بازدید 3518

استعفای استاندار مازندران تکذیب شد

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: خبر استعفای استاندار مازندران که طی ۲۴ ساعت گذشته در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده، صحت ندارد.
کد خبر: ۱۲۰۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲ 01 December 2023

به گزارش «تابناک»، مرتضی نوربخش روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: استاندار مازندران استعفا نداد و علاقه‌مند به ادامه حضور در استان است تا کارهای نیمه‌تمام در حوزه‌های مختلف اقتصادی و عمرانی را به پایان برساند.

وی افزود: مازندران خوشبختانه با مدیریت تیم دولت اکنون در حوزه اقتصادی یکی از استان‌های برتر کشور است و استاندار نیز در تلاش است تا این روند ادامه یابد و به نقطه مطلوبی برسد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: یکی از مسائلی که اخیرا برای دکتر حسینی‌پور پیش آمده و احتمال جدا شدن ایشان از استانداری مازندران را مطرح کرده موضوع معالجه همسرشان است و شایعه دیروز به دلیل حضورشان در بیمارستانی در تهران و دسترسی نداشتن به ایشان قوت گرفت.

نوربخش تصریح کرد: نظر وزارت کشور و رئیس‌جمهور نیز به ادامه کار دکتر حسینی‌پور در استان است و قطعا ایشان تا پایان و بعد از انتخابات مجلس دوازدهم و خبرگان رهبری در استان حضور دارند.

وی افزود: با توجه به این‌که همسر استاندار در تهران بستری است و دکتر حسینی‌پور پیگیر فرآیند درمان‌شان هستند، استاندار پیگیر انتقال همسرشان به مازندران و ادامه فرآیند درمان در یکی از بیمارستان‌های استان در حال انجام است تا روند مدیریت در استان را همزمان با حضور در کنار خانواده و انجام روند شیمی‌درمانی همسرشان انجام دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار