بازدید 23135

برنامه امتحانات نهایی دی‌ماه مدارس اعلام شد

وزارت آموزش و پرورش برنامه امتحانات نهایی دانش‌آموزان را در دی‌ماه ۱۴۰۲ برای همه گروه‌های آموزشی اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۰۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲ 28 November 2023

 

به گزارش تابناک، برنامه امتحانات نهایی دی‌ماه سال ۱۴۰۲ ویژه داوطلبان روزانه، بزرگسال، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلب آزاد رشته‌های شاخه نظری از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

امتحانات از روز شنبه دوم دی‌ماه آغاز می‌شود و تا روز سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد. دریافت کارت ورود به جلسه آزمون با مراجعه به سامانه my.medu.ir انجام می‌شود.

طبق بخشنامه ابلاغ شده امتحانات نهایی، تشکیل حوزه اجرا زیر حد نصاب ۱۰۰ نفر شرکت‌کننده منوط به تصویب ستاد آزمون استان است.

 
سوالات آزمون نهایی پایه دوازدهم در دی‌ماه ۱۴۰۲ بر اساس بارم‌بندی دروس دوره دوم متوسطه در سال تحصیلی به صورت مفهومی دربرگیرنده سطوح یادگیری و منطبق با اهداف برنامه درسی طراحی می‌شوند.

در برنامه‌ریزی آزمون‌های داخلی باید عدم تداخل با برنامه آزمون نهایی مد نظر قرار گیرد. همچنین، ضمن احترام به شهدای والا مقام به خصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و به منظور شرکت در مراسم یادبود این سردار، از برگزاری هرگونه آزمون در روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه اجتناب شود.

نمرات این نوبت به عنوان سابقه تحصیلی منظور نمی‌شود و برای ایجاد سابقه تحصیلی در آزمون سراسری لازم است داوطلبان در نوبت خردادماه درس مورد نظر خود را انتخاب و در آزمون شرکت کنند.

برنامه امتحانات نهایی دی‌ماه مدارس اعلام شد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست