بازدید 3191

مصرف مشروبات الکلی جنایت آفرید

مرد جوانی که به همراه ۳ نفر از دوستانش مشروبات الکلی مصرف کرده بود در جریان یک نزاع هولناک در مغازه جگرکی به قتل رسید.
کد خبر: ۱۲۰۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰ 01 December 2023


به گزارش تابناک بامداد امروز جمعه دهم آذر ماه، درگیری مرگباری در یک مغازه جگرکی واقع در محله مشیریه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۶۹ مشیریه و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس به همراه قاضی محمد مهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد جوانی مواجه شدند که براثر ضربه چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد مقتول در جریان درگیری با یکی از کارگر‌های مغازه، با ضربه چاقو به قتل رسیده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول به همراه 3 دوست خود که مشروبات الکلی مصرف و در حالت طبیعی نبوده به قصد شرارت وارد مغازه جگرکی شده اما پس از مشاجره‌های لفظی در جریان درگیری توسط کارگر جگرکی با ضربه غافلگیرانه چاقو به قتل رسیده است.

در گام بعدی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دستور قضایی، متهم را بازداشت کردند که وی در تحقیقات ابتدایی به جرم قتل مرد جوان در جریان درگیری اعتراف کرد.

 با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست