بازدید 7951
واکنش دبیر ستاد انتخابات کشور به انتقاد از رد صلاحیت ها:

هیات‌های اجرایی انتخابات به مُر قانون عمل کردند/هیات اجرایی یک شخصیت مستقل حقوقی دارد

ادبیات سیاسی مردم به گونه‌ای است که از انتخابات به عنوان یک نقطه سرنوشت ساز یاد می‌شود؛ از این روی به نظر می‌رسد مردم در انتخابات کنش‌گرانه و فعالانه شرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۲۰۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷ 13 November 2023

هیئت‌های اجرایی انتخابات به مُر قانون عمل کردند/هیئت اجرایی یک شخصیت مستقل حقوقی دارد

 

تابناک_ دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه هیات‌های اجرایی انتخابات به مُرقانون عمل کردند، گفت: در این دوره از انتخابات، هیات‌های اجرایی کنش‌گری پیدا کردند و این امر در تاریخ وزارت کشور خواهد ماند.

محسن اسلامی، (دوشنبه، ۲۲ آبان‌) در کارگاه آموزشی انتخابات بخشداران استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد که به میزبانی اصفهان برگزاری شد، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم سفاک صهیونیستی علیه مردم فلسطین، گفت: مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه در برابر چشم همگان و رسانه‌ها، متحمل سخت‌ترین و خشن‌ترین جنایات‌ و نسل‌کشی می‌شوند.

وی ضمن اشاره به برگزاری فرآیند انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ادامه داد: در فرآیند انتخابات مجلس شورای اسلامی، هیات‌های اجرایی به درستی عمل کردند.

دبیر ستاد انتخابات کشور بیان کرد: وزارت کشور بر اساس قانون بستر انتخابات را فراهم می‌کند و اجرای انتخابات را بر عهده دارد.

اسلامی ادامه داد: هیات اجرایی متشکل از سه ارکان حقوقی شامل فرماندار، رئیس ثبت احوال و نماینده دادگستری به همراه هشت تن از معتمدان مردم یک شخصیت مستقل حقوقی دارد.

وی ضمن اشاره به اینکه هیات‌های اجرایی شخصیت مستقل دارند، اظهار کرد: هیات‌های اجرایی در سراسر کشور منظم و بر اساس استعلام‌ها از پنج دستگاه وزارت اطلاعات، فراجا، دادستانی، سازمان اطلاعات سپاه و ثبت احوال کشور و همچنین بررسی‌های محلی در مورد افراد تشکیل جلسه داده و اعلام نتیجه کرده‌اند.

دبیر ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: فرآیند علمی با محور دانش در هیات‌های اجرایی انتخابات نیز طی شد.

اسلامی خاطرنشان کرد: بر اساس تبصره ماده ۶۰ قانون باید تصمیم‌گیری‌های هیأت های اجرایی مُستند و بر اساس مدارک و اسناد معتبر باشد.

وی ادامه داد: بیشترین داوطلبانی که نقص پرونده داشته‌اند، مربوط به بند ۹ ماده ۳۱ قانون انتخابات مبنی بر سابقه پنج سال فعالیت اجرایی، آموزشی و یا پژوهشی است که برخی افراد اطلاعات مورد نظر را  هنگام نام نویسی درست بارگذاری نکرده‌اند؛ بنابراین، شرایط احراز برای هیأت های اجرایی شکل نگرفته است.

دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه هیأت‌های اجرایی انتخابات به مُرقانون عمل کردند، گفت: در این دوره از انتخابات هیأت‌های اجرایی کنش‌گری پیدا کردند و این امر در تاریخ وزارت کشور خواهد ماند.

وی ضمن اشاره به سامانه شفافیت انتخابات خاطرنشان کرد: در روزهای آینده این سامانه رونمایی خواهد شد و تأثیر بسزایی در انتخابات خواهد داشت.

دبیر ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: بر اساس قانون، هرگونه بررسی اعتراض منوط به ثبت آن از سوی داوطلب نمایندگی مجلس است.

اسلامی افزود: چنانچه داوطلب نسبت به نتیجه بررسی صلاحیت در هیات اجرایی معترض باشد بر اساس قانون باید از ۲۱ تا ۲۴ آبان ماه از ساعت ۸ تا ۱۸ الکترونیکی به سامانه پنجره واحد وزارت کشور مراجعه و از طریق لینک «میز خدمت شورای نگهبان» اعتراض خود را ثبت کند.

دبیر ستاد انتخابات کشور افزود: فرآیند بررسی اعتراض‌ها در هیات نظارت استان تحت هیأت مرکزی نظارت از ۲۵ آبان ماه شروع می‌شود و تا ۱۴ دی‌ماه ادامه دارد. سپس هیأت نظارت استان اعلام نظر خواهد کرد و چنانچه داوطلب نسبت به نتیجه بررسی اعتراض مجدد داشته باشد، نظر خود را ثبت می‌کند که در مدت زمان سی روز این اعتراض فرد در شورای نگهبان بررسی می‌شود.

وی افزود: بر اساس قانون شورای نگهبان از ۲۰ دی‌ماه تا ۱۹ بهمن‌ماه به موضوع اعتراض‌ها ورود خواهد کرد.

دبیر ستاد انتخابات کشور در خصوص الزامات افزایش مشارکت مردم در انتخابات، اظهار کرد: تأمین سلامت و امنیت انتخابات دو کار ویژه وزارت کشور است که باید در این زمینه برنامه‌ریزی داشته باشد و با در نظر گرفتن همه جوانب در بحث مشارکت همه مجموعه‌ها نقش‌آفرینی کند.

وی افزود: آنچه در قانون اشاره شده این است که همه دستگاه‌ها باید با وزارت کشور در حوزه مشارکت و اجرا همکاری کرده و به برگزاری هر چه بهتر انتخابات و ارتقای مشارکت یا مشارکت حداکثری کمک حال وزارت کشور باشند.

دبیر ستاد انتخابات کشور ادامه داد: افزایش مشارکت نیازمند بسترهای اجرایی و محتوایی است که به نظر می‌رسد با برنامه ریزی‌های صورت گرفته توسط مجموعه دست‌اندرکاران از رئیس وزارت کشور تا سایر نهادها ارتقای مشارکت شکل خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: ادبیات سیاسی مردم به گونه‌ای است که از انتخابات به عنوان یک نقطه سرنوشت ساز یاد می‌شود؛ از این رو به نظر می‌رسد، مردم در انتخابات کنش‌گرانه و فعالانه شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه امسال نیز ۲۹۰ منتخب مجلس شورای اسلامی و ۸۸ منتخب مجلس خبرگان رهبری خواهند بود، گفت: هیچ افزایشی در تعداد کرسی‌های مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نداشته‌ایم.

دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: طی هفت روز نام نویسی داوطلبان خبرگان رهبری، ۵۱ داوطلب خبرگان ثبت نهایی داشتند که طبق قانون جدید این افراد همگی از دارا بودن مدرک سطح چهار حوزوی معادل دکترا و ۴۰ سال تمام برخوردار بودند.

وی از پیش بینی ۶۵ هزار شعبه اخذ رأی در سراسر کشور خبر داد و در خصوص انتخابات الکترونیک، گفت: در انتخابات الکترونیک به دنبال این هستیم که تمام خلأهای پوشش دهی برطرف شود و به دنبال آن بتوان آرای مردم ساکن در نقاط صعب‌العبور را اخذ کرده و نیز به دنبال کاهش آسیب‌ها و بالاترین سطح پوشش دهی باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹۸
شرافت و امانتداری رای مردم را نمایندگان کنونی مجلس در رای اعتماد به وزیر آموزش پرورش نشان دادند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
حضرات مملکتداری را با سهام داری اشتباه گرفتن. گویا این کشور یک شرکت تجاری است و هر کسی سهم بیشتری می خواهد. حالا دعوا بر سر اینستکه بین خودشان هم سهم ها نابرابر دارد توزیع می شود و مردم هم که اصلا هیچ.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
آیا جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت
تایید صلاحیت شده؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
عنابستانی رد صلاحیت شد؟ یا کلا نیومد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
دوباره حرفهای غیر کارشناسی و اتوبوسی ، به 3 دلیل رد
و به هرکس علت صلاحیت انجام میشود 1- پیشنیه 2-
صلاحیت 3- سابقه که هرکدام از اینها باید اسنادش ارسال شود و بعد از ان علت رد صلایت اولیه اعلام میشود اگر اسناد کافی ارسال شد معرفی میشوند اگر نه رد صلاحیت تصویب میشود و به تمام اقایان علت رد اعلام میشود حالا اگر کسی مشکل قضایی دارد و نمیخواهد بگوید و اشکال را به شورا نسبت میدهد حرف دیگری است و لی از طرف دیگر می گویند علنی نشود اگر جرات دارند بگویند اشکالاتشان و پروندهایشان را علنی اعلام کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
وقتی تنها مردان مردمی مجلس مثل دکتر پزشکیان حذف میشند حتما" همین حداقل دلخوشان به انتخابات هم کنشگرانه میان رای میدن . وقتی افشاگر شاسی بلندهای مجلس حذف میشه حتمان ملت میات رای میدن . دست بردارین از این همه فریب و نیرنگ که امیدی برای ما نمانده و فقط به تماشا نشسته ایم لحظاتت آخر تنها بارقه های امیدمان را و به انتظار مرگیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
من کشته مرده کلمه مر قانون اساسی هستم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
آقا ديگر چرا با اين هزينه انتخابات برگزار مي كنيد ؟ از همين كانديداها يك سري راbانتخاب كند و تمام .
مُر قانون حتما بهتون میگه کسی که خبر شاسی بلندها رو اعلام کرد رد صلاحیت بشه و کسانی که شاسی بلند گرفتند تایید صلاحیت بشن!!!!
مر قانون میگه پزشکیان به خاطر عدم التزام به نظام رد صلاحیت بشه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
والا اگه مر قانون اینه پس قانون مشکل داره . ماهم که رای ندادیم از اول گفتیم مشکل کجاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
شما بهتر از مردم میدونید ک ملت هیچ اهمیتی به انتخابات نمیدن و هرگز انتخابات رو سرنوشت ساز نمیدونن
چرا اصرار به دروغی دروغی دلرید که میدونید همه میدونن دروغه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
حتما مر قانون خودش است و پایداریچی ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
ممنون از هیئت اجرایی انتخابات که کار خیلی از مردم رو راحت کرد
چون این هیئت ها با این کارشون به مردم نشان دادند که زحمت نکشید. ما خودمون همون هایی رو که باید انتخاب بشن رو انتخاب کردیم. شما هم نیازی نیست بیایید پای صندوق.
ما زحمت شما رو کم کردیم!
خدا پدر مادرتون رو هم بیامرزه!
فقط ای کاش یک قرعه کشی هم برگزار می کردند و دیگه این همه کاغذ حروم نمی کردند برای پوسترهای تبلیغاتی و ...
پیداست براتون مهم نیست که چند درصد مردم در انتخابات شرکت کنند ، به ظاهر رای اکثریت را می طلبید و خواهانید . ولی در باطن و عملکرد میدونید اگر صلاحیت آنهایی که می خواید تایید شود مردم چه خواهند کرد.
لطفا از قول همان اقلیتی که فکر می کنید مملکت به آنها تعلق دارد فقط حرف بزنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
من فکر میکنم اینا همه خینه شب بازی هست. نهایتا این نماینده ها تایید صلاحیت میشن و این وسط تنور انتخابلت رو یکم داغ کردن
به نظر من تا خودی نباشی وارد نمیشی اینا همه اش جنگ زرگری هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
پشت پرده ما را ادم حساب نمی کنند رای مردم کیلو چند
جدی مردم شرکت میکنن کدام مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
برای رای ندادن هزار ویک دلیل هست
آیا برای رای دادن یک دلیل هست؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
این مجلس واقعا حتی یک گام به نفع مردم و به سمت مردم برنداشت
اونایی ک در این انتخابات شرکت میکنن مدیون مردم هستن
کلا همه چی به مرد قانون است البته برای بعضیا قانون، قانونی تر اجرا میشه (بسته به این داره در دایره خودی های حزب‌اللهی باشی یا نه)
بنده خودم سی و هشت سال مهر ساز بوده ام و اینکه امروز گفته میشود باید به مهر قانون عمل شود هیچ کس مانند من با پوست و گوشت و استخوان درک متقابل زوجین در زندگی از اهم مسایل کلیدی سازمان برنامه و بودجه سال ۹۵ بزودی تایید و تقدیم مجلس گردیده است
پاسخ ها
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
بفرما
به وضوح ببینید مسئولین با مردم چه کرده اند
تحویل بگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
مهر یا مر ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
من هرگز مخالف نظر شما نیستم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
نعمت جان کلاس نهضت سوادآموزی برو اون مهر نیست مره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
دوباره حرفهای غیر کارشناسی و اتوبوسی ، به 3 دلیل رد
و به هرکس علت صلاحیت انجام میشود 1- پیشنیه 2-
صلاحیت 3- سابقه که هرکدام از اینها باید اسنادش ارسال شود و بعد از ان علت رد صلایت اولیه اعلام میشود اگر اسناد کافی ارسال شد معرفی میشوند اگر نه رد صلاحیت تصویب میشود و به تمام اقایان علت رد اعلام میشود حالا اگر کسی مشکل قضایی دارد و نمیخواهد بگوید و اشکال را به شورا نسبت میدهد حرف دیگری است و لی از طرف دیگر می گویند علنی نشود اگر جرات دارند بگویند اشکالاتشان و پروندهایشان را علنی اعلام کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
مُر قانون حتما بهتون میگه کسی که خبر شاسی بلندها رو اعلام کرد رد صلاحیت بشه و کسانی که شاسی بلند گرفتند تایید صلاحیت بشن!!!!
مر قانون میگه پزشکیان به خاطر عدم التزام به نظام رد صلاحیت بشه!!!
با این رد صلاحیت ها انتظار انتخابات پر شور را نداشته باشید
آیا کسی پاسخگو است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
قرار نیست اکثریت در انتخابات شرکت یک رای حد اقلی کافی است مهم باند مورد نظر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
مگر مهمه که کی رد صلاحیت شده کی نشده رای بی رای
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
الان شما مثلا فکر میکنید رد صلاحیت نداشتیم انتخابات پرشور برگزار میشد؟
کجای عمو؟
باشه...شما راست میگید .
شما گفتید و ملت هم باور کرد. چون این افراد متعلق با باند و جناح مورد علاقه شما نبودند رد صلاحیت شدند.
به کوری چشم دشمنان امسال هم انتخاباتی پرشور از بین نامزدهای متنوع خواهیم داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
ها ایکه گفتی یعنی چه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
نگران نباش، ساندیس شما محفوظ است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
امسال هم؟ کدام هم؟ مگه دوره ی قبل پرشور بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
امسال هم؟؟
نص قانون نه مر قانون
آنچه که بیشتر از همیشه روشن و واضح و مثل روز عیان است اینستکه در یک همچین انتخاباتی حداکثر 5 درصد ملت شرکت می کنند.
خوب. تکلیف بقیه 95 درصد را روشن کنید.
نه نماینده ای در مجلس و خبرگان دارند و نه با دولت موافق هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
دولت هم جزیی از کشور است و کشور هم مال حزب اللهی ها است این را خیلی جدی بگیرید آن خانم عین واقعیت را گفت
بعععععععععله حتما مردم شرکت میکنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
مهمه؟؟؟
مر قانون برای مردم بینوا!
لطفا تعداد صندوق ها را افزایش دهید با توجه به استقبال بسیار بسیا ر پر شور مردم از انتخابات با مشکلی مواجه نشوند !!!!!
هرگز هرگز وهرگز
پاسخ ها
مارکو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
از اینکه بصورت اشتباهی تعداد نظرات مخالفتا " هرگز هرگز هرگز " را از صفر به یک تغییر دادم از همه
پوزش میطلبم
مرغ قانون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
دم مرغ اصلا ضربالمثل قشنگی نیست همون خروس بهتره
مر قانون !!!!
ادبیات سیاسی مردم به گونه‌ای است که از انتخابات به عنوان یک نقطه سرنوشت ... ..‌‌. مردم در انتخابات کنش‌گرانه و فعالانه شرکت خواهند کرد.
این یک سرشماری از بین ۵۰ هزار نفر بوده که ۱ میلیون و ۲۰۰ نفرشون گفتند که در انتخابات کنش گر و فعال خواهند بود...
کدام قانون؟

هر کس قانون را به نفع خودش تفسیر می کند.
کسانی که امسال در انتخابات شرکت کنند واقعا باید بهشون شک کرد
مر قانون در خصوص نمایندگانی که شاسی بلند گرفتن چی میگه؟! واسه اون نماینده ای که او داد چی میگه ؟!
ببخشید مرغ قانون یعنی چه؟
این بهانه ها برای رد صلاحیت ته مانده نمایندگان ملت عذر بدتر از گناه است و این خیانت در حافظه جمعی ملت باقی خواهد ماند.
باشه
هر روز ۱۰۰ تا خبر انتخابات بزن
کیه بیاد رای بده
این دفعه خالص های دور قبل را دوباره خالص سازی کردند. گویند خالص اندر خالص
چقدر صادقانه توضیحی دادی اصلا مثل گدشته نبود
مهم اجرای مر قانونه. هیچ حرفی نمیشه زد چون تابناک پخش نمیکنه. پس سپاس
این جنابان نه نفر معتمد مردم چگونه و بر مبنای کدام معیارها انتخاب می شوند؟! خوب جناب ایشان با رای خودشان عملا سرنوشت انتخابات یک کشور را رقم می زنند
چرا هیچ خبری از قاتلین داریوش مهرجویی و محاکمه آنان پخش نمی کنید؟
سخت نگیرید. فرق نمی کند. بهر حال رای بی رای.
بله به مر قانون انجمن حجتیه عمل کردند
احرای مر قانون در این کشور؟ با تفسیر کی؟!
خوش به حالتون،چیزایی براتون مهمه که برای من هیچ اهمیتی ندارد!
.... باش تا صبح دولتت بدمد!!
یک چیزی شنیدم امروز آیا صحت دارد.
می گویند در استان فارس میدان جدید نفتی کشف شده که به اندازه کل ذخیره نفت عربستان نفت توش هست ولی مسؤولین رسانه ای نکردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
فرقی نمیکند . واقعی باشد یا نباشد پولش به منو شما نمیرسد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
مگه برای مردم فرقی هم میکنه؟
تعریف مسئولین از مردم با خود مردم تفاوت بسیاری داره مردمی که حرفشون شنیده نمیشه، مردمی که شرمنده زن و بچشون هستند، مردمی که ناامید ودرمانده شده اند
یکی از دلایل رد صلاحیت همین است که دررسانه ها هوچیگری کردند وتشویش اذهان عمومی چون می دانند رد می شوند ی می خواهند شورای نگهبان را بترسانند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
تو با هوش کی بودی؟
در کشور فقط یک حزب وجود داره که هم دولت هم مجلس هم قوه قضاییه رو تصرف کرده اون هم حزب جمهوری اسلامی ولایی هاست باز هم با همدیگه نمی سازن
رئیس جمهور طرح خالص سازی رو کلید زده همه اصولگراها انتخاب میشن تا اگر به لطف خدا رئیسی به دوره دوم ریاست جمهوری نرسید بازم مثل گذشته نمایندگان اصولگرا در صحنه باشند تا سنگ اندازی کنند و اجازه انجام کارها رو به رئیس جمهور ندهند
اگه مر قانون اجرا میشد که وضع کشور این نبود مثل درخت تنومندی که از داخل پوک شده
در شهرستان‌ها هیات های اجرایی از روی حب و بغض شخصی داوطلب ها را رد صلاحیت میکنند
در شهرستان‌ها حق کاندیداهای بی نام و نشان پایمال شد
برای مدیرانی که در مصاحیه شون خیلی دروغ میگن، مرررررررررررر قانون چی میگه؟
چند نفر از جبهه پایداری رد صلاحیت شده؟
مر قانون؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حضرات یه آمار از همین کامنت های فیلتر شده بگیرید و مردمی که میفرمایید را ببینید
بجای حرفهای تکراری مر قانون، میومد میگفت بر اساس چه ضوابطی التزام عملی به نظام رو تشخیص میدن!!!!!
قبلا دنبال این بودید که همه حکومت از یک طیف سیاسی باشند که همینطور هم شد حالا یکقدم رفتید جلوتر شد خالص سازی که قطعن مردم بخت برگشته ایران نتایج آنرا را تجربه خواهند کرد احتمالن مرحله بعد از خالص سازی نوبت میرسه به قطران گیری هست
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
آکنون حالص سازی خالصین است!
مرقانون نمیگه کسی که به گوش سرباز قانون سیلی زده باید رد صلاحیت بشه؟مرقانون نمیگه کسیکه شاسی بلند گرفته ودروغ گفته باید رد صلاحیت بشه؟ نمیگه کسیکه بچه اش عضو منافقین بوده باید رد صلحیت بشه؟نمیگه کسیکه شعار حمایت تولید داخل میده اما ا زکشور دیگه خرید میکنه ویا دوتابیعتی است باید رد صلاحیت بشه؟شما فساد و بی کفایتی دیگر نماینده ها رو افشا کردین یا فقط عده ای خاص افشا شدن؟
اعضای هیئت اجرایی شامل فرماندار، رئیس ثبت احوال و نماینده دادگستری چطور عدم التزام عملی را تشخیص می دهند؟ لطفا شفاف سازی بفرمایید
آینکه مر قانون انجام داده اید یا نه ؟ اینکه آیا قانون که شما به ان استناد می کنید شرایط لازم برای قانون بودن یا نبودن را دارد یا نه بعد از انتخابات مشخص می شود چون قانون برای مردم و رفاه مردم و مدیریت هرچه بهتر امور و رساندن حق به حقدار نوشته می شود آیا این قانون اجرای مطابق مر قانون شما نتیجه مشارکت حداکثری را در پی دارد ایا افراد انتخاب شده واقعا شایسته ترین افراد جامعه برای مجلس خواهند بود بعدا مشخص خواهد شد انشالله چنین باشد که شما گفتید
تابناک اینقدر سانسور نکن
این هیئت اجرایی را چه کسی انتخاب میکنه؟ غیر از این است که فرماندار از بین افراد معتمد (؟) اینها را انتخاب می‌کند. پس عینا دست دولت است .
دبیرستادانتخابات بدلیل تخیل قوی که دارندمی توانستندفیلمنامه نویس خوبی باشد.
مر قانون حزب اللهی
مرّ قانون میگه کسیکه شاسی بلند گرفته تایید صلاحیت بشه و کسیکه فساد رو برملا کرده رد صلاحیت؟
انتخابات؟ سالی که نکوست از بهرش پیداست!لطفا پول و وقت مردم را هد ندهید...
متاسفانه برخی نماینده ها برای حوزه خود هیچ کاری نکردند و فقط حرف زدند. حوزه بهاباد یزد که افتضاح است
انتخابات از این به بعد هیچ مزه ای ندارد چون آیت الله جنتی در انتخابات شرکت نکردند.
مگه مجلس داریم ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست