بازدید 2469
۱

تاکید مجدد کاخ سفید بر عدم رویارویی با ایران

جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید دوشنبه شب در سخنانی بار دیگر اعلام کرد که واشنگن سعی در رویارویی با ایران را ندارد.
کد خبر: ۱۲۰۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۵ 14 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، «جان کربی» هماهنگ‌کننده روابط راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید به شبکه خبری فاکس نیوز گفت که «ایالات متحده خواهان رویارویی با ایران نیست و تلاش ندارد با ایران وارد درگیری شود».

وی در ادامه اظهار کرد، «اما در عین حال برای تضعیف سپاه پاسداران و گروه‌های نیابتی ایران که پایگاه‌های آمریکایی را در منطقه هدف قرار می‌دهند، تلاش می‌کنیم».

روز گذشته، وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که در واکنش به حملات مقاومت به پایگاه‌های آمریکا در منطقه، دو حمله هوایی در شرق سوریه انجام داده است.

پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه به دلیل حمایت تمام قد واشنگتن از کشتار مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی در غزه، بیش از ۵۰ بار هدف حملات گروه‌های مقاومت قرار گرفته است.

بامداد امروز نیز آمریکا از حمله به اهدافی در شرق سوریه خبر دادند که بلافاصله با حمله تلافی‌جویانه نیروهای مقاومت مواجه شد که طی آن، مقاومت اسلامی عراق هم به این حملات آمریکا در مناطق المیادین و ابوکمال واقع در شرق سوریه (در مرز با عراق) بلافاصله پاسخ داد و مواضع آمریکا در خاک سوریه را هدف حملات راکتی و موشکی خود قرار داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
آمریکای جهانخوار هرکاری برای منافع خودش میکنه و بعد میگه از رویارویی حذر میکنه . واقعا مرگ بر آمریکا که هرچی میکشیم از این جرثومه فساد و جیره خواران داخلیِ .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست