بازدید 2421
۱

اعتراف سارقان به سرقت ۱۵۲ راس دام

کد خبر: ۱۲۰۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷ 28 November 2023

باند  سرقت و ذبح غیرمجاز  دام های  سنگین با کشف ۱۸ فقره  سرقت در مناطق روستایی جنوب کرمان  متلاشی شد.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی شهرستان فاریاب در این باره بیان کرد:به دنبال افزایش  وقوع سرقت احشام سنگین وزن در مناطق روستایی،  نیروهای پلیس فاریاب با انجام اقدامات اطلاعاتی به دست داشتن شش متهم در این سرقت ها پی بردند و متوجه شدند این افراد گوشت احشام سرقتی را به مالخرهایی در کهنوج می فروشند.

سرهنگ حیدر احمدیوسفی ادامه داد: در این خصوص ماموران با اعزام  گروهی از ماموران  به شهرستان کهنوج و دریافت  دستور قضایی، قصابی مدنظر را پلمب و دو  نفر را به اتهام خرید گوشت سرقتی دستگیر کردند.وی گفت : ماموران انتظامی در عملیاتی دیگر نیز با حضور ضربتی در شهرستان جیرفت، دو نفر از عاملان سرقت احشام را به دام انداختند.  

این مسئول انتظامی تصریح کرد: این سارقان تاکنون به انجام ۱۸فقره  سرقت احشام سنگین وزن اعتراف کرده اند که تلاش ماموران برای دستگیری دو  متهم دیگر و احقاق حق اهالی مناطق روستایی که از آن ها سرقت شده، درحال انجام است.

این گزارش حاکی است، نیروهای پلیس آگاهی سیرجان در پی سرقت احشام دامداران سالخورده و کم توان در برخی نقاط روستایی ، با انجام اقدامات تخصصی  چهار  متهم  مرتبط  در این سرقت ها را شناسایی و آن ها را به همراه  سه  گوشی همراه سرقتی و دو  دستگاه خودرو دستگیر کردند.  

این سارقان پس از انتقال به مقر انتظامی  در مواجهه با اسناد و مدارک موجود با معرفی یک مالخر به ۳۸ فقره سرقت احشام به تعداد ۱۵۳راس گوسفند اعتراف کردند .

سرهنگ امیرسبتکی فرمانده انتظامی بیان کرد: این متهمان که بین ۱۷ تا ۱۹ سال دارند و سرقت های متعددی را با بستن دست و پای اهالی روستاهای محدوده شهرستان های کرمان، سیرجان، بردسیر، شهربابک، بافت و نگار مرتکب شده اند، با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
گوسفند دام سنگین نیست دام سنگین به گاو و شتر و ... میگن دام سنگین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی