بازدید 2197

پتروشیمی مارون از زیان ۵۱ درصدی خود قهرمان ساخت!

کد خبر: ۱۲۰۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵ 05 November 2023

به نقل از الف، به نوشته نفت آرا، اورهال ۸۰‌روزه پتروشیمی مارون که بگفته کارشناسان از فاجعه بارترین اورهال های تاریخ صنعت پتروشیمی بود با کمک رسانه های اجاره ای حالا به قهرمان صنعت پتروشیمی تبدیل شده است.

بررسی آمارهای سود و زیان پتروشیمی مارون در شش ماهه ابتدايي سال نشان می دهد که چگونه یک شرکت بزرگ پتروشیمی به یک شرکت زیان ده در سایه سوءمدیریت بدل می شود! 

آمارهای مالی این شرکت نشان می دهد که در ۶ ماهه سال جاری پتروشیمی مارون بیش از ۵ هزار میلیارد تومان کاهش سود یا بعبارتی ۵۱ درصد از سود سال گذشته خود را از دست داده است و زیانی بزرگ را متوجه سهامداران خرد و کل خود نموده است!

فارغ از این زیان شش ماهه، خبرهای خوبی از مارون بگوش نمی رسد چرا که گفته می شود کمپرسور واحد اولفین این شرکت علیرغم تبلیغات سنگین در رسانه های اجاره ای همچنان به سختی فعال است و دچار مشکل است! 

این مشکلات در حالی گریبانگیر شرکت پتروشیمی مارون را در سایه سوءمدیریت گرفته است که مشخص نیست دقیقا چه اتفاق دیگری بایستی در این شرکت رخ دهد تا هلدینگ های بالاسری این شرکت یعنی شرکت سرمایه‌گذاری غدیر و شرکت نفت و گاز پارسیان تصمیم جدی برای اصلاح این ابر پتروشیمی کشور بگیرند! کسب رتبه نخست زیان‌ده ترین شرکت در شش ماهه نخست در بین شرکت های پتروشیمی کشور جای هیچ گونه مماشاتی را باقی نمی گذارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست