بازدید 3431
۱

اقوام پوتین و مدودف، هدف تحریم‌های تازه اروپا

کمیسیون اروپا قصد دارد دوازدهمین دور تحریم‌ها را علیه مسکو پیشنهاد ‌کند که شامل محدودیت‌هایی برای افراد زیادی از جمله پسر دیمیتری مدودف، رئیس‌جمهوری سابق و یکی از بستگان ولادیمیر پوتین می‌شود.
کد خبر: ۱۲۰۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹ 16 November 2023

به گزارش تابناک، در میان ۴۷ فردی که کمیسیون اروپا می‌خواهد نامشان به فهرست تحریم‌های موجود اضافه شود، نام خانم آنا تسیویلوا، از اقوام نزدیک ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه دیده می‌شود که ریاست بنیاد «مدافعان وطن» را بر عهده دارد و از سربازان روسی در حال جنگ در اوکراین حمایت می‌کند.

همچنین در این فهرست گسترده، نام ایلیا مدودف قرار دارد که نام و تاریخ تولدش با تنها پسر دیمیتری مدودف، رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر سابق روسیه مطابقت دارد. او به اتهام سازماندهی یک کمپین تبلیغاتی و اطلاعات نادرست در اوکراین مورد هدف قرار گرفته است.

حضور نزدیکان مقامات ارشد از جمله خانواده پوتین خشم کرملین را برانگیخته است.

در کانون این پیشنهادها که هنوز به تایید رهبران اتحادیه اروپا در نشست بعدی سران در دسامبر نیاز دارد، اقداماتی با هدف مسدود کردن درآمدهای تجاری روسیه قرار دارد. این موارد شامل ممنوعیت کامل فروش الماس خام و جواهرات روسی از جواهرات معادن سیبری در این بلوک است. به گزارش گاردین، اتحادیه اروپا می‌گوید این امر می‌تواند سالانه بیش از ۴.۵ میلیارد یورو (۳.۸ میلیارد پوند) از خزانه کرملین بکاهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
هنیه هم نتونست نجات بده پوتین رو
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی