بازدید 3150

تمام تلاش‌ها باید به سمت برگزاری انتخابات رقابتی باشد

فعال سیاسی اصولگرا گفت: باید همه تلاش ها در جهت برگزاری یک انتخابات رقابتی، با شکوه و با حضور همه گروه ها و جریانات باشد.
کد خبر: ۱۱۷۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲ 05 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از نامه نیوز، انتخابات مجلس 9 ماه دیگر برگزار می شود و دشمنان از هم اکنون توپخانه تخریب را فعال کردند. رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال امام ضمن اشاره به این توطئه دشمنان فرمودند «دشمن از همین حالا توپخانه خود را روشن کرده؛ مشغول بمباران انتخاباتی است که هنوز ۹ ماه تا زمان آن فاصله داریم».

سیدحسین نقوی حسینی در گفتگو با نامه نیوز درباره اهمیت انتخابات مجلس آینده گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران براساس مکتب اسلام یک نظام مردم پایه است و مردم از طریق صندوق رأی محور و پایه همه تحولات و تغییرات در تمام سطوح مدیریتی کشور محسوب می شوند.

وی با اشاره به وظایف مهم مجلس در نظام تصمیم گیری و اداره کشور افزود: مجلس وظیفه قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون را برعهده دارد؛ مجلس در رأس امور است و بر همه دستگاه ها، نهادها و ارگان ها می تواند نظارت کند بنابراین انتخابات مجلس خیلی خیلی حائز اهمیت است.

این فعال سیاسی یادآور شد: از هم اکنون هم دوستان فعالیت انتخاباتی خود را شروع کردند و هم دشمنان و معاندین تبلیغات تخریبی خود را برای سرد کردن تنور انتخابات در ایران استارت زدند تا از شکل گیری یک انتخابات پرشور و باشکوه در ایران جلوگیری کنند. دشمنان می خواهند این ذهنیت اشتباه را به جامعه ایران منتقل کنند که انتخابات در ایران اثر و فایده ای ندارند چون چیزی عوض نمی شود.

این فعال سیاسی اصولگرا حضور در انتخابات را نوعی رفراندم خواند و افزود: همه دلسوزان انقلاب و نظام باید کاری کنند مردم با حضور پرشکوه پای صندوق های رأی به دشمنان نشان دهند که پای نظام و انقلاب ایستادند. به عبارت دیگر حضور با شکوه مردم در انتخابات پاسخ دندان شکن به کسانی است که دائم از رفراندم سخن می گویند بنابراین باید همه تلاش ها در جهت برگزاری یک انتخابات رقابتی، با شکوه و با حضور همه گروه ها و جریانات باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار