بازدید 21478
این خانه از پای‌بست ویران شده است

افشای قمار و سیگار آقای ملی‌پوش؛ آخرِ حاشیه در والیبال ایران! / سرمربی و بازیکن در تسویه‌حساب، داورزنی در سودای ابقا

والیبال ایران باخته، بدجور هم باخته و حالا در منزل حاشیه سکونت دارد! والیبال در باتلاق اختلاف افتاده، رسانه‌ها هم گام به این باتلاق گذاشته اند و آشی که داورزنی با مجوز ویژه از دولت پخته را هم می‌زنند!
کد خبر: ۱۱۹۸۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸ 16 October 2023

مهلکه خبرساز و پرحاشیه والیبال ایران، هر روز سوژه ای تازه برای سرگرمی افکارعمومی جور می‌کند.

افشای قمار و سیگار آقای ملی‌پوش؛ آخر حاشیه در والیبال ایران! / سرمربی و بازیکن در حال تسویه‌حساب، داورزنی در سودای ابقا

به گزارش تابناک ورزشی؛ والیبال ایران باخته، بدجور هم باخته و حالا در منزل حاشیه سکونت دارد و دورترین چیزی که به ذهن خوش‌باور ترین هوادارش می‌رسد، رسیدن به جواز المپیک پاریس است.

از رئیس فدراسیون بازنشسته و ناکامش که تلاش دارد ۳۵روز مانده به پایان دوره ریاست، سرمربی خارجی با قرارداد چهارساله و گرانقیمت استخدام کند، تا سرمربی مستعفی‌اش که تازه بعد از کناره‌گیری یادش افتاده گوش بازیکن خودمختارش را بکشد و در رسانه‌ها به او بگوید بیجا کردی! 

۴۸ ساعت بعداز اینکه بهروز عطایی گفته بود، اگر مسائل اردوی تیم ملی را بگوید والیبال ایران به خود می‌لرزد، جزئیاتی از وقایع داخل اردو در دسترس همه مردم قرار می‌گیرد. 

حالا هم رسانه‌ها از نوع دولتی‌اش گام به این باتلاق گذاشته اند و آشی که محمدرضا داورزنی با مجوز ویژه از دولت، پخته را هم می‌زنند! یکی یکی رازهای داخل اردو به بیرون درز می‌کند و دیوارهای حیا فرو می‌ریزد و پرده های احترام می‌افتد. اول از رادیو شروع شد و حالا به خبرگزاری دولت رسید.

امپراتوری رسانه‌ای آقای رئیس دیگر نمی تواند روی این حجم از فاجعه سرپوش بگذارد و حلقه خبرنگاران سفارشی نویس قلم ها را برای آبروی خودشان هم که شده، زمین گذاشته‌اند تا همه از خجالت هم در بیایند. 

در تازه ترین اپیزود از این فیلم جذاب برای مخاطبان حاشیه دوست ورزش ایران، رسانه دولتی ایرنا علیه دو بازیکن ملی‌پوش والیبال ایران افشاگری بی‌سابقه‌ای منتشر کرد. خبرگزاری جمهوری اسلامی، در گزارشی با عنوان «پیراهن گشاد بر تن ملی‌پوش والیبال، قمار با طعم ویپ» بدون نام بردن از بازیکن خاصی نوشته که یک بازیکن با ویپ (سیگار الکترونیکی) در جلسات آنالیز تیم ملی والیبال ایران در مسابقات رسمی حضور می‌یافته، اما مربیان تیم ملی واکنشی نشان نمی‌دادند!

ایرنا، در اتهام دیگری به این بازیکن نوشته: «هفته سوم لیگ ملت‌ها، قمار می‌کرد و مشغول شرط‌بندی بود. در هتل، خواب می‌ماند و دیرتر از سایرین به تمرین می‌رفت. او با لباسی متفاوت از سایر بازیکنان در اردو و تمرینات حاضر می‌شد.»

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال، پس از کسب نتایج نه‌چندان مطلوب در جریان مسابقات گزینشی المپیک، از سمت خود کناره‌گیری کرد و طی چند روز اخیر مصاحبه تندی علیه برخی بازیکنان خود به خصوص میلاد عبادی‌پور انجام داد.

افشای قمار و سیگار آقای ملی‌پوش؛ آخر حاشیه در والیبال ایران! / سرمربی و بازیکن در حال تسویه‌حساب، داورزنی در سودای ابقا

شرایط والیبال ایران بدجور وخیم است؛ این خانه ترک خورده و دیگر تعمیر نمی‌شود، باید کوبید و فرو ریخت و از نو ساخت. محال است این کادر مدیریتی و سرپرستی بتواند والیبال بیمار ایران را درمان کند.

نسخه‌های وعده داده شده از سوی داورزنی، فقط و فقط قرص مسکن است؛ داروهای تجویزی از طرف یک پزشک ناشی که سردرد والیبال ایران را بیشتر می‌کند و دیگر همان کاربرد مقطعی را هم ندارد.

وقتش است که وزیر ورزش جلوی ادامه این سیرک که حسابی بینندگانش را سرگرم کرده، بگیرد و قدم اول هم مشخص است؛ انتخاباتی که می‌تواند شروع تغییر و بازگشت آرامش باشد و همه را سر جای خود بنشاند؛ یعنی بازیکن را به حد و حدودش آشنا کند، مربی را متوجه ضعف فنی و مسئولیتش در شکست‌ تیم نماید و بازنشسته را هم برای استراحت راهی خانه‌اش کند.

افشای قمار و سیگار آقای ملی‌پوش؛ آخر حاشیه در والیبال ایران! / سرمربی و بازیکن در حال تسویه‌حساب، داورزنی در سودای ابقا

نویسنده: مجید کوهستانی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲
معلوم نیست چرا تو ورزش های تیمی ایران، بازیکنان پیشکسوت اکثرا دچار خود بزرگبینی و بازیکن سالاری میشوند و دیگر خدا را بنده نیستند! هر بازیکنی که از نسل قبل در والیبال مانده را خانه نشین کنید و به جوان ها میدان دهید و البته به همراه سر مربی خارجی کار بلد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
ورزش های انفرادی هم چندان بهتر نیست
افت ورزش ملی در همه رشته ها توپی و غیرتوپی کاملا محسوس است.در فوتبال سطح تیم ملی بسیار از ۴رقیب دیرین خود(سعودی ،کره جنوبی،ژاپن و استرالیا) جا مانده.در والیبال هم سطح تیم ملی قبلا در مسابقات جهانی بالا بود و اکنون سطح والیبال به دهه ۸۰بازگشته.کشتی هم افت بسیار محسوسی دارد و با این وضع بعید است نشان طلا در المپیک کسب کنند.تکواندو که دهه ۸۰حتی مدال طلای المپیک می گرفت الان در بازی های آسیایی اثری ازشون نیست.،وزنه برداری که اصلا بکلی نابود شده‌،بوکس که در سطح آماتور هم نیست.کاراته هم در بازهای آسیایی اصلا دیده نشد.دومیدانی هم هیچ،بسکتبال همچنین و....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
کشتی افتش کجا بود؟
تو آسیایی خوب بود و تو جهانی نه
این نوسان تو قهرمانی عادیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
با اين همه " هيچي " كه گفتي چطور توي بازيهاي اسيايي هفتم شديم ؟ اين قدر منفي باف نباش بالام جان
همه چیز حکومتی و سفارشی! نتیجه هم که معلوم!
دست بر دارید از دخالت در همه چیز؛ ورزش را به اهل فن بسپارید.
کارخانه کجا رفت؟ ولاسکو کجا رفت؟ چی شد که داورزنی آمد و اینطور همه چیز را نابود کرد؟
پس موسوی هم پررررررر
باید کسانی که بزور داورزنی و امثال او را به این سمت ها می گمارند خجالت بکشند و برای یکبار هم که شده بخاطر رضای خدا از این باندبازیها دست بکشند و اجازه بدهند تمام مسائل مطابق روال قانونی خود پیش برود درضمن اگر به این افراد خیلی علاقه دارید می توانید باتوجه به سوابق کاریشان شغل مناسبی به آنها بدهید تا بلکه شاید به این جامعه مقید واقع بشوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
خوب قبل رو هم فراموش نکنیم که مرحوم یزدانی خرم و داوررنی بودند که والیبال را به اینجا رساندن. روزگاری بود که آرزوی برد از تایلند در جوانان داشتیم.‌. اما هر کسی به یک مقدار توانایی دارد و باید پس از چند سال جایش را به جوان‌ترها بدهد
متاسفانه در این دولت همه یا دوشغله هستند که قانون به صراحت مخالف دو شغله بودن هست و یا بازنشسته هستند که با زد و بند مجوز ادامه حضور میگیرند و همچنان با به به گفتن و رفیق بازی به حضور غیر قانونی خود می نازند و می بالند و بدبخت میکنند. این همه نخبه و تحصیلکرده تو این مملکت هست و آشنا به علم روز دنیا کی دولت میخواد ازشون استفاده کنه خدا میدونه
به این میگن فرافکنی..الان همه ورزشکاران پولدار همیشه در پارتی ها و ... هستن..چه ربطی داره به بی کفایتی آقایان؟؟!!
جاب خدا بیامرز یزدانی خرم را جایش خالی است والیبال هر چی داره ااز ایشان داره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست