بازدید 1725

خیلی از کاندیداها در شک‌اند که تأیید می‌شوند یا خیر

فعال سیاسی اصولگرا گفت: البته خیلی از نامزدهایی که ثبت‌نام کردند در شک هستند که تأیید می شوند یا خیر. آنها منتظرند بعد از اعلام نتایج بررسی صلاحیت ها تحرکات خود را شروع کنند چون نگرانند اگر زود استارت بزنند، اقدامات شان مصداق بارز تبلیغات زودرس برداشت شود که بر تأییدصلاحیت شان تأثیر بگذارد.
کد خبر: ۱۲۰۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ 06 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از نامه نیوز، با وجودی که سه ماه تا زمان انتخابات مجلس زمان باقی است، فضای سیاسی کشور در وضعیت سرمازده قرار دارد.

نادر قاضی‌پور در گفتگو با نامه‌نیوز درباره سردی حاکم بر فضای سیاسی کشور گفت: در ادوار گذشته توصیه بر این بود که در انتخاباتی کردن فضای سیاسی کشور نباید تعجیل شود اما در سال انتخابات مجلس بارها رهبر معظم انقلاب بر فراهم کردن بسترهای لازم برای شکل گیری مشارکت حداکثری تأکید داشتند.

وی افزود: در شهرستان های کوچک فضای انتخاباتی به تدریج در حال شکل گیری است و شاهد شور خاصی در این حوزه هستیم. در تجمع روز دانش آموز نامزدهای مختلف حضور داشتند اما در شهرهای بزرگ همچون تهران هنوز چنین اوضاعی را مشاهده نمی کنیم چون جریان‌های سیاسی نمی دانند لیست واحد بدهند یا خیر.

این فعال سیاسی اصولگرا با تأید فضای سرد حاکم بر عرصه سیاسی کشور، یادآور شد: اقشار آسیب پذیر خیلی سخت است که پای صندوق رأی بیایند مگر آنکه دولت چند کار اساسی و فوری انجام دهد. ارزانی ارزاق عمومی، کنترل تورم، اصلاح حقوق بازنشستگان و کارگران، عرضه خودرو خارجی با قیمت مناسب از جمله اقداماتی است که می‌تواند مدنظر دولت قرار گیرد. اگر این اتفاق بیفتد در انتخابات بیش از ۶۰ درصد مشارکت خواهیم داشت.

وی ادامه داد: اگر دولت در مدت باقی مانده تا انتخابات تغییری محسوس در فضای سیاسی کشور ایجاد کند، نشاط در جامعه ایجاد می شود و قطعا این مسئله تأثیر مثبت بر میزان مشارکت مردم در انتخابات خواهد داشت اما اگر کاری انجام ندهد فقط کسانی که سرباز ولایت هستند و احساس تکلیف شرعی می کنند پای کار می آیند.

نماینده ادوار مجلس گفت: البته خیلی از نامزدهایی که ثبت‌نام کردند در شک هستند که تأیید می شوند یا خیر. آنها منتظرند بعد از اعلام نتایج بررسی صلاحیت ها تحرکات خود را شروع کنند چون نگرانند اگر زود استارت بزنند، اقدامات شان مصداق بارز تبلیغات زودرس برداشت شود که بر تأییدصلاحیت شان تأثیر بگذارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار