بازدید 2568

آخرین وضعیت بارندگی در راه‌های البرز

رییس پلیس راه البرز از بارش باران و برف در جاده های این استان خبر داد و از رانندگان خواست با احتیاط رانندگی کنند.
کد خبر: ۱۲۰۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴ 21 November 2023

 به گزارش تابناک، پیمان کرمی، رئیس پلیس راه استان البرز، امروز در گفت‌وگو با  فارس ، در راستای اعلام آخرین وضعیت جاده‌های استان که به واسطه بارش برف و باران شرایط خاصی را دارند، گفت: بارش برف در جاده کرج - چالوس از محدوده شهرستانک تا کندوان ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان البرز ضمن تاکید بر اینکه از سفرهای غیر ضروری اجتناب شود، تصریح کرد: همچنین بارش باران آزادراه‌های استان البرز را با لغزندگی مواجه ساخته است.

وی ادامه داد: با توجه به بارش‌ها، احتمال سقوط سنگ در مسیر های کوهستانی به ویژه در جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست که در چنین شرایط جوی رانندگان در حاشیه محورهای کوهستانی و رودخانه ها توقف نکنند.

کرمی افزود: راه ارتباطی هشتگرد - طالقان به دلیل شرایط ناپایدار جوی از عصر روز گذشته بسته شده و افرادی که قصد عزیمت به شهرستان طالقان را دارند می توانند از محور ارتباطی قدیم این شهرستان استفاده کنند.

وی اضافه کرد: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشوند.

رییس پلیس راه استان البرز با اشاره به این که همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است افزود:مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فراجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امداد رسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست