بازدید 4041
۳

این افراد از دریافت خدمات بانکی محروم شدند

بانک مرکزی صدور دسته چک‌های جدید را مشروط به ثبت اطلاعات متقاضی در سامانه املاک و اسکان کرد.
کد خبر: ۱۲۰۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳ 28 November 2023

به گزارش تابناک، تسنیم نوشت: مانی یکتا مدیر اداره نظارت بر نظام‌های پرداخت بانک مرکزی با اعلام این خبر گفت: بانک مرکزی موظف است از ارائه برخی خدمات بانکی به کسانی که اقدام موثری در ثبت اطلاعات مسکن هایشان در سامانه املاک و اسکان انجام نداده اند، جلوگیری کند.

او  تأکید کرد: با توجه به تعاملات مثبتی که با وزارت راه و شهرسازی داشتیم مقرر شد که به صورت مشخص در خصوص خدمت درخواست صدور دسته چک جدید در فاز اول و فاز دوم در خصوص خدمات مرتبط با انتقال وجه کارتی از طریق برنامک‌های هوشمند تلفن همراه، همکاری کنیم.

مدیر اداره نظارت بر نظام‌های پرداخت بانک مرکزی درباره زمان اجرای محدودیت در صدور دسته چک جدید گفت: اگر کسی اقدام موثر انجام نداده باشد، از ارائه دسته چک به او جلوگیری می شود؛ این موضوع از یک هفته قبل آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد. مستندات فنی و اطلاعات آن را دریافت کردیم و به زودی نیز عملیاتی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
دولتی خدای پولشویی تو دنیاست می خواهد جلوی هرگونه پولشویی و ... را با زور بگیرد!!! دقیقا مثل آمریکا و اروپا
سازمان های عریض و طویل بدون کارایی مگه ثبت اسناد یک سازمان با هزاران نفر نیست چکار میکنه چرا اطلاعاتش به روز نیست چرا تنبلی و بی کفایتی نفراتش باید بارش را روی دوش مردم باشد
دو بار ثبت دادم باز هم پیامک میاد که اطلاعات املاکتونو ثبت بدید و وقتی چک میکنم میبینم ثبت نشده .. فکر کنم سایتشون آلزایمر داره !!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار