بازدید 2508

جمع آوری ۱۳ هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر در استان تهران

استاندار تهران از جمع آوری ۱۳ هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر از سطح استان خبر داد و گفت: این افراد در چندین اردوگاه اسکان پیدا کردند و در مرحله بازپروری قرار دارند.
کد خبر: ۱۲۰۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸ 23 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، علیرضا فخاری عصر پنجشنبه در بازدید از نمایشگاه مواد مخدر در جمع خبرنگاران با مثبت ارزیابی کردن چنین نمایشگاه‌هایی اظهار کرد: این نمایشگاه با محتوای آموزنده در حوزه‌های پیشگیری از اعتیاد و راهکارهای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و ترویج مسئولیت اجتماعی با حضور دانش آموزان و دانشجویان قابل توجه بود.

وی در خصوص معتادین متجاهر افزود: استفاده از ظرفیت‌های مردمی در حوزه‌های ارشادی کمک می‌کند تا فرهنگ‌سازی مناسب جهت شناخت محیطی، جامعه هدف و نظام برنامه‌ریزی برای جلوگیری از اعتیاد صورت گیرد.

استاندار تهران عنوان کرد: در جلسات حوزه اجتماعی موضوع معتادین متجاهر مورد بررسی قرار می‌گیرد و از طرفی برای جمع آوری این افراد برنامه‌ریزی کلان صورت پذیرفته و ظرفیت‌های خوبی برای نگهداری ایجاد و بخش عمده‌ای از معتادین متجاهر در سطح استان جمع آوری شده و در چندین اردوگاه اسکان پیدا کردند و در مرحله بازپروری قرار دارند.

فخاری گفت: مهم‌ترین رکن در مورد معتادین متجاهر چگونگی بازگرداندن آن‌ها به جامعه است و چرخه بعد از ترک، بازپروری، نقش آن‌ها در خانواده، جامعه و بازار کار و به ویژه مباحث روانشناختی باید مورد توجه قرار گیرد که در این زمینه فراجا، سپاه و شهرداری سه سازمانی هستند که اقدامات مؤثری را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۱۳ هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند، افزود: ظرفیت‌های خالی برای نگهداری معتادین داریم که در دوره‌های ۶ تا یک ساله نگهداری می‌شوند و حتی در اردوگاه شهید زیادیان پیشنهاد نگهداری دو ساله داده شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست