بازدید 2193

دستگیری ضاربان محیطبان در اردستان

کد خبر: ۱۲۰۷۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴ 29 November 2023

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان از دستگیری شکارچیان متخلف که با خودرو موجب آسیب شدید به یکی از محیطبانان شهرستان اردستان شده بودند، خبر داد.

به گزارش ایران، ساعت ۲۰و۴۵ دقیقه چهارشنبه 24 آبان‌ماه در روستای رشیدآباد منطقه سفلی زواره در منطقه حفاظت شده کهیاز پس از شنیده شدن صدای گلوله و بعد از آنکه محیطبانان در تعقیب و گریز شکارچیان بودند، محل استقرار این افراد شناسایی شد ولی چون امکان دسترسی به آنها با خطر مواجه بود با هماهنگی مقام قضایی اقدام به بستن مسیرها کردند.

شکارچیان زمانی که از کوه پایین آمدند وقتی متوجه حضور محیطبانان شدند به هشدار ایست مأموران توجه نکرده و از صحنه متواری شدند. با وجود تذکر محیطبانان مبنی بر تسلیم شدن شکارچیان، این افراد ناگهان با خودرو و سرعت بسیار زیاد به سوی محیطبانان حرکت کردند که یکی از محیطبانان به نام احمدعلی عابدینی دچار سانحه شدید شد و ۲ شکارچی متخلف فرار کردند.

علیرضا غلامی، فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان در خصوص پیگیری وضعیت شکارچیان متخلف گفت: شکارچیان متخلف که اصالتاً از یکی از روستاهای بخش زواره هستند و با خودرو موجب آسیب شدید به یکی از محیطبانان شهرستان اردستان شده بودند، پس از شناسایی دستگیر شده و برخورد قاطع با این متخلفان صورت خواهد گرفت.

علی نهادی، سرپرست دادگاه عمومی بخش زواره نیز در این‌باره اظهار کرد: پس از این حادثه، موضوع ضارب محیطبان اداره محیط‌زیست اردستان به صورت ویژه در دستور کار دادگاه بخش زواره قرار گرفت و دستورات لازم برای تعقیب متهم صادر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار