بازدید 2099

دستگیری ۵ شکارچی حیات وحش نادر در مهدیشهر

فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر از دستگیری ۵ متهم که در زمینه شکار غیرمجاز و فروش اسلحه شکاری فعالیت داشند با اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی، خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳ 07 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرهنگ مهدی شهاب‌الدین شامگاه ۱۵ آبان بااعلام این خبر اظهار کرد: در اجرای مبارزه با سلاح و مهمات غیرمجاز و تقویت مولفه‌های امنیت عمومی و جمع‌آوری پاتوق مواد مخدر در سطح شهرستان، طی عملیاتی منسجم، با اشراف اطلاعاتی و مشارکت مردم این شهرستان، پلیس امنیت عمومی موفق شد افرادی که در زمینه نگهداری سلاح غیر مجاز و شکار و صید حیات وحش نادر فعالیت داشتند، را شناسایی کند.

وی تصریح کرد: یا رصد اخبار واصله و بررسی‌های تخصصی و یا هماهنگی‌های قضائی ، در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد دو قبضه سلاح یک قبضه اسلحه شکاری برنو، یک قبضه سلاح شکاری تک لول ، یک عدد لاشه شکار، تعداد ۱۳۸ عدد فشنگ گلوله‌زنی، ۱۲۵ عدد فشنگ ساچمه‌زنی، دو عدد فشنگ چهارپاره و یک عدد فنگ اسلحه شاه کشی، کشف و ضبط شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان با تاکید به اینکه پلیس هرگز اجازه جولان و فعالیت به اشرار و قاچاقچیان سلاح را در سراسر شهرستان نخواهد داد، بیان کرد: در این زمینه متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ شهاب‌الدین در پایان با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است و به طور جد با عاملان ایجاد نا امنی مردم در استان برخورد شدید خواهیم کرد، اظهار کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و مخل امنیت عمومی ، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات ، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست