بازدید 4104

مس یقه صدرنشین را چسبید؛ کامبک چادرملو با کمک داور!

کد خبر: ۱۲۰۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 29 November 2023

مس یقه صدرنشین را چسبید؛ کامبک چادرملو با کمک داور!

تیم مدعی و صنعتی چادرملو که از جمله تیم‌های تازه تاسیس فوتبال است و نتایج خوبی در دومین فصل حضور در لیگ یک گرفته به مصاف تیم قدیمی مس کرمان در ورزشگاه شهید نصیری رفت.

مطابق انتظار این دیدار برابر دو تیم مدعی جذاب دنبال شد. گل اول بازی برای مس کرمان در دقیقه ۳۴ توسط خشایار زبرجد به ثمر رسید. حرکت پا به توپ و عالی زبرجد و استارت فوق العاده تماشایی این بازیکن تا محوطه جریمه ادامه یافت تا با شوت زیبای این بازیکن گل اول بازی برای مس کرمان به ثمر برسد.

موقعیت فوق العاده خطرناک بازیکنان چادرملو از برابر دروازه خالی مس کرمان در دقیقه ۳۷ به اوت رفت و مس کرمان چند دقیقه بعد اختلاف را بیشتر کرد. گل دوم برای مس کرمان در دقیقه ۴۰ توسط زبرجد به ثمر رسید. شوت اول زبرجد در دقیقه ۴۰ پس از برخورد با مدافعان چادر ملو مجددا برابر پای او قرار گرفت تا ضربه دوم را به شکلی عالی و دیدنی تبدیل به گل دوم مس کرمان کند.

چادرملو خیلی زود دوباره اختلاف را به حداقل رساند. گل اول برای چادرملو در دقیقه ۴۳ به ثمر رسید. برروی ارسال توپ بلند در محوطه جریمه مس توپ با ضربه سر یحیی زاده برای چادرملو تبدیل به گل اول این تیم شد.

مس یقه صدرنشین را چسبید؛ کامبک چادرملو با کمک داور!

در شرایطی که مس کرمان پیش از پایان نیمه به گل سوم رسیده بود، در اتفاقی بحث برانگیز داور مسابقه گل سوم مس کرمان را پس از لحظاتی به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ابتدا داور و کمک داور آن را پذیرفتند و پس از چند لحظه آن را به دلیل آفساید مردود اعلام کردند. در نهایت نیمه اول بازی با برتری دو بر یک مس کرمان به پایان رسید.چادرملو در نیمه دوم هجومی کار کرد و در دقیقه ۵۵ به گل تساوی رسید. هادی حبیبی نژاد با شوت از راه دور گل دوم و مساوی را برای تیم چادرملو به ثمر رساند تا بازی دو بر دو به تساوی کشیده شود.

در ادامه این نیمه تلاش‌های دو تیم به ثمر ننشست تا چادرملو که تا پیش از این بازی صدرنشین بود، علی‌رغم عقب افتادن با دو گل، با یک امتیاز زمین را ترک کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی