بازدید 3139
فرماندار تهران خبر داد:

شهر آفتاب باید توسعه پیدا کند اما برای تعطیلی نمایشگاه تهران هم تصمیمی‌ نگرفتیم

کد خبر: ۱۲۰۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹ 08 November 2023

معاون استاندار تهران گفت: در رابطه با تعطیلی نمایشگاه ما موافقتی را اعلام نکرده‌ایم. هرچند الزامات برگزاری در محل شهر آفتاب باید احصا و اجرایی شود، قطعا ما این نگاه را نداریم که آسیبی به شهروندانمان وارد شود.

احمد قیومی معاون استاندار تهران گفت: معضلات شهر تهران ترکیبی از عوامل مختلفی بوده، لذا آمادگی رفع این موضوعات در فرمانداری تهران به صورت ۱۰۰ درصدی وجود دارد.

فرماندار تهران تصریح کرد: در دو سال گذشته حریم شهر تهران نگهداری شده، ولی مجوزهایی که قبلا در حریم‌ها صادر شده، حقوق مکتسبه برای افراد ایجاد می‌کند و این موضوع ما را در هنگام وقوع بحران‌ها دچار مشکلات دو چندان می‌کند.

قیومی با اشاره به موضوع حریم به عنوان یکی از موضوعات خاص و قابل توجه در تهران گفت: در دو سال گذشته حریم شهر تهران نگهداری شده، ولی مجوزهایی که قبلا در حریم‌ها صادر شده، حقوق مکتسبه برای افراد ایجاد می‌کند و این موضوع ما را در هنگام وقوع بحران‌ها دچار مشکلات دو چندان می‌کند.

وی افزود: رشد ۱۴۱ درصدی صدور مجوزها در بافت فرسوده عملکرد قابل تقدیری را نشان می‌دهد؛ اما بسته تشویقی ۱۹ گانه اگر بطور کامل اجرایی شود، می‌تواند کمک کند تا معضل بافت فرسوده تهران را زودتر به سرانجام برسانیم.

فرماندار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع بافت بازار تهران اشاره کرد و افزود: باید کمک کنیم تا از طریق شهرک‌های صنفی و توجه به الزاماتی که وجود دارد معضلات حل و فصل شده تا تمامی مشاغل پرخطر و آسیب زا که بعضی از آنها می‌تواند در بازار تهران باشد در این شهرک‌ها مستقر و مشکلات تهران در این حوزه حل و فصل شود.

شهر آفتاب باید توسعه پیدا کند اما برای تعطیلی نمایشگاه تهران هم تصمیمی‌ نگرفتیم

وی با اشاره به ساماندهی مشاغل مزاحم در تهران، گفت: در حال آماده سازی شهرک‌های صنفی هستیم تا مشاغل مزاحم تهران بویژه صنوف ناایمن در بازار تهران به این شهرک‌ها منتقل شوند.

فرماندار تهران ادامه داد: در موضوع آلودگی هوا تنها شهرداری تهران وظیفه ندارد هر چند که نقش بسیار تاثیرگذاری دارد، لذا همه دستگاه‌های مسئول باید نسبت به اجرای وظایف خود اقدام کنند.

وی در خصوص برگزاری نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران (سئول) نیز گفت: در رابطه با تعطیلی نمایشگاه ما موافقتی را اعلام نکرده‌ایم. هرچند الزامات برگزاری در محل شهر آفتاب باید احصا و اجرایی شود، قطعا ما این نگاه را نداریم که آسیبی به شهروندانمان وارد شود.

گفتنی است که احمد قیومی معاون استاندار در یکصد و نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران به عنوان مهمان ویژه حضور پیدا کرده بود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار