بازدید 6867

خبر مهم مجلس درباره کد اختصاصی برای اتباع خارجی

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از بررسی مشکلات اتباع خارجی در کشور در جلسه این کمیسیون خبر داد گفت: در این جلسه مقرر شد طی یک ماه آینده کد اختصاصی واحد برای اتباع در سامانه تصدیق الکترونیک مشخص شود.
کد خبر: ۱۲۰۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰ 25 November 2023

به گزارش تابناک، علی خضریان در توضیح جلسه کمیسیون اصل نود در خصوص بررسی مشکلات اتباع خارجی در کشور گفت: این جلسه با حضور رئیس سازمان ملی مهاجرت، معاون کنسولی و امور اتباع وزارت امور خارجه، رئیس سازمان ثبت احوال و مقامات انتظامی و امنیتی کشور برگزار شد.

وی توضیح داد: در این جلسه گزارش اقدامات دستگاه‌های مسئول پیرامون لزوم ساماندهی و تعیین تکلیف اتباع خارجی توسط این دستگاه‌ها مطرح و مقرر شد وزارت کشور با جمع بندی نظرات دستگاه‌ها، پیشنهادات عملیاتی خود را در این خصوص به کمیسیون ارائه کند.

 

خضریان همچنین با تاکید بر لزوم تکمیل سامانه تصدیق الکترونیک بیان کرد: در این جلسه مقرر شد طی یک ماه آینده کد اختصاصی واحد برای اتباع در سامانه تصدیق الکترونیک مشخص شود. ضمن اینکه با توجه به نکات مطرح شده پیرامون قانون تعیین تکلیف فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان غیر ایرانی نیز قرار شد این قانون آسیب شناسی و مشکلات ناشی از اجرای آن به عنوان یک طرح اصلاحی به مجلس تقدیم شود.

سخنگوی کمیسیون اصل نود در پایان گفت: با توجه به گزارش سازمان ثبت احوال پیرامون صدور بیش از ۱۰ میلیون کارت ملی هوشمند که طی سال‌های گذشته به تعویق افتاده بود، مقرر شد این سازمان تا پایان سال جاری نیز نسبت به صدور ۵ میلیون کارت ملی هوشمند باقی مانده با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و وزارت اطلاعات اقدام کند تا از ابتدای سال آینده صدور کارت ملی به روز شود.

منبع: ایسنا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۱
اخراج بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
باشه چشم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
چه حرف خنده داری زدی داداش
میگیم اخراج بشن میخوان کد اختصاصی بهشون بدن
یارو یا قاچاقی اومده یا با ویزای توریستی چندماهه دیگه نرفته ، اخراجشون نمی کنید به رسمیت هم میشناسیدشون؟
چه مجلسی چه مجلسی...
کاشکی پاکستانی بودم این روز رو نمیدیدم
به جای رسیدگی به مشکلات مردم خودمون فقط تلاش میکنن به مشکلات اتباع خارجی برسن اینا نماینده نیستن برضد مردم عمل میکنن ما خواستار اخراج اتباع هستیم
روزی خواهد رسید افغانها هم از این کشور برن و ایران مجبور خواهد شد که برای جبران نیرو دست به دامن کشورهای جنوب آسیا و آفریقا خواهد شد
دارید چیکار می‌کنید با مردم ایران ده میلیون مهاجر تا چند سال دیگه با زاد ولد زیاد کشور رو نابود میشه نکنید این کار اشتباهه ثروث ایران رو برای ایرانیان بزارید زندگی بچه های آینده ایران رو تباه نکنید
خدا قوت به همه دلیران ملت و دولت غیور جمهوری اسلامی ایران یاد شهدای ایران و افغانستان گرامی باد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
شهدای ایران سیصد هزار نفر
شهدای افغانستان تخمینی دو تا سه هزار نفر
چرا برای دو سه هزار نفر ما رو مجبور به تحمل بار چندمیلیون نفر مهاجرغیرقانونی می کنند؟ ما با کلی بحران و تحریم مواجه هستیم
منتظردستورجناعالی بودن
مغول ها رو راه دادید تو ایران ؟
دستتون درد نکنه
مملکت شیعه رو نابود کردید
هر چقدر میخواین کد بدین بهشون. خودمون میدونیم چکارشون کنیم.
ای بابا باید اخراج بشن
انوقت ایا اینها میتوانند با این کد در انتخابات شرکت کنند؟
شرکت خدماتی به افاغنه یا اسم قدیمیش ایران
دو سال برید سربازی افغانی بیاد پول جمع کنه بچه بزاد!!! حال آدم بهم میخوره
یک نظرخواهی بشود که ایا ملت اصلا تمایل دارند اتباع افغان در کشور بمانند. میلیونها شغل کارگر ایرانی توسط ۵ میلیون افغان غصب شده است ( ذهنیت غلط : چون کارگر افغان بهترکار میکند) اگر ۳ میلیون نفراز انان مشغول بکار باشند با درامد روزی ۵۰۰ هزار تومان ۴۵،۰۰۰ میلیارد تومان درامد دارند که اگر نصف این مبلغ را تبدیل به ارز کنند و از کشور خارج کنند چه ضربه ای به اقتصاد کشور میزنند. در حالت خیلی خوش بینانه اگر این ۵ میلیون روزی ۳ قرص نان مصرف کنند ماهیانه ۴۵۰ میلیون نان مصرف میکنند که مابالتفاوت نان ازاد و یارنه ای که حدود ۴۳۰۰ تومان است ماهیانه ۱۲۰۰ هزار میلیارد تومان نان یارانه ای مردم ایران را مصرف میکنند و جالب اینکه هنگامی که انان را به کار می گماری یک تومان تخفیف نمی دهند.
اتباع افغان رو اخراج کنید برگردند افغانستان.....
انشالله وطن درست میشه برمی‌گردیم ممنون از میز باني شما
آیا نمایندگان نباید نظر مردم حوضه انتخابی خودشون رو بپرسند ؟ ، مگر اینکه نماینده افغانستان تو مجلس ایران باشن و اینجور پی گیر مشکلات آنها باشند . نتیجه : نماینده هامون ایرانی نیستند . دفعه بعد دقت کنید که به کی رای میدین .
وقتی برای تعیین یک کد اختصاصی بیش از شش ماه است صحبت می شود و حالا ادعا می کنند تا یک ماه دیگر کد اختصاصی تعیین می شود اگر بخواهد مهاجرین را شناسایی کنند چه مدت زمان طول خواهد کشید ؟ اگر بخواهند آنها را بیرون کنند چه مدت زمان طول می کشد؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست