بازدید 2389
۱

ضد حمله اوکراین علیه روسیه دیگر توان ندارد

با گذشت بیش از پنج ماه از ضد حمله اوکراین علیه نیروهای روس نشانه‌ای از پیشرفت دیده نمی‌شود و تلفات در میان سربازان و کاهش ذخایر مهمات و تسلیحات در ارتش اوکراین رو به رشد است.
کد خبر: ۱۲۰۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹ 20 November 2023

به گزارش تابناک، ایسنا نوشت:  «مارک گالئوتی» تحلیلگر سیاسی انگلیس در مقاله‌ای برای تایمز نوشت: ضد حمله اوکراین علیه نیروهای روسی دیگر توان ندارد و فصل یخبندان نیز به نیروهای کی‌یف اجازه نخواهد داد تا بهار سال آینده پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته باشند.

این تحلیلگر همچنین گفت، ارتش خسته اوکراینی با وجود تلاش برای کاهش تلفات از کشته و زخمی شدن سربازان بی‌شماری آسیب می‌بیند.

وی همچنین یادآور شد که تلاش‌های غربی برای افزایش تولید تسلیحات نمی‌تواند به درخواست‌ها و تقاضای بی‌شمار کی‌یف پاسخ دهد به طوریکه بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان نیز اذعان کرده که اتحادیه اروپا نخواهد توانست به هدفش در تامین یک میلیون گلوله توپ و موشک تا مارس ۲۰۲۴ برسد.

از آغاز این ضد حمله در ژوئن سال جاری میلادی، نیروهای اوکراینی اقدامات و تلاش‌هایی بی‌ثمر برای نفوذ به خطوط دشمن در مناطق زاپوریژیا، یاژنودونتسک و باخموت داشته‌اند و از واحدهای ضربت آموزش دیده توسط مربیان ناتو و تسلیحات غربی استفاده کردند که شامل تانک‌های لئوپارد آلمان و خودروهای زرهی بردلی آمریکا می‌شود.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه تاکید کرده که سربازان اوکراینی در دستیابی به نتایجی ملموس در خطوط مقدم در این ضد حمله بی‌نصیب مانده و این ضد حمله از سوی اوکراین را بجای آنکه یک بن بست بداند، یک شکست خوانده‌است.

به گفته سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه، نیروهای مسلح اوکراینی بیش از ۹۰ هزار سرباز، ۶۰۰ تانک و ۱۹۰۰ خودروی زرهی را از آغاز ضد حمله علیه مسکو در چهارم ژوئن از دست داده‌اند.

شویگو همچنین خاطرنشان کرده که ارتش روسیه به صورت روش‌مند و مطمئن به وظایف محوله ادامه می‌دهد و ضامن امنیت غیرنظامیان در مناطق درگیری است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
مغز براندازان هم اکنون
این چه تیتریه تابناک. نیروهای اوکراین در حال پیشروی هستن و روسیه به زودی شکست را خواهد پذیرفت. مرگ بر روسیه و چین و کره شمالی

تشخیص
درمان ندارد. از باقی عمر لذت ببرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی