بازدید 2048
۳

رئیسی: نتانیاهو جنایتکار جنگی است و باید محاکمه شود

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در گفتگو با خبرنگاران شبکه‌های تلویزیونی المنار، الاقصی، المسیره، الاتجاه و فلسطین الیوم به بررسی تازه‌ترین تحولات مربوط به تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه پرداخت و گفت: مسئله فلسطین مهمترین مسئله جهان اسلام است.
کد خبر: ۱۲۰۶۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵ 23 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در گفتگو با خبرنگاران شبکه‌های تلویزیونی المنار، الاقصی، المسیره، الاتجاه و فلسطین الیوم به بررسی تازه‌ترین تحولات مربوط به تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه پرداخت و گفت: مسئله فلسطین مهمترین مسئله جهان اسلام است.

وی ادامه داد: نبرد طوفان الاقصی به شکست نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی منجر شد. آنچه در هفتم اکتبر اتفاق افتاد، پاسخ به ظلم و ستم رژیم صهیونیستی و دفاع مشروع از حقوق ملت فلسطین بود. رژیم صهونیستی پس از هفتم اکتبر و آغاز نبرد طوفان الاقصی کاملا از هم فروپاشید و آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند، این رژیم را سرپا نگه دارند.

رئیس تأکید کرد: رژیم صهیونیستی در نوار غزه هیچ دستاوردی کسب نکرده است و نبرد طوفان الاقصی باعث بیداری گسترده در میان ملت‌های جهان شد. نبرد طوفان الاقصی همه معادلات را تغییر داد و اکنون مسئله فلسطین به مسئله نخست و اصلی در جهان تبدیل شده است. 

رئیس جمهور تصریح کرد: نتانیاهو جنایتکار جنگی است و باید محاکمه شود و او نخستین قربانی نبرد طوفان الاقصی است؛ به همین علت نتانیاهو و اعضای کابینه اش می‌خواهند این جنگ ادامه داشته باشد.

رئیسی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران از مقاومت حمایت می‌کند چرا که آن را حق مشروع و مسئله‌ای انسانی می‌داند. ما باید از دیگران سؤال بپرسیم چرا از مقاومت حمایت نمی‌کنند؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
نتانیاهو کثیف ترین انسان است
نتانیاهو انسانی متوهم و جنایتکارست
آقای رییسی باز دستور دادند. و مثل همیشه …..
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست