بازدید 2872
۵

تهرانی ها در این ساعت روز بیشتر تصادف می کنند

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۲۶ درصد از تصادفات رانندگی شهری پایتخت در ساعت ۱۵ تا ۱۸ و ۲۴ درصد نیز از ۶ تا ۹ صبح رخ می‌دهد.
کد خبر: ۱۲۰۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱ 25 November 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از همشهری؛ احسان مومنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، اظهار کرد: ۲۶ درصد از تصادفات رانندگی شهری پایتخت در ساعت ۱۵ تا ۱۸ و ۲۴ درصد نیز از ۶ تا ۹ صبح رخ می‌دهد.

وی افزود: در ساعات مذکور بویژه در روزهای برفی و بارانی تصادفات بیشتر می‌شود و رانندگان باید در این زمان‌ها در محل کار خود مانده و سریع از محل کار خود خارج نشوند تا مدیریت شهری نسبت به رفع مشکلات اقدام کند ولی این افراد بیرون آمده اند و نتوانسته‌اند وسیله نقلیه خود را کنترل کرده و باعث تصادف شده‌اند.

مومنی بیان کرد: بالاترین آمار تصادفات پارسال در بزرگراه آزادگان و سپس بزرگراه امام علی (ع) رخ داده است. بزرگراه امام رضا(ع) هم به خاطر ترددهای عرضی عابرین پیاده سومین معبر پر حادثه در سال گذشته بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
متاسفانه اتوبان آزادگان خط کشی درست و حسابی ندارد و پر از چاله چوله هست و ماشین ها بین خطوط رانندگی نمی کنند و از طرفی ماشین های سنگین با سرعت زیاد و خیلی خطرناک در لاین های سرعت می روند.
اتوبان امام علی (ع) هم در جاهایی دید کور دارد و در حالیکه با سرعت در حال حرکت هستی، ناگهان ماشین جلویی می زند روی ترمز. بنابراین علاوه بر رعایت فاصله طولی، بهتر بود برای رفع نقاط کور نیز اقدام نمود.
ما پیرمردها اوقتی میاییم از خانه بیرون اصلا امنیت جانی ازموتور سواران پیاده رو ها نداریم اقا پلیس هم بیخیال بیخیال تماشا میکنه موتور سوارها هم در پیاده رو برای خودشان حولان میدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
پدر جان، پلیس هر روز دارد موتورسوارها را گرفته و موتورشان را می فرستد پارکینگ. باید فرهنگ شان اصلاح شود که در پیاده رو نروند یا اگر می روند با احتیاط و آرام برانند.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۲۶ درصد از تصادفات رانندگی شهری پایتخت در ساعت ۱۵ تا ۱۸ و ۲۴ درصد نیز از ۶ تا ۹ صبح رخ می‌دهد.

جدی میگی ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مثل اینکه پلیس راهور شق القمر کرده!
معلومه اوج ترافیک در داخل شهر و بزرگراه ها در همین ساعت هاست!
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری
آخرین اخبار