بازدید 1601
۲

بورل: اتحادیه اروپا قاطعانه در کنار اوکراین ایستاده است

جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بامداد یکشنبه در واکنش به حمله بزرگ پهپادی روسیه به کی‌یف، گفت: اتحادیه اروپا قاطعانه در کنار اوکراین ایستاده است.
کد خبر: ۱۲۰۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۰ 26 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از رسانه‌های اوکراینی، بورل با اشاره به اینکه حمله گسترده پهپادی روسیه به کی‌یف که بامداد روز شنبه به وقوع پیوست و ۶ ساعت به طول انجامید، بزرگ‌ترین حمله پهپادی این کشور به پایتخت اوکراین از آغاز جنگ در این کشور بوده است، در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: اتحادیه اروپا قاطعانه در همبستگی با اوکراین ایستاده است زیرا روسیه گسترده‌ترین حمله پهپادی خود را از زمان آغاز جنگ در اوکراین به پایتخت این کشور انجام داد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: حمله روسیه باعث ویرانی گسترده، ایجاد ترس در بین مردم کی‌یف و مختل کردن زندگی آنها شد.

به گزارش ایرنا، شبکه آمریکایی «سی ان ان» بامداد شنبه با ارائه گزارشی از انجام بزرگترین حمله پهپادی روسیه علیه اوکراین از طریق پرتاب ده‌ها فروند از آنها به سمت کی‌یف پایتخت اوکراین و فعال‌شدن هشدارهای امنیتی این شهر خبر داد.

در این گزارش آمده‌است: مسکو در مجموع نزدیک به ۷۵ پهپاد را از ۲ موضع پریمورسکو - آختارسک و منطقه کورسک روسیه به سوی اوکراین پرتاب کرد. نیروی هوایی اوکراین در یک پست تلگرامی اذعان کرد که هدف اصلی این حملات کی‌یف بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اما هیچ غلطی نتوانسته است بکند .
جنگ اکراین فقط داره منابع روسیه و آمریکا و اروپا رو هدر میده و این جنگ بهترین فرصت تاریخی برای چین شده که زودتر بتونه جهان رو تحت سیطره خودش دربیاره.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست