بازدید 8505

سفر مهم حسین امیرعبداللهیان به لبنان/ دیدار با سید حسن نصرالله و رهبران مقاومت حماس و جهاد اسلامی/دیدار با مقامات قطری و اسماعیل هنیه در دوحه

وزیر امور خارجه که روز چهارشنبه اول آذر ماه به بیروت سفر کرد با «نجیب میقاتی» نخست وزیر پیشبرد امور لبنان، «نبیه بری» رئیس پارلمان و همچنین مقامات ارشد حزب الله، حماس و جهاد اسلامی در بیروت دیدار و درباره تحولات غزه، روند آتش‌بس و تثبیت آن و نیز برخی موضوعات مرتبط با روند سیاسی لبنان و روابط دوجانبه بحث و تبادل نظر کرد.
کد خبر: ۱۲۰۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ 23 November 2023

 

بین الملل تابناک: وزیر امور خارجه که روز چهارشنبه اول آذر ماه به بیروت سفر کرد با «نجیب میقاتی» نخست وزیر پیشبرد امور لبنان، «نبیه بری» رئیس پارلمان و همچنین مقامات ارشد حزب الله، حماس و جهاد اسلامی در بیروت دیدار و درباره تحولات غزه، روند آتش‌بس و تثبیت آن و نیز برخی موضوعات مرتبط با روند سیاسی لبنان و روابط دوجانبه بحث و تبادل نظر کرد.

دیدار امیرعبداللهیان با هنیه در دوحه
۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ۲۲:۱۱

 حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در دومین مقصد سومین سفرش به منطقه در یک ماه و نیم اخیر و پس از تحولات جاری در غزه در دوحه حضور دارد، امشب (پنجشنبه) دوم آذر ماه با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس دیدار کرد.

 

دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه قطر
۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ۲۱:۲۷

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (پنجشنبه) دوم آذر ماه با «شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیرعبداللهیان با تشکر از حسن استقبال نخست وزیر و وزیر خارجه قطر و با اشاره به اینکه این چندمین دیدار ما در طول ۶ هفته اخیر است، از تلاش‌های ارزشمند امیر و نخست وزیر و وزیر خارجه قطر در ارتباط با فلسطین و زمینه سازی برای آتش‌بس موقت انسانی در غزه تشکر کرد.

وزیر امور خارجه ضمن استقبال از آتش‌بس موقت در غزه گفت: در صورت اقدام رژیم اسرائیل به تداوم جنگ پس از این مرحله از آتش‌بس، شرایط در منطقه متشنج‌تر و واکنش‌ها گسترده‌تر خواهد شد.

امیرعبداللهیان افزود: اسرائیل بدون حمایت آمریکا قادر به ادامه جنگ نیست و آنچه در ۶ هفته گذشته علیه آمریکا در منطقه رخ داده، واکنش گروه‌های مقاومت در منطقه به اقدام آمریکا در حمایت از نسل‌کشی در فلسطین بوده و ربطی به ایران ‌نداشته است.

وزیر امور خارجه با تأکید بر اینکه حماس جنبش آزادیبخش و برآمده از متن ملت فلسطین است، اضافه کرد: حماس قابل حذف شدن نیست و آنها نباید فکر کنند که آنچه را که در طول بیش از یک‌ ماه و نیم جنگ نتوانستند به دست آورند، می توانند از طریق سیاسی به دست آورند.

شیخ محمد بن عبدالرحمن نخست وزیر و وزیر خارجه قطر نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و مشورت‌ها و همکاری‌های خوب و سازنده بین دو کشور ایران و قطر، از نقش محوری و تلاش‌های ارزنده ایران در کمک به دستیابی به نتیجه در موضوع توقف انسانی جنگ علیه غزه تشکر کرد. 

وی با اشاره به اینکه به مرحله خوبی رسیده‌ایم، افزود: اولویت اول، آتش‌بس است و تلاش ما این است که آتش‌بس موقت تمدید و جنگ و کشتار فلسطینی‌ها به طور کامل متوقف شود و مانع بازگشت مجدد به گزینه جنگ شویم. 

در این دیدار در خصوص برخی موضوعات دوجانبه و همکاری‌ مشترک در چارچوب کمک به تقویت امنیت منطقه‌ای گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

دیدار امیرعبداللهیان با همتای قطری در دوحه و گفت‌وگو درباره غزه
۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ۱۹:۲۸

 در ادامه رایزنی‌های وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره اوضاع غزه، حسین امیرعبداللهیان که بعدازظهر امروز (پنجشنبه) دوم آذر ماه و در سومین سفر منطقه‌ایش و در دومین مقصد این سفر وارد دوحه پایتخت قطر شد، دقایقی قبل با «شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر دیدار و گفت‌وگو کرد.

گفت‌وگو و تبادل نظر با مقامات قطری در خصوص تحولات فلسطین و روند تحولات غزه و نیز برخی موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای، از اهداف سفر وزیر امور خارجه به دوحه است.

امیرعبداللهیان بیروت را به مقصد دوحه ترک کرد
۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۵

 وزیرامور خارجه کشورمان به منظور دیدار و رایزنی با مقامات قطری و پس از دیدار با مسئولان لبنانی، بیروت را به مقصد دوحه ترک کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در دوحه با نخست وزیر و وزیر خارجه این کشور و همچنین رهبران گروه‌های مقاومت دیدار خواهد کرد.

توقف کامل جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، رفع محاصره، تثبیت و دوام آتش بس، کمک‌رسانی به مردم غزه و وضعیت اداره این منطقه در پساجنگ مهمترین موضوعات برای تبادل نظر در این سفر منطقه‌ای است.

سیدحسن نصرالله: پیروزی مقاومت قطعی است
۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۴

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در لبنان، امروز پنجشنبه - دوم آذرماه - با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار در خصوص آخرین تحولات تحولات منطقه، لبنان و فلسطین و جنگ غزه و مسئولیت همه طرف‌ها در این دوره تاریخی و سرنوشت‌ساز برای پشتیبانی از مساله فلسطین و قدس شریف، تلاش‌های سیاسی جاری برای توقف حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و احتمالات و سناریوهای مطرح در این خصوص گفت و گو و تبادل نظر شد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در این دیدار با اشاره به ایستادگی وصف‌ناپذیر رزمندگان مقاومت ‌و مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه ‌و کرانه باختری و تاکید بر آمادگی کامل مقاومت در جبهه‌های مختلف، پیروزی نهایی مقاومت و شکست دشمن صهیونیستی را قطعی دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این دیدار گزارشی از تحرکات و رایزنی‌های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در هفته‌های گذشته برای کمک به مردم فلسطین و توقف جنایات جنگی رژیم متجاوز صهیونیستی علیه غیرنظامیان در نوار غزه ارایه و دستیابی به توافق در زمینه برقراری آتش بس انساندوستانه و تبادل اسرا را نتیجه مقاومت و پایداری ملت فلسطین و عجز و درماندگی رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت دانست.

امیرعبداللهیان با سید حسن نصرالله دیدار کرد
۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ۱۴:۰۶

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیأتی به بیروت سفر کرده در ادامه رایزنی‌ها در باره اوضاع غزه با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سفر مهم حسین امیرعبداللهیان به لبنان/ دیدار با سید حسن نصرالله و رهبران مقاومت حماس و جهاد اسلامی

ادای احترام امیرعبداللهیان به شهدای مقاومت لبنان
۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ۱۳:۵۰

 حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران صبح امروز - دوم آذرماه - در گلزار شهدای حزب‌الله لبنان روضه الشهیدین حضور یافت و با نثار تاج گل به مقام شهدای مقاومت ادای احترام کرد.

سیدهادی نصرالله فرزند دبیرکل حزب الله لبنان، عماد مغنیه، جهاد مغنیه و مصطفی بدرالدین تعدادی از شهدای شناخته شده در این مکان مقدس هستند.

سفر مهم حسین امیرعبداللهیان به لبنان/ دیدار با سید حسن نصرالله و رهبران مقاومت حماس و جهاد اسلامی

وزیر امور خارجه همچنین پای پیاده به گلزار روضه الحوراء زینب که در آن شهدای مدافع حرم، شهدای انفجار تروریستی مقابل سفارت ایران و همچنین شهدای درگیری‌های اخیر با رژیم صهیونیستی آرمیده‌اند، حضور یافت.

سمیر قنطار معروف به سیدالاسرای لبنان از شناخته شده‌ترین شهدایی است که مزارش در این گلزار قرار دارد.

 

دیدار با «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان
۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ۱۳:۴۸

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که در ادامه رایزنی‌ها درباره اوضاع غزه در بیروت حضور دارد، چهارشنبه اول آذر ماه با «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن تبریک روز ملی این کشور، از نقش ویژه نبیه بری در لبنان و تحولات منطقه از جمله حمایت از فلسطین تشکر کرد. 

وزیر امور خارجه گفت: براساس ارزیابی‌های کارشناسان داخل آمریکا، رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر، دچار فروپاشی بی سابقه داخلی شد، فلذا آمریکا به طور نامحدود و بدون قید و شرط، در کنار رژیم صهیونیستی ایستاد تا شعارهای واهی و رویاهای بلندپروازانه رژیم صهیونیستی محقق شود، اما اکنون آمریکا به این نتیجه رسید که رژیم اسرائیل در تحقق حداقلی شعارهای خود ناتوان است و وضع موجود قابل استمرار نیست، فلذا بدون دستیابی به ذره‌ای از اهداف اعلام شده خود، به قبول آتش‌بس موقت تن داده‌اند.

امیرعبداللهیان با اشاره به طراحی‌های سیاسی پشت پرده آمریکا برای غزه و حماس و مقاومت فلسطین گفت: آینده غزه و فلسطین را مردم فلسطین تعیین می‌کنند، نه آمریکا و رژیم صهیونیستی.

نبیه بری رئیس پارلمان لبنان نیز در این دیدار با تشکر از حمایت قوی سیاسی جمهوری اسلامی ایران از فلسطین و نقش حکیمانه ایران در خصوص تحولات جاری در غزه و منطقه، به تبیین دیدگاه‌های خود در خصوص بحران غزه پرداخت و گفت: این جنگ، جنگ رژیم اسرائیل علیه بیمارستان‌هاست.

وی افزود: مقاومت و ملت فلسطین در داخل غزه توانستند برغم همه جنایاتی که رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی مرتکب شد، میدان جنگ را به نفع خود مدیریت کنند، فلذا میدان سیاست نیز باید در همین راستا و در چارچوب خواست و اراده ملت فلسطین رقم بخورد.

نبیه بری افزود: لبنان برغم‌ مشکلاتی که دارد، اما این بار نیز مثل همیشه به مسؤولیت خود در حمایت از فلسطین عمل کرد و بیشترین حمایت ممکن را از فلسطین به عمل آورد.

در این دیدار مسائل مرتبط با روند سیاسی لبنان نیز مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار گرفت. 

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه روز چهارشنبه با نجیب میقاتی نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان دیدار کرد و تحولات غزه، روند آتش بس و تثبیت آن و نیز برخی موضوعات مرتبط با روند سیاسی لبنان و روابط دوجانبه مورد گفت وگو و تبادل نظر قرار گرفت.

وزیر امور خارجه در این دیدار ضمن تبریک روز ملی لبنان، از نقش ارزشمند آقای میقاتی در تحولات لبنان و روابط دوستانه میان دو کشور ایران و لبنان قدردانی کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به دیدار بسیار خوب اخیر آقای میقاتی با دکتر رئیسی در ریاض، روابط میان ایران و لبنان و مشورت‌های مستمر میان دو کشور را مهم و ارزشمند دانست.

وزیر امور خارجه همچنین با اشاره به تحولات فلسطین و غزه، بر ضرورت تداوم تلاش‌های دیپلماتیک برای تحقق و تثبیت آتش‌بس کامل و تداوم آن تاکید کرد.

امیرعبداللهیان توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و استمرار آتش‌بس کامل را برای ایجاد آرامش در منطقه مهم دانست و گفت: البته چنانچه‌ نتانیاهو افکار خود را بر کاخ سفید بقبولاند، شاهد شرایط دیگری در منطقه خواهیم بود.

سفر مهم حسین امیرعبداللهیان به لبنان/ دیدار با سید حسن نصرالله و رهبران مقاومت حماس و جهاد اسلامی

وزیر امور خارجه ادامه داد:‌ جمهوری اسلامی ایران بدنبال توسعه جنگ در منطقه نبوده و نیست زیرا اگر چنین بود، شرایط منطقه بطور کلی تغییر می‌کرد.

وی با تاکید بر ضرورت اصلاح رویکرد آمریکا در حمایت بی قید و شرط از رژیم صهیونیستی گفت: اگر رژیم اسرائیل برای تداوم و توسعه جنگ حرکت کند، شرایط در منطقه با مرحله قبل از آتش‌بس تفاوت زیادی خواهد کرد.

نجیب میقاتی نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از روابط دوستانه دوجانبه ایران و لبنان و نیز دیدار اخیر خود با رئیس جمهور کشورمان و گفت وگوهای مفید انجام شده در ریاض، گسترش روابط ایران و عربستان را به نفع منطقه و نیز لبنان ارزیابی کرد.

وی درخصوص فلسطین نیز با انتقاد از رویکرد دوگانه برخی کشورها و مجامع بین‌المللی و حقوق بشری نسبت به تحولات غزه، گفت: سوال اساسی این‌ است که حقوق بشر کجاست!

نجیب میقاتی تصریح کرد:‌ لبنان از زمان نکبه فلسطین یعنی ۷۵ سال قبل تاکنون در کنار قضیه فلسطین است، چون فلسطین را قضیه حق می دانیم و نباید اجازه داد قدرت بر حق غلبه پیدا کند.

نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان همچنین از نقش ارزشمند ایران در ۴۵ روز گذشته در خصوص فلسطین و تلاش ایران برای کنترل و پایان بحران و عدم گسترش جنگ و تقویت ثبات در منطقه در کنار حمایت ایران از قضیه فلسطین و مردم مظلوم آن قدردانی و تشکر کرد.

وی مرحله بعد از آتش بس را مهم توصیف کرد و افزود: لازم است برای تثبیت و تقویت ثبات در منطقه تلاش کنیم.

دیدار وزیر خارجه با مقامات حماس و جهاد اسلامی

 حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که در رأس هیأتی و به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات لبنان و در راستای رایزنی درباره اوضاع غزه در بیروت حضور دارد، چهارشنبه اول آذر ماه با مقامات جهاد اسلامی و حماس دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیرعبداللهیان در دیدار با زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و خلیل الحیه مسؤول روابط عربی اسلامی و نایب رئیس جنبش حماس در داخل غزه، ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید غزه و کرانه غربی و آرزوی شفا و سلامتی عاجل برای هزاران مجروح ناشی از حملات جنون آمیز رژیم صهیونیستی علیه غزه، دستاوردها و‌ پیروزی‌های جریان مقاومت را به گروه‌های مقاومت و ملت بزرگ و صبور فلسطین تبریک گفت. 

سفر مهم حسین امیرعبداللهیان به لبنان/ دیدار با سید حسن نصرالله و رهبران مقاومت حماس و جهاد اسلامی

وی با تحسین صبر و استقامت مردم غزه و کرانه غربی فلسطین و شجاعت نیروهای مقاومت در نبرد میدانی با نیروهای متجاوز صهیونیستی گفت: امروز همه اعتراف می‌کنند که مقاومت فلسطین آنقدر در میدان قدرت دارد که متجاوزان نمی‌توانند بر آن پیروز شوند. 

امیرعبداللهیان با اشاره به اینکه دشمنان اکنون غزه را قلب میدان و لبنان و عراق و یمن و سوریه را نیز بخش متصل به میدان غزه می‌دانند، افزود: رژیم صهیونیستی با حمایت تمام عیار و نامحدود آمریکا و با کشتن و مجروح کردن ده‌ها هزار فلسطینی که ۷۰ درصد آنان کودکان و زنان هستند و نیز با حمله و تخریب بیمارستان‌ها و ارتکاب انواع جنایات جنگی نتوانست بر اراده ملت مقاوم و مجاهد فلسطین غلبه کند، فلذا آنها در تلاش هستند که در استمرار همان اهداف تجاوز و عملیات نظامی علیه غزه، همزمان در عرصه سیاسی نیز تلاش‌های خود را برای پیروزی بر حماس و سایر گروه‌های مقاومت فلسطین ادامه دهند.

وزیر خارجه خاطرنشان کرد: ملت فلسطین ثابت کرد که در عرصه سیاسی نیز همانند عرصه میدانی، طراحی آمریکا و حامیان رژیم صهیونیستی را ناکام خواهد گذاشت.

«زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار، ضمن تقدیر از حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از حقوق ملت فلسطین، سفر وزیر امور خارجه ایران به لبنان در این مقطع را حاوی پیامی روشن برشمرد و گفت: بدون شک یک ائتلاف چندجانبه، غزه و مردم و مقاومت فلسطین را مورد هدف قرار داده است، اما این ائتلاف برغم این تجاوز طولانی مدت و کشتار گسترده فلسطینی‌ها و تخریب گسترده زیرساخت‌های غزه و حتی حمله به بیمارستان‌ها، مجبور به پذیرش آتش بس موقت شد.

«خلیل الحیه» از رهبران برجسته جنبش حماس نیز در این دیدار ضمن تشریح ابعاد توافق آتش بس موقت از تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین قدردانی کرد.

وی افزود: آمریکا در ترسیم اهداف راهبردی با رژیم صهیونیستی شریک است، اما برغم ۴۷ روز جنگ نتوانستند هیچ پیروزی غیر از کشتار زنان و کودکان فلسطینی و تخریب بیمارستان‌ها برای خود ثبت کنند و مجبور به پذیرش آتش‌بس موقت شدند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸۳
ماایرانی هادنبال جنگ نیستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
نه به جنگ
آری به مقاومت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
خوش به حال وزیر و هیئت همراه!!حق مأموریت دلاری و صفا و....
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
رهبران مقاوت تو دوحه چیکار میکنن
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
بنظر می رسد بعد از پایان یافتن موضوع جهانی کروناک و آغاز جنگ اوکراین و ادامه آن و سپس شروع جنگ غزه و مهم تر از همه اینها افزایش ناگهانی و جهش غیرقابل تصور قیمت گوجه فرهنگی ورزشی تفریحی از امروز در سینماهای سراسر کشور آمریکا پر شده از کارتن خواب و گدایان و معتاد یک مجرم نیست یک بیمار است و بیمار باید تیمار و سپس تیرباران رحمت الهی و برف سنگین پیشی کردند و از رانندگان خواستند تا زنجیر چرخ گیتی گر دو روزی بر مراد تو نگشت ارشاد برای ترویج فرهنگ حجاب را رعایت کنید حتی شما دوست ما عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
معلومه که نیستیم اما جنبش فواحش پارسال میخواست جنگ داخلی راه بندازه واسه لخت شدن که توسط مردم ایران در هم کوبیده شد‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
کاملا ولی وقتی زورمون به یه مشت لات وارازل واوباش نمیرسد اگه محض رضای خدا کسی کمکی کند خدا پدر ومادرشا بیامرزد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
کدوم سفر مهم ؟خودشون بریدن و دوختن بدون در نظر گرفتن هیچ کدوم از پیشنهادات ایران.
ایشان به جبهه مقاومت پیام مردم و نظام انقلاب ایران رسانده که ما دعاگو هستیم ا رزو دارین پیروز میدان باشید و هر روز دو رکعت نماز برای شما می‌خوانیم، بیشتر از دعا کردن از ما توقع و انتظار نداشته باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
به رغم بردگان صهیون
ملت ایران با مقاومت همراه است
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
خودت را ملت حساب كرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
چطوری همراهی
با موبایل و زیر پتو؟؟
بشین بینیم بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
رفراندوم بگذارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
فکز کردی اخوی. آنها نیازی به دعای شما ندارند. آنها پولهای شما، تسلیحات نظامی شما ، نیروی انسانی رزمنده شما را می خواهند و مرتبا هم دریافت می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
نه فقط شما ملت هستید
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
ملت یعنی جمع همین الان ما 25 برابر شمایم برو یک جای که اینقدر خارج از ملت نباشی
رفته ببینه تو دوره آتش بس چطوری حماس را احیا کنند برای دور بعدی جنگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
حماس زنده پایدار است
ولو بردگان صهییون فراموش کرده باشند که به اتفاق نظر به محو حماس بعد از طوفان الاقصی داشتند

این است شکست صهیون با طوفان الاقصی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
چهارده هزار کشته شدند

بعد الان در اون دنیا پیروزند؟!
حتما باز تاکید میکنه که ما نقشی در حمله حماس و حمله به نیروهای آمریکایی نداشتیم و هیچ نیروی پروکسی در دنیا نداریم.در داخل هم میگه آمریکا و غرب و رژیم غاصب رو به افول هستن و ما پیروزیم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
ما پیروزیم ادبیاتی بود که همواره امام خمینی درسخنان خود بکار
دنیای می برد به هرحال باید بپذیریم دنیای کنونی
دنیای قدرت است یک مورچه به تنهایی قدرت ندارد ولی همه با هم جمع گرددانوقت صاحب قدرت میشود تنها حامی حماس دولت ایران است درحالیکه دولت اسرائیل علاوه براینکه خود کشور قدرتمندی هست ازحمایت تمام کشورهای قدرتمند نیز بهره منداست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
ناشناس۱۶:۱۲پرچم بالای نظرت ،پرچم کدوم کشوره؟؟؟؟به پرچم بالای نظر من خوب نگاه کن تا بفهمی که
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
ناراحت نشو اصولگرایان و طرفدارانشان از نظر ای کیو پایینند شک نکنید
یک نفر به این اقای امیرعبدالهیان بگه اینقدر در ملاقاتها نخنده . لزومی نداره وقتی اوضاع منطقه اینقدر بده ایشون همیشه تو همه عکسها خنده رو هستند ! درست مثل یاسر عرفات همیشه می خندید مثل سفها ! حتی اسرائیلی ها به این کار اون اشاره می کردند . وقتی مملکتش و مردمش مشکل داشتند همیشه خنده رو بود . شما ببینید الان در ملاقاتهای مخصوص اوضاع غزه نماینده امریکا و اسرائیل هیچوقت نمی خندند . لزومی به این همه خوشرویی نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
اگراخموباشد که بداست وشماهم میگوئی قطعاًبداست مگرخودت مشکلی داشته باشی اگرخنده روباشد میگوئی نخند چون دیگران نمیخندند تا جائیکه بخاطر داریم هیچکدام ازسران دنیا اخمو نیستند البته کیم جونک اون وامثالهم بسیاراستثنا هستند فراموش نکن که خنده وخنده روئی ازقدرت واعتمادبنفس است واخ وخمو بودن ازترس وضعف شماازکدام‌دسته هستی
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
اقای رییسی وقتی دید وی برخلاف خودش بلدهست انگلیسی صحبت نمایدوی راکردوزیرامورخارجه کسی بایددراین مقام منصوب گردد که تمام ویژگی های لازم راداشته باشدنه ایشان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
این خنده واقعی نیست. خنده ساختگی است که فقط بازیگران و سیاسیون بلدند چنین کاری بکنند. خودشان هم می دانند.
اهمیت این سفر چ سودی واسه ملت ایران داره .یه جوان 40 ساله یه زندگی نمیتونه واسه خودش بسازه و هزار تا داستان دیگه
این آقا فقط داره سفر می‌کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
جوان ۴۰ ساله چیه دیگه؟ مقصر بیشتر جنبش
فواحشه که کمپین خرید دلار زد و دلار از ۳۵ رسید به ۵۰
عاشق ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
ایشان با این سفرها و ملاقاتها علنا دارد به دنیا میگوید

که دخالت ایران در امور مشکلات منطقه به ادعای

امریکا و اروپا بی حساب و کتاب نیستند !!؟

واقعا چرا هزینه های ضد منافع ملی را برای مردم و کشور بیخود و بی جهت بالا میبرید ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
به 2210
خوب تو و همفکرات جنبش فروش دلار بزن و قیمت دلار رو از 50 برسون به 35!!!!
بقول فردوسی
پی مصلحت مجلس آراستند
نشستند و گفتند و بر خواستند
از این جلسات و مهمتر از اینها از دهه های دور بسیار دیدیم که هیچ نتیجه ای نداشت
بیش از دو سال هست ایشان وزیر امور خارجه هستند واقعا چه قدم مثبتی برای مملکت و مردم برداشتند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
آیامیشناسی کس دیگری که قدمی مفید بحال مردم برداشته باشد ولی دوست عزیز فراموش نکن هرکسی خودش باید برای خوشبختی خودش بکوشد وسخت تلاش کند نق نزند حسادت نکند بخیل نباشد وتلاش بسیارکندومنتظرنباشدکه یک شبه یاازراه نامشروع بهمه چیزبرسدلذا غیرممکنست که خوشحال نشود وخوشبخت نباشد میگی نه آزمایش کن چند وقت بعد نتیجه اش رامیبینی نعمتهای خدادریائی است ازجهان بزرگتر هرکسی به اندازه توان وخواست خودش بهره میبرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
حتما وزیر خارجه هستی که روضه خونیت خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
هزاران قدم مفید برداشته چشم دیدنش رو نداشتی
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
طفلی کور نمی بینه که تخم مرغ 26000 را کرده 140000 در زمان این اقا هم قدم کاملا در جهد مثبت محور ایکسها بود
خبر مورد علاقه من:
رقابت شرکت های بزرگ اروپایی و آمریکایی برای سرمایه گذاری صدها میلیارد دلاری در ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
آره حتما! اون نژاد پرست ها ذاتی بدشون میاد از غیر خودی مثل ایرانی ها غریبه پرست نیست یانکی ها به شدت نژاد پرستن حتی اگه تظاهر کنن که نیستن
کاملا معلومه که اوضاع خیلی خرابه که عبداللهیان سراسیمه به دوحه و ریاض و بیروت می رود.
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی
اینجانب آماده ازدواج کردن با دختران فلسطینی و مهاجرت به کشورهای اروپایی هستم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
و ایضا
امیر عبدالهیان هواپیمایی مفت گیراورد تا گشت و گزار کنه! حماس رفت به فکر اون یک در لبنان باش که نره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
آخه مذاکرات برجام متوقف شد و لذا باید بهانه دیگری برای سفر با هواپیما پیدا میکرد
ضمنا عبداللهیان و رییسی هنوز به هواپیما میگن طیاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
عبدل رفته کنار نصرل‌ بشینه و سوته دلان باهم بنالن

رفته نتیجه دیپلماسی مشعشع خودشو تماشا بکنه
کشته های غزه و شهر شخم خورده اش

میشد اینطوری نشه
زندگی بندگان خدا را گرفتید
ناشناس
| Germany |
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
ما آخر نفهميديم حماس پيروز شد و اسراييل تبديل به خرابه شد و ١٤٥٠٠ اسراييلي كشته داد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
حماس کجا رفت؟ هستیم خدمتتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
آلبانی چه خبر ؟
باید آتش‌بس در جنگ اسرائیل و حماس را وقت‌های اضافه بین دو نیمه تلقی کنیم.
تغاری بشکند ماستی بریزد جهان گردد به کام کاسه لیسان...
امیدعبدالهیان این وسط چی میگه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
السلام علیک یا اخی.
مگه سید حسن توی لبنانه؟
ایشون واقعا اینگار وزیر امور خارجه فلسطین هستش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
فلسطین نه، غزه
یک عده وطن فروش بی غیرت فکر کردن که میتونن با این نظرات مثلا مقاومت رو تضعیف بکنن، به کوری چشم همشون مقاومت زنده ست و اسرائیل هم بیست سال آینده را نخواهید دید. با اشاره ای آمریکا و اسرائیل را به عصر حجر برمیگردانیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
اقا جان نور مونیتور خوب نیست برات یکم استراحت کن چشات به روشنایی عادت کنه بعد . اوضاع یکم اروم شد سروکله این لاتای کوچه خلوتم پیداشد. مردش بودی میرفتی میجنگیدی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
نظرت در مورد رفراندوم چیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
حاجی تو رو خدا زمانش رو کمتر کن تا زودتر تکلیفمون روشن شه! الان هم فرصت خوبیه برای جهاد بری!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
لا مذهب !

یعنی اینقدر زور داری و کنارنشستی کاری نمیکنی؟؟

بابا اسراییل که غزه را محو کرد چرا کاری نمیکنی پس؟؟
میخوای لبنانو هم ویران بکنه بعد؟؟؟

ابرقدرت کی بودی تو؟؟؟
خواهشا قول وعده پوچ نده، داره آتش بس میشه. با قول وعده پوچ تحریک نکن، قول وعده پوچ مردم غزه را به کشتن داده تا الان. دیگه قول الکی ندید.
امیر عبدل اگر وقت کردی چند گروه اقتصادی را به همراه به برخی کشورها ببر شاید تحویلت گرفتند و گشایشی برای مردم ایران شد .
بالاخره پناهیان به غزه رسید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
هنوز ویزا نگرفته
این حاج حسن نصرالله که اینقدر از شکست نهایی صهیونیست ها مطمئن است ، پس چرا پا پس کشید؟
ببینید چطور زندگی ایرانیان به مردم لبنان و غزه گره خورده، این همان چیزی است که آقای ظریف می گوید این راهی است که خودتان انتحاب کرده اید.
چرا تاکید دارید بگید نصر الله توی لبنانه در حالی که توی تهرانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
سید مقاومت نه تهرانه
نه لبنانه


سید توی قلب کنه

زنده سید مقاومت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
زنده و پیروز باد سید مقاومت

مرد دوست داشتنی مقاومت
مقاومت رنده و فعال است
دیپلماسی ایرانی فعال است
ساکنان اسرائیل به فکر فرار از این سرزمین کشتارند
هیچ آدم عاقل یهود تمایل برای مهاجرت به این سرزمین کشتار نخواهد داشت د
نفرت جهانی نسبت به صهیونها روز افزون است
طرحهای عادی سازی روابط با کشورهای اسلامی و عربی به کما رفت
اینها بخشی از برکات خون شهدای مظلوم و بیگناه غزه است


برکات بزرگتری در آینده متجلی می شود
خون بر شمشیر و فریاد بر گلوله پیروز است ل
آتش بس را ادامه دهید
حسن نصرالله به امیر عبدالهیان: من هم جمعه صبح خبردار شدم
همین امیرعبدالهیان بالاخره پای ایرانوبه جنگ بازمیکنه
از نظر ما انسان ها عمر اسرائیل ۷۰ سال است اما در نظر خدا ۲۵/۵۵ روز است و زمان چندانی نگذشته است و خدا عجله ای در نابودی آن ندارد اما نابودی آن با اینهمه جنایاتی که انجام داده است حتمی است و باید قبل از نابودی زجر کش شود

اگر به چهره نتنیاهو نگاه کنید آثار روانی در او کاملا پیداست که ناشی از فشار درونی و بیرونی است و رفتار او جنون آمیز شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
همین مونده بود شما عرزشی ها نظر خود خدا رو هم تشریح کنید!
بسیار سفر مهمی بود
چرا عراقی ها ازآسیا میرند قاره آمریکا وآمریکایی ها را میکشند. نباید عراقی ها این کار رابکنند.
غزه را نابود کردید و منطقه را در تنش و آتش و خون و جنگ قرار دادید چیزی که اسرائیل و آمریکا و روسیه میخواست !!!!
دیروز
اسراعیل: به کمتر از نابودی حماس راضی نمی شویم
امروز
اسراعیل:با حماس برای آتش بس توافق کردیم و شروشطش را پذیرفتیم
فردا:
اسراعیل: به حماس التماس می کنیم اجازه بدهید در سرزمین شما بمانیم

پس فردا
اسراعیل: بابا نخواستم غلط کردیم سرزمینتون برا خودتون ما میرویم همون کشور های خودمون راحتتر بودیم

لعنت به هرتزل لعنت به صهیونیسم
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
فقط خودتونو دلداری میدین
اسرائیل خیلی ترسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
تازه اول ترس اسراعیله


به اذن الله صهیونها از ترس متلاشی میشن

زنده و عزتمند باد حماس

زنده باد فلسطین
چرا و چطور دیدار وزیر خارجه کشور ۹۰میلیونی با سران سه تا گروه شبه نظامی که تابع هیچ پروتکل نظامی دنیا نیستند مهم است .؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست