بازدید 1623

مشترکان ۱۰ تا ۱۵ درصد در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: چنانچه مشترکان خانگی بین ۱۰ تا ۱۵ درصد بهینه مصرف کنند، علاوه بر اینکه با قطعی جریان گاز مواجه نخواهیم شد می‌توانیم گاز تمام بخش‌ها به ویژه بخش صنعتی را نیز بدون مشکل تأمین کنیم.
کد خبر: ۱۲۰۷۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰ 30 November 2023

به گزارش «تابناک»، ناصر حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به افزایش ۱۷ درصدی مصرف گاز طی چند روز گذشته به دلیل افت چند درجه ای دمای هوا اظهار کرد: میزان مصرف گاز در برخی روزها از مرز ۱۰ میلیون متر مکعب گذشت که در این فصل از سال و با توجه به میزان دما نگران کننده است.

وی با بیان اینکه این میزان افزایش مصرف مربوط به بخش های غیرصنعتی از جمله مصارف خانگی و آموزشی است افزود: مشترکان خانگی و حتی آموزشی با صرفه جویی در مصرف خود می توانند با جلوگیری از قطع جریان گاز برای مصارف صنعتی و حتی نیروگاه ها به چرخه تولید کشور کمک کرده و از کند شدن جریان توسعه در حوزه های مختلف جلوگیری کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اضافه کرد: تداوم این امر و عدم رعایت مصرف بهینه سبب محدودیت مصرف برخی مشترکین عمده و فوق عمده خواهد شد.

حسینی تاکید کرد: با آغاز نظارت های پایشی شرکت گاز که بزودی در استان آغاز خواهد شد این شرکت جریان گاز اماکنی را که الگوی مصرف را رعایت نمی کنند قطع خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به آمادگی کامل شرکت گاز استان کرمانشاه برای تأمین گاز پایدار همه مشترکین در فصل زمستان یادآور شد: سال گذشته با وجود سرمای شدید هوا در استان هیچ گونه قطعی و ناپایداری در تأمین گاز نداشتیم که امیدواریم امسال هم این گونه باشد و گاز هیچ مشترکی قطع نشود.

حسینی با اشاره به اینکه بیش از ۶۹۳ هزار مشترک گاز طبیعی در استان کرمانشاه وجود دارد، گفت: تمام تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده و با برگزاری جلسات متعدد کمیته بحران و آمادگی زمستانی در شرکت گاز استان، امیدواریم زمستانی بدون مشکل را پشت سر بگذاریم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ادامه داد: در همین راستا تعمیرات ایستگاه ها، تقویت شبکه و خطوط، گریس کاری شیرها و دیگر تمهیدات لازم جهت اطمینان از عدم وجود هرگونه مشکل در شبکه گاز استان نیز به انجام رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست