بازدید 3046

تیم جنجالی و ۶نفره لیگ ایران به دادگاه احضار شد

کد خبر: ۱۲۱۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ 04 February 2024

در چارچوب هفته هجدهم لیگ آزادگان دو تیم چادرملو اردکان و شهرداری آستارا در استادیوم وحدت شهر آستارا به مصاف یکدیگر رفتند.

این در شرایطی است که قرار بود این بازی روز پنجشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار شود اما به دلیل به حدنصاب نرسیدن شاگردان آرش برهانی در تیم شهرداری آستارا، این بازی با 30 دقیقه تاخیر برگزار شد. در نهایت این تیم با ۷ نفر وارد زمین شد و برابر چادرملو قرار گرفت که در ادامه بازی به دلیل مصدومیت شدید بازیکن این تیم که قادر به همراهی این تیم نبود و این تیم بازیکنی نداشت تا جانشین وی شود، در نهایت با ۶ نفره شدن این تیم، داور در دقیقه ۴ بازی سوت پایان بازی را به صدا درآورد.

حالا فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای در خصوص این بازی اعلام کرد: بعد از نیمه تمام ماندن مسابقه شهرداری آستارا و چادرملو اردکان در هفته هجدهم لیگ برتر به دلیل حضور ۷ نفره تیم میزبان و اظهارات غیرواقعی و غیر مسئولانه مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا علیه سازمان لیگ فوتبال و با توجه به اینکه در فهرست بازیکنان باشگاه شهرداری آستارا ۱۴ بازیکن حضور داشته که مجاز به استفاده از آنها بوده بنابراین پرونده جهت تصمیم گیری به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال از جمله کمیته های انضباطی و اخلاق ارجاع خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست