابی قهرمان مردان جهان اعلام کرد.

با انتشار این خبر، با رایزنی برخی کشور‌ها از جمله استرالیا که به دلایل کاملا سیاسی از حضور در قهرمانی آسیا در ارومیه انصراف داده بودند، کمیته مسابقات کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام کرد که انتخابی قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۵ جداگانه برگزار می‌شود و یکباره در پیش‌نویس تقویم مسابقات قاره آسیا در سال ۲۰۲۴ مسابقات قهرمانی مردان و زنان آسیا را گنجاندند. این در حالی بود که معمولا در تقویم آسیا مسابقات قهرمانی قاره در سال‌های فرد، هر دو سال یک بار برگزار می‌شود.

نمایش تازه؛ نجات سهمیه قهرمانی والیبال جهان برای فریب وزیر ورزش! / داورزنی با سناریوی رسانه‌ای درپی برگشت به قدرت

فدراسیون ایران حالا مدعی شده، با اعتراض داورزنی رئیس سابق فدراسیون والیبال ـ که دوره چهارساله اش تمام شده ـ به این ترفند اعتراض کرد و خواستار ورود فدراسیون جهانی و اجرای مصوبه قبلی هیات رئیسه FIVB شد و حق ایران را پس گرفت!

اول: گویا فدراسیون والیبال ایران در کسب رتبه اول تا سوم هر مسابقه‌ای در سطح آسیا توسط تیم ملی ایران حتی با ترکیب دوم خود، تردید دارد و اوضاع تیم ملی را چنان وخیم می‌بیند که کسب سهمیه قهرمانی جهان به عنوان یکی از ۳۲ تیم را هم کاری بزرگ می‌پندارد!

دوم: بر فرض اینکه دسیسه استرالیا و برخی کشورها برای گرفتن سهمیه ایران حقیقت داشته باشد و یک دروغ و خالی‌بندی تازه برای بازی افکار عمومی نباشد، تصمیم سازی این جریان برای والیبال آسیا، خود شاهدی بر انزوای مدیریت والیبال ایران در راس هرم قدرت در قاره است. چطور داورزنی از ریاست فدراسیون آسیایی و حتی جهانی دم می‌زند، در حالی که جایگاهش چنین در میان رقبای قاره‌ای چنین متزلزل است؟

سوم: تیم ملی ایران اکنون با تمام نتایج ضعیف خود در انتخابی المپیک و لیگ ملت‌ها، جزو ۱۵ کشور اول رنکینگ دنیاست. آیا رفقای داورزنی از دستپخت شور خود آنقدر مطمئن هستند که می‌دانند تا سال ۲۰۲۴ از این رتبه هم بیشتر سقوط می‌کنند؟

چهارم: فدراسیون والیبال ایران، غلو و بزرگ نمایی خودش در مورد کاندیداتوری در راه کسب میزبانی والیبال قهرمانی جهان را هم باور نکرده است، چون میزبان خودکار در این مسابقات حضور پیدا می‌کند و با تمام قطعیت سهمیه ایران در دو مسیر قبلی، اگر دوستان حداقل وعده خودشان را هم باور می‌کردند، شانسی برای حضور به عنوان میزبان در رقابت‌های ۲۰۲۵ منظور می‌نمودند و این همه در این خبر بادکنکی خود نمی دمیدند؛ یعنی تیم ملی والیبال ایران که داورزنی با رویافروشی کسب سکوی مدال در المپیک تحویلش گرفته بود و حالا از کسب سهمیه حضورش در پاریس نیز جا مانده، برای رتبه منطقه‌ای هم تردید دارد و نگران جایگاه دومی و سومی اش در آسیاست!

اوضاع والیبال ایران با مدیریت رئیس و حاکم ۲۰ سال گذشته‌اش تاسفبار است؛ بازنشسته ای که به صندلی و میز قدرت چنگ زده و به حربه رسانه برای تحت تاثیر قرار دادن وزیر ورزش متوسل شده است.

تیم ملی ایران بدون رئیس و حتی سرپرست هم در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می‌کرد و این نمایش مضحک هم باعث فریب وزیر و مجلس و کمیته المپیک و مردم و کارشناسان و نهادهای نظارتی و رسانه‌های غیرقابل خریداری نخواهد شد.

این دست و پاهای آخر جریانی است که والیبال را در کام خود فرو بلعیده و حالا از سفرهای گروهی به آمریکا و باندبازی در اطراف تیم ملی و تشکیل کارگروه‌های فرمالیته دل نمی‌کَند.

نویسنده: مهدی کریمی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰
خدا رحمت کنه یزدانی خرم را.
بکجا چنین شتابان؟
گون از نسیم پرسید
دل من گرفته زینجا
هوس سفر نداری زغبار این بیابان؟
همه ارزویم اما!چه کنم بسته پایم.
متاسفانه تو بدترین موقعیت زمانی داریم تو این کشور زندگی میکنیم همش تزویر ریا دوروغ چابلوسی ....تمام امورات کشور اعم از ورزش اقتصاد فرهنگ هنر همه وهمه دچار سیاسی کاری و باند بازی شده.متاسفانه به تنها چیزی که بهش اهمیت داده نمیشه حال و روز مردم ایران هست.
تاج توانست..داور زنی هم میتواند
جالبه چرا قوه قضاییه بر اموال آقا نطارت نمیکنه راستی اینجا چرا اقایان ورود نمیکنن بگن منافع ملی بخطر افتاده وقتی امثال تاج و داورزنی و...بدلی منافع شخصی منافع ملی رو بخطر میندازن اف بر فاسدین
میگویند حین خواستگاری مادر ببین دخترو بگیر . مربی که اجازه بدهد بازیکن با سیگار وارد جلسه توجیهی بشود . معلوم است که پشت مربی خالی است . و بازیکن دست هم فدراسیون را خوانده و هم مربی رو . جای تاسف اینکه در ورزش ایران بعد از مدتی بازیکن جای مربی را میگیرد و شروع به انتقادهای مربی مابانه میکند . و نظم تیم را بهم میزند . بازیش میدهند ارنج را قبول ندارد .کنارش میگذارند (روی نیمکت) دیگران را تحریک میکند . و وقتی فدراسیون دچار چالش میشود دیگر بازیکنان بیشتر مربی میشوند و خود سر . فذراسیون والیبال هم اکنون در شرایطی بهره برداری و برنامه ریزی غیر ورزشی تخته گاز حرکت میکند و ان ارسال هیئت ورزشی غیر ورزشی و غیر والیبالی و حالا شنیده میشود دادن مزایا ی انچنانی به شکل های مختلف . وزیر ورزش چاره ای بکند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
بحث فقط سر مدیریت ورزش و سیاست و تلویزیون و

هنر و دانشگاه و بیمارستان و آموزش وووو نیست

متاسفانه سر رشته کلیه کارها از دست دلسوزان واقعی

کاردان مجرب واقعی در رفته و کشور و مردم فلکزده

همچون بیمار عادی که اسیر دست یک عده دانشجوی

ناوارد پزشکی بی تجربه شده است !!؟؟

که هیچکدام هم دیگری را قبول ندارند و با تجویز یک

دارو و یک روش های متفاوت و اشتباه درمانی دارند

بیمار نگون بخت را دستی دستی تحویل عزراییل میدهند
تابناک، اگر واقعا قابل خریداری نباشی که خیلی دوستت داریم
متاسفانه بالای 90 درصد مسئولان کشور که دوران جسمانی و مدیریتشون تمام شد هر کدام را برکنار میکنند یا مردم رد میکنند از درب میندازیشون بیرون از پنجره میاند داخل اون هم با بهانه و ادعاهای مزخرف و تهوع آور
چرا فکر می‌کنیم با خالی کردن زیر پای یک رئیس فدراسیون میتونیم به والیبال کمک کنیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
آخه این رئیس اسبق زیر پای همه رو برای دستیابی مجدد به صندلی ریاست داره خالی می کنه اونم با ابزار کثیف تعلیق . همون مسیر تاج رو داره می ره .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست